Skoda Elroq vRS: Υψηλές επιδόσεις στην ηλεκτρική εποχή

To σήμα υψηλών επιδόσεων vRS της Skoda θα επιβιώσει και στην ηλεκτρική εποχή, με το επερχόμενο Elroq να είναι πιθανότατα το επόμενο της σειράς.

Skoda Elroq vRS: Υψηλές επιδόσεις στην ηλεκτρική εποχή

To σήμα υψηλών επιδόσεων vRS της Skoda θα επιβιώσει και στην ηλεκτρική εποχή, με το επερχόμενο Elroq να είναι πιθανότατα το επόμενο της σειράς.

Η Skoda θα συνεχίσει να προσφέρει αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων με το σήμα vRS στην επεκτεινόμενη γκάμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων της. Αυτό θα μπορούσε κάλλιστα να σημαίνει ότι θα δούμε μια hot έκδοση της πρώτης προσθήκης στη σειρά αυτή, του Elroq.

Σχεδιασμένο ως μια ηλεκτρική εναλλακτική λύση του Karoq, το όνομα είναι ένα αρκτικόλεξο των λέξεων Electric και Karoq, το Elroq είναι ένα οικογενειακό SUV μήκους 4,5 μέτρων. Θα είναι το πρώτο μοντέλο επέκτασης της γκάμας της Skoda στην αγορά των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων το δεύτερο εξάμηνο του 2024, με μια σειρά από μεγέθη μπαταριών και επιλογή παραλλαγών με έναν και δύο κινητήρες.

Η Skoda δεν έχει δώσει λεπτομέρειες όσον αφορά τα σχέδιά της για περαιτέρω μοντέλα υψηλών επιδόσεων, μετά την περυσινή άφιξη των πρώτων αμιγώς ηλεκτρικών vRS, του Enyaq και του Enyaq Coupe. Αλλά μιλώντας αποκλειστικά στο Auto Express, ο CEO της Skoda, Klaus Zellmer, δήλωσε ότι η υποδοχή του κοινού σε αυτά τα αυτοκίνητα έκανε βάσιμη την ιδέα της παρουσίασης ταχύτερης τεχνολογίας μηδενικών εκπομπών ρύπων, με ένα σήμα που έχει χτιστεί στα hot hatchback.

«Το vRS είναι σίγουρα μέρος του μέλλοντός μας», δήλωσε ο Zellmer. «Αν κοιτάξετε τι έχουμε κάνει με το Enyaq, είναι ένα υπέροχο κορυφαίο όχημα, αναμφισβήτητα το πιο φιλόδοξο αυτοκίνητο στη γκάμα μας, με κίνηση σε τέσσερις τροχούς, και περίπου 300 ίππους. Η τιμή είναι υψηλότερη, αλλά εξακολουθεί να είναι μια πρόταση αξίας, όσον αφορά τη σχέση απόδοσης/χρημάτων».

«Στις μέρες μας, οι άνθρωποι είναι πιο περήφανοι από ποτέ για τα αυτοκίνητά τους και ναι, είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν περισσότερα. Πράγμα που σημαίνει ένα καλό περιθώριο (κέρδους), από τη δική μας οπτική γωνία. Έτσι, νομίζω ότι πρέπει να συνεχίσουμε την πορεία του vRS καθώς κατευθυνόμαστε προς ένα ηλεκτροκίνητο μέλλον».

Ο Zellmer απέφυγε να επιβεβαιώσει ότι θα υπάρξει στο μέλλον ένα Elroq vRS, αλλά δεδομένου ότι το μοντέλο γενικά θα μοιράζεται πολλά βασικά εξαρτήματα με τα δύο Enyaq, συμπεριλαμβανομένης της πλατφόρμας MEB με το ίδιο μεταξόνιο, κινητήρες, μπαταρίες και ακόμη και ορισμένα πάνελ του αμαξώματος, φαίνεται ότι αναπόφευκτα θα προσφέρεται σε μορφή υψηλότερων επιδόσεων.

Η αποκλειστική εικόνα που παρέχουμε παίρνει το επίσημο γλυπτό του Elroq και ενσωματώνει σχεδιαστικά στοιχεία από το υπάρχον Enyaq vRS. Η κοινή πλατφόρμα σημαίνει ότι οι προδιαγραφές του Elroq vRS θα είναι παρόμοιες με του Enyaq vRS, και γιατί το νέο μοντέλο θα καταφθάσει πριν από την προγραμματισμένη -για το 2026αναβάθμιση της πλατφόρμας του Ομίλου VW, που θα ονομάζεται MEB+.

Συνεπώς, θα πρέπει να περιμένουμε ότι ένα Elroq vRS θα διαθέτει μπαταρία 77 kWh και δύο ηλεκτροκινητήρες που θα παράγουν συνδυαστικά 300 ίππους και 460 Nm ροπής. Θα πρέπει να είναι ικανό για 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου 6 δευτερόλεπτα και δεδομένων των μικρότερων διαστάσεων, θα πρέπει να ξεπεράσει την επίσημη αυτονομία 500 χλμ. του Enyaq. Οι πιο μικρές διαστάσεις ίσως δώσουν στους τεχνικούς της Skoda την ευκαιρία να διορθώσουν έναν τομέα του Enyaq vRS, που έχει δεχθεί κριτική, βελτιώνοντας την ευελιξία του Elroq και την οδηγική απόλαυση.

Η προσαρμογή δοκιμασμένων συστημάτων θα επιταχύνει την εξέλιξη του Elroq vRS, καθιστώντας εφικτό το ντεμπούτο του μέσα σε ένα χρόνο από την άφιξη του κανονικού μοντέλου, δηλαδή το 2025.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!