Ρομπότ της Hyundai για αυτόματη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων

Η Hyundai κατασκεύασε ρομπότ αυτόματης φόρτισης (ACR) για ηλεκτρικά οχήματα, που μπορεί να συνδέσει ένα καλώδιο στη θύρα φόρτισης ενός ηλεκτρικού οχήματος και να το αφαιρέσει ξανά μόλις ολοκληρωθεί η φόρτιση.

Ρομπότ της Hyundai για αυτόματη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων

Η Hyundai κατασκεύασε ρομπότ αυτόματης φόρτισης (ACR) για ηλεκτρικά οχήματα, που μπορεί να συνδέσει ένα καλώδιο στη θύρα φόρτισης ενός ηλεκτρικού οχήματος και να το αφαιρέσει ξανά μόλις ολοκληρωθεί η φόρτιση.

Η Hyundai παρουσίασε ένα ρομπότ αυτόματης φόρτισης (ACR) για ηλεκτρικά οχήματα (EV), το οποίο έχει τη δυνατότητα να συνδέσει ένα καλώδιο στη θύρα φόρτισης ενός ηλεκτρικού οχήματος, και να το αφαιρέσει ξανά μόλις ολοκληρωθεί η φόρτιση.

Το σχετικό βίντεο ξεκινά με μια σκηνή στην οποία το Hyundai Ioniq 6 παρκάρει αυτόνομα σε μια θέση φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων. Μόλις το όχημα ακινητοποιηθεί, το ACR επικοινωνεί με το όχημα για να ανοίξει τη θύρα φόρτισης, υπολογίζοντας την ακριβή θέση και τη γωνία μέσω κάμερας που είναι τοποθετημένη στο εσωτερικό.

Στη συνέχεια, το ρομπότ παίρνει τον φορτιστή και τον στερεώνει στη θύρα φόρτισης του οχήματος, ξεκινώντας έτσι τη διαδικασία. Μόλις ολοκληρωθεί η φόρτιση, το ρομπότ αφαιρεί τον φορτιστή, τον επιστρέφει στη θέση του και κλείνει το κάλυμμα της θύρας φόρτισης του οχήματος.

Το ACR, το οποίο μπορεί να φαίνεται απλό με την πρώτη ματιά, αποτελεί ένα δείγμα της προηγμένης τεχνολογίας ρομπότ του Ομίλου Hyundai. Το εργαστήριο Robotics του Ομίλου έχει εξετάσει διάφορες μεταβλητές κατά την εξέλιξη του ACR, όπως η θέση στάθμευσης του οχήματος, το σχήμα της θύρας φόρτισης, ο καιρός, τα πιθανά εμπόδια και το βάρος του καλωδίου φόρτισης.

Προκειμένου ένα ρομπότ να στερεώσει έναν φορτιστή στη θύρα φόρτισης με ασφάλεια, απαιτείται τεχνολογία λογισμικού που μπορεί να υπολογίσει ταυτόχρονα αυτές τις πολλαπλές μεταβλητές. Για το σκοπό αυτό, η Hyundai έχει αναπτύξει έναν αλγόριθμο που εφαρμόζει τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης (AI) βασισμένη σε 3D κάμερα για ρομπότ. Η τεχνολογία ελέγχου επόμενης γενιάς που βασίζεται σε αυτήν την εφαρμογή, επιτρέπει στα ρομπότ να χειρίζονται με ακρίβεια φορτιστές μεγάλου βάρους.

Δεδομένου ότι οι περισσότεροι φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων εγκαθίστανται σε εξωτερικούς χώρους χωρίς κάλυμμα προστασίας, οι μηχανικοί του Ομίλου κατασκεύασαν έναν ειδικό υπαίθριο σταθμό φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στο Κέντρο Έρευνας και Εξέλιξης της Hyundai και αξιολόγησαν την απόδοση του σε διάφορες συνθήκες. Επιπλέον, οι μηχανικοί έχουν εγκαταστήσει έναν πόλο ασφαλείας με ενσωματωμένο αισθητήρα λέιζερ γύρω από το ρομπότ, για την πρόληψη πιθανών ατυχημάτων, χαρακτηριστικό που του επιτρέπει να ανιχνεύει σταθερά και κινούμενα εμπόδια.

Η Hyundai εκτιμά ότι τα ρομπότ αυτόματης φόρτισης θα αυξήσουν σημαντικά την άνεση της φόρτισης των ηλεκτρικών οχημάτων και αν συνδυαστούν με συστήματα ελέγχου αυτόνομης στάθμευσης στο μέλλον, μπορούν να βελτιώσουν τη χρήση τους με τη διαδοχική φόρτιση πολλών σταθμευμένων οχημάτων.

«Το ACR θα φροντίσει να γίνει η φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων πιο εύκολη και βολική, ειδικά σε σκοτεινούς χώρους. Θα βελτιώσει επίσης την προσβασιμότητα, ιδιαίτερα για άτομα με κινητικές δυσκολίες, καθώς τα καλώδια φόρτισης γίνονται παχύτερα και πιο βαριά, με σκοπό να επιτευχθεί φόρτιση υψηλής ταχύτητας» δήλωσε ο Dong Jin Hyun, επικεφαλής του εργαστηρίου ρομποτικής του Hyundai Motor Group. «Θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε το ACR για αυξημένη ασφάλεια και περισσότερη άνεση, ώστε όλοι οι πελάτες ηλεκτρικών οχημάτων να μπορούν σύντομα να επωφεληθούν από τη χρήση του σε σταθμούς φόρτισης».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!