Έπειτα από το θάνατο του συνιδρυτή της Red Bull, Dietrich Mateschitz, πέρυσι, τα πράγματα έχουν αλλάξει στην αυστριακή εταιρεία, με τον Oliver Mintzlaff να αναλαμβάνει CEO εταιρικών εγχειρημάτων και επενδύσεων, γεγονός που τον κάνει υπεύθυνο για την εμπλοκή της στη Formula 1. H Red Bull διαθέτει δύο ομάδες στη Formula 1: την Πρωταθλήτρια Red Bull, και την AlphaTauri, η οποία προωθεί την εταιρεία ενδυμάτων του ομίλου και προωθεί νεαρούς οδηγούς του προγράμματος που διατηρεί στις μικρότερες κατηγορίες.
Υπό τη νέα διοίκηση, η AlphaTauri αντιμετωπίζεται σαν περιττό έξοδο, καθώς κοστίζει περισσότερα χρήματα στον όμιλο από ό,τι η Red Bull, καθώς δεν προσελκύει σπόνσορες με την ίδια ευκολία και έτσι περισσότερα έξοδα καταλήγουν κατευθείαν στην αυστριακή εταιρεία. Επίσης, όντας πιο χαμηλά στη βαθμολογία, η AlphaTauri δέχεται πολύ μικρότερο μερίδιο (περίπου 100 εκατ. δολάρια μικρότερο) από τα εμπορικά έσοδα της Formula 1.
Επίσης, με την έδρα της αγωνιστικής ομάδας να βρίσκεται στη Faenza της Ιταλίας και το αεροδυναμικό τμήμα στο Bicester της Αγγλίας, το μοντέλο λειτουργίας δεν είναι αποδοτικό. Επίσης, δεν εκμεταλλεύεται στο έπακρο τη συνεργασία με τη Red Bull. Η πίεση αυξάνεται και από το γεγονός ότι πολλά υποκαταστήματα της μάρκας ενδυμασίας AlphaTauri, πρόκειται να κλείσουν.
Συνεπώς, δύο είναι οι πιθανές λύσεις: είτε να μεταφερθεί η έδρα της αγωνιστικής ομάδας στην Αγγλία, γεγονός που θα αποφέρει κέρδη μεσοπρόθεσμα. Η άλλη λύση είναι να πωληθεί η ομάδα. Και θα ενδέχεται να υπάρχουν ήδη τρεις ενδιαφερόμενοι υποψήφιοι αγοραστές.
Αυτό προκύπτει από το γεγονός ότι η FIA, έχοντας ανοίξει τη διαδικασία εκδήλωσης ενδιαφέροντος για καινούργιες ομάδες στη Formula 1, δέχθηκε αιτήσεις από τρεις οργανισμούς και οι διαθέσιμες θέσεις στο grid της Formula 1 είναι 12. Μάλιστα, η αγορά μίας υπάρχουσας ομάδας, ακόμα και αν η τιμή πώλησής της φημολογείται ότι ανέρχεται στα 700 εκατομμύρια δολάρια σύμφωνα με το Auto Motor und Sport, αποτελεί πιο οικονομική λύση από τη δημιουργία ενός καινούργιου οργανισμού.
Πέραν από την Andretti Cadillac, ενδιαφέρον έχει εκδηλώσει και η Hitech GP, η οποία διατηρεί ομάδες σε Formula 2 και Formula 3, καθώς και μία οικογένεια των Ινδών δισεκατομμυριούχων Ameet και Navjeet Gadhoke, οι οποίοι είναι ιδιοκτήτες της Mumbai Falcons Racing Team, η οποία αγωνίζεται στο Πρωταθλήματα Formula Regional της Μέσης Ανατολής και το Formula 3 Ασίας.
Ο επικρατέστερος υποψήφιος αγοραστής σε περίπτωση που η Red Bull αποφασίσει να πουλήσει την ομάδα της, είναι η Hitech του Βρετανού Oliver Oakes, η οποία έχει διαθέσει και τα δύο cockpit της στη Formula 2 σε οδηγούς που είναι μέλη του προγράμματος νεαρών της Red Bull: τον Αμερικανό Jack Crawford και το Γάλλο Isack Hadjar. Η χρηματοδότηση της Hitech αναμένεται να προέλθει από το Ντουμπάι.
Ένας εκπρόσωπος Τύπου της Red Bull δήλωσε στη Mirror ότι η αυστριακή εταιρεία δεν σχεδιάζει να αλλάξει κάτι στη διάρθρωση των ομάδων της στην #F1, άρα δεν ενδιαφέρεται να πουλήσει την AlphaTauri.
— Fabrizio Lazakis (@FabrizioLazakis) February 25, 2023
Helmut Marko για τις φήμες πιθανής πώλησης της AlphaTauri: «Γενικά δεν σχολιάζουμε φήμες. Το ότι δεν μπορούμε να είμαστε ικανοποιημένοι με αυτό που πέτυχε ο Alpha Tauri πέρυσι (9η θέση) είναι επίσης κατανοητό. Αλλά μια τέτοια απόφαση εξαρτάται αποκλειστικά από τους μετόχους». #F1
— Fabrizio Lazakis (@FabrizioLazakis) February 25, 2023