Στην πλατφόρμα VAN.EA θα βασίζονται όλα τα νέα van της Mercedes

Η Mercedes εξελίσσει νέα τεχνολογία για την επόμενη γενιά των αμιγώς ηλεκτρικών φορτηγών της.

Στην πλατφόρμα VAN.EA θα βασίζονται όλα τα νέα van της Mercedes

Η Mercedes εξελίσσει νέα τεχνολογία για την επόμενη γενιά των αμιγώς ηλεκτρικών φορτηγών της.

Από το 2026, όλα τα νέα μεσαία και μεγάλα φορτηγά της Mercedes θα κατασκευάζονται με βάση την επερχόμενη αμιγώς ηλεκτρική πλατφόρμα VAN.EA της γερμανικής εταιρείας. Η Mercedes αναφέρει ότι η τεχνολογία θα επιτρέψει τη «σαφή διαφοροποίηση» μεταξύ των πολυτελών φορτηγών και των εμπορικών μοντέλων.

Στα πολυτελή ιδιωτικά φορτηγά, η Mercedes θα χρησιμοποιεί την παραλλαγή VAN.EA-P της νέας πλατφόρμας, ενώ τα επαγγελματικά φορτηγά θα χρησιμοποιούν την VAN.EA-C. Το «P» σημαίνει premium και το «C» σημαίνει commercial.

Για τα φορτηγάκια της Mercedes με την premium έκδοση της πλατφόρμας VAN.EA, έχει τεθεί ως στόχος η αυτονομία τουλάχιστον 500 χλμ. Η Mercedes αναφέρει επίσης ότι το VAN.EA θα προσφέρεται με έναν ηλεκτροκινητήρα και μετάδοση κίνησης στον εμπρός άξονα ή με τετρακίνηση και διάταξη δύο κινητήρων.

Η γκάμα των αμιγώς ηλεκτρικών φορτηγών που θα βασίζονται στη νέα αρχιτεκτονική θα χρησιμοποιεί το επερχόμενο σύστημα infotainment MB.OS της Mercedes και τα premium μοντέλα θα είναι «always on» σύμφωνα με την εταιρεία, που σημαίνει ότι θα είναι μονίμως συνδεδεμένα στο διαδίκτυο και θα μπορούν να λαμβάνουν ενημερώσεις. Θα είναι επίσης διαθέσιμη αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2, με σχέδια για την αναβάθμισή της σε επιπέδου 3 έως το τέλος της δεκαετίας.

Το πρώτο van της Mercedes που θα κυκλοφορήσει με την αρχιτεκτονική VAN.EA έχει προγραμματιστεί για το 2025 και θα πρέπει να είναι ο αντικαταστάτης του ηλεκτρικού van Mercedes eSprinter δεύτερης γενιάς.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!