Plug & play κιτ εξηλεκτρισμού σε μια κλασική Porsche 911

Ένα εύκολο στην εφαρμογή του κιτ εξηλεκτρισμού plug-and-play τοποθετήθηκε από την βρετανική εταιρεία Electrogenic, σε μία κλασική Porsche 911.

Plug & play κιτ εξηλεκτρισμού σε μια κλασική Porsche 911

Ένα εύκολο στην εφαρμογή του κιτ εξηλεκτρισμού plug-and-play τοποθετήθηκε από την βρετανική εταιρεία Electrogenic, σε μία κλασική Porsche 911.

Η βρετανική εταιρεία τεχνολογίας αμιγώς ηλεκτρικών Electrogenic, με έδρα την Οξφόρδη, τοποθέτησε το πρώτο από τα επαναστατικά κιτ μετατροπής «drop-in» σε μία κλασική Porsche 911 ενός πελάτη της. Αυτή η πρώτη μετατροπή «plug-and-play», η οποία διαθέτει την ιδιόκτητη τεχνολογία ηλεκτροκίνησης της Electrogenic, διασφαλίζει το μέλλον αυτής της υπέροχης 911. Το ηλεκτροκίνητο -πλέον- κλασικό αυτοκίνητο συνδυάζει πλέον καθαρές επιδόσεις με εξαιρετική καθημερινή χρηστικότητα.

Τα «drop-in» κιτ διαθέτουν καινοτόμο τεχνολογία η οποία εξελίχθηκε μέσω αναρίθμητων εγχειρημάτων μετατροπής ηλεκτρικών οχημάτων κατά παραγγελία. Η μετατροπή της κλασικής Porsche 911 είναι μόνο μία επιλογή από την ολοκληρωμένη σειρά «drop-in» κιτ της Electrogenic, που προσφέρει επίσης λύσεις ηλεκτροκίνησης για τα Land Rover, Jaguar E-Type και Triumph Stag.

Τα drop-in κιτ έχουν σχεδιαστεί προσεκτικά ώστε να είναι απλή η εγκατάστασή τους και μπορούν να τοποθετηθούν εύκολα από εξειδικευμένο τεχνικό. Τοποθετούνται στην υπάρχουσα αρχιτεκτονική του οχήματος και είναι επίσης πλήρως αναστρέψιμα.

Το πρώτο αυτοκίνητο πελάτη με μετατροπή drop-in είναι μια εκπληκτική Porsche 911 σε «ιρλανδικό πράσινο». Αρχικά ήταν ένα G-Body του 1985, το οποίο ο ιδιοκτήτης του είχε αναπροσαρμόσει για να θυμίζει την εμβληματική 2.7 RS, αλλά τώρα το αυτοκίνητο είναι ακριβώς όπως βγήκε αρχικά από την παραγωγή, με την προσθήκη του σπορ πακέτου 911 «E62» της Electrogenic.

Το κιτ E62 διαθέτει τον πιο πρόσφατο υδρόψυκτο ηλεκτροκινητήρα 160 kW. Συμπαγές αλλά ισχυρός, το πρωτοποριακό σύστημα κίνησης EV στέλνει 218 ίππους και 312 Nm ροπής στους πίσω τροχούς, με σταθερή σχέση μετάδοσης. Η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα πραγματοποιείται σε λιγότερο από 5 δευτερόλεπτα, δηλαδή κοντά στο χρόνο μιας σύγχρονη 911.

Για όσους επιθυμούν υψηλότερες επιδόσεις, η Electrogenic προσφέρει επίσης ένα πακέτο E62s, με έναν κινητήρα 240 kW που αποδίδει 324 ίππους και 420 Nm ροπής. Tο σύστημα κίνησης E62s δίνει στην κλασική 911 εκπληκτικές επιδόσεις σε επίπεδα σύγχρονου supercar: τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα και η αδυσώπητη επιτάχυνση διατηρείται βαθιά σε τριψήφιες ταχύτητες.

Και τα δύο κιτ εξοπλίζουν την 911 με ολοκαίνουργιες μπαταρίες 62 kWh, πυκνά τοποθετημένες μεταξύ τους, χαμηλά στο αυτοκίνητο, εκεί όπου βρισκόταν το ρεζερβουάρ καυσίμου, και μέσα στο χώρο του κινητήρα, βελτιώνοντας την κατανομή βάρους σε σχέση με το στάνταρ αυτοκίνητο. Αμφότερες οι μετατροπές E62 και E62s παρέχουν περισσότερα από 290-320 χλμ. αυτονομία σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης.

Χάρη στη χρήση των πιο σύγχρονων, ελαφρών εξαρτημάτων, η αύξηση του βάρους διατηρείται στο ελάχιστο, καθώς η ηλεκτροκίνητη 911 ζυγίζει μόνο 100 κιλά περισσότερα από ένα μοντέλο με συμβατικό κινητήρα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!