H νέα Mercedes-AMG GT με ελάχιστο καμουφλάζ

Πιο σπορ προσανατολισμός για τη δεύτερη γενιά της Mercedes-AMG GT.

H νέα Mercedes-AMG GT με ελάχιστο καμουφλάζ

Πιο σπορ προσανατολισμός για τη δεύτερη γενιά της Mercedes-AMG GT.

Η νέα Mercedes-AMG GT εντοπίστηκε σε δοκιμές εξέλιξης ξανά, αυτή τη φορά με λιγότερο καμουφλάζ από ποτέ, αποκαλύπτοντας μερικές νέες σχεδιαστικές λεπτομέρειες ενόψει της αναμενόμενης αποκάλυψης του αυτοκινήτου αργότερα φέτος.

Η πρώτη γενιά της Mercedes-AMG GT ήταν μεγάλη επιτυχία για τη γερμανική μάρκα, δημιουργώντας πολλές παραλλαγές κατά τη διάρκεια της οκταετούς παραγωγής της. Αυτό το αυτοκίνητο δοκιμών φαίνεται να είναι η κορυφαία έκδοση της Mercedes-AMG GT 63, αν και στο παρελθόν έχουμε εντοπίσει και χαμηλότερα επίπεδα εξοπλισμού.

Ακριβώς όπως και ο προκάτοχός της, η νέα γενιά θα εξελιχθεί από την AMG για να διασφαλίσει ότι θα αποδώσει στο μέτωπο των επιδόσεων και θα ανταγωνιστεί δυναμικά τις Porsche 911, Chevrolet Corvette και την επερχόμενη ανανεωμένη Aston Martin Vantage. Μια πιο σπορ AMG GT θα είχε νόημα, δεδομένου ότι η AMG συμμετείχε σε μεγάλο βαθμό στη νέα, παρομοίου μεγέθους Mercedes SL.

Ωστόσο, η επόμενη AMG GT θα μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα με τη νέα SL, οπότε μπορούμε να περιμένουμε κάποια διασταύρωση όσον αφορά τους κινητήρες και την τεχνολογία. Δεν θα δούμε μια cabrio AMG GT να επιστρέφει, με τη νέα πιο σπορ SL να καλύπτει αυτή τη θέση.

Η Mercedes παρουσιάζει συνήθως ένα νέο μοντέλο AMG με ένα επίπεδο εξοπλισμού «Edition 1», αν και συνήθως έρχονται σε γκρι χρώμα, οπότε πιστεύουμε ότι αυτό το αυτοκίνητο δοκιμών είναι η AMG GT 63. Βασικά στοιχεία είναι οι τετραπλές απολήξεις εξατμίσεων, ένα πιο επιθετικό εμπρός μέρος με επιπλέον εισαγωγές αέρα στη μάσκα Panamericana, μεγαλύτερες ζάντες και μια σταθερή πίσω αεροτομή. Για πρώτη φορά μπορούμε να δούμε καθαρά τον αεραγωγό πίσω από τον εμπρός τροχό.

Κάθε αυτοκίνητο δοκιμών που έχει εντοπιστεί μέχρι στιγμής δείχνει ότι το ανασχεδιασμένο αμάξωμα θα έχει παρόμοιο προφίλ με το προηγούμενο, με μακρύ καπό και κοντό πίσω μέρος. Οι φουσκωμένοι γλουτοί του αυτοκινήτου είναι επίσης εμφανείς από αυτά τα καμουφλαρισμένα αυτοκίνητα προπαραγωγής. Έχουμε ήδη δει την εισαγωγική έκδοση, που διακρίνεται από τις στρογγυλές απολήξεις εξατμίσεων, μια πιο σκληροπυρηνική GT S και αυτήν που θα μπορούσε να αποτελέσει την κορυφαία GT R.

Το εναρκτήριο σημείο της νέας γκάμας AMG-GT θα μπορούσε να είναι μια GT 53 με υβριδικό 6κύλινδρο εν σειρά κινητήρα από τη Mercedes-AMG GT 53 4-Door. Στο τετράθυρο super sedan, η διάταξη παρέχει 435 ίππους, που συμπληρώνονται από έναν ηλεκτροκινητήρα που παράγει 22 ίππους.

Πάνω αυτού, περιμένουμε να δούμε μια GT 55 με έναν πιο συντηρητικά ρυθμισμένο 4λιτρο V8 από τη Mercedes-AMG SL 55, με 475 ίππους. Το σίγουρο είναι ότι η AMG GT 63 θα υιοθετήσει μια έκδοση αυτού του V8, δυνητικά με περισσότερους από 600 ίππους, για να βάλει σαφή απόσταση από την έκδοση 63 της νέας SL. Όπως έχει ήδη επιβεβαιωθεί για το νέο drop-top της Mercedes, μια E-Performance plug-in υβριδική έκδοση V8 θα πρέπει επίσης να εμφανιστεί στη νέα γκάμα της GT με περισσότερους από 800 ίππους.

Χάρη στη νέα πλατφόρμα MSA με μεγάλη περιεκτικότητα σε αλουμίνιο, η οποία έχει σχεδιαστεί για να δέχεται το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC+ της Mercedes, η επόμενη AMG GT είναι πιθανό να ξεφύγει από την παράδοση που είχε δημιουργήσει το απερχόμενο μοντέλο, και να μεταδίδει κίνηση και στους τέσσερις τροχούς.

Όπως και σε άλλα τετρακίνητα μοντέλα της AMG, η ρύθμιση θα προσφέρει μια πιο οδηγοκεντρική συμπεριφορά, ευνοώντας τον πίσω άξονα. Οι παράμετροι του συστήματος θα αλλάζουν ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης, ενισχύοντας την ευελιξία και τη σταθερότητα. Αναμένεται να προσφέρεται επίσης σύστημα τετραδιεύθυνσης, προσαρμοστική ανάρτηση Active Ride Control της AMG και αντιστρεπτική τεχνολογία.

Αναμένεται ότι και το εσωτερικό της επόμενης AMG GT θα ανανεωθεί πλήρως, ενδεχομένως κληρονομώντας στοιχεία από την καμπίνα της SL, συμπεριλαμβανομένης μιας οθόνης αφής 11,9 ιντσών. Η νέα εφαρμογή τηλεμετρίας Mercedes Track Pace θα περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό, δίνοντας στους πελάτες τη δυνατότητα να καταγράφουν δεδομένα για την οδήγησή τους στην πίστα.

Ο επικεφαλής τεχνικός διευθυντής της AMG, Jochen Hermann, έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι η επόμενη GT δεν θα προσφέρεται σε μορφή roadster, με τη νέα SL να καλύπτει αυτή την αγορά. Αναμένεται ότι η GT δεν θα κληρονομήσει τη διάταξη 2+2 της SL και θα παραμείνει αυστηρά διθέσια.

Αποκλειστική συνεργασία: Auto Express

Απόδοση: Φαμπρίτσιο Λαζάκις

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!