Τα μοντέλα που περιμένουμε στην Ελλάδα τον Φεβρουάριο

Αρκετές είναι οι αφίξεις του Φεβρουαρίου και μάλιστα με μεγάλο ενδιαφέρον, αφού απευθύνονται σε μεγάλο και διαφορετικό κοινό. Δείτε παρακάτω αναλυτικά τα μοντέλα που περιμένουμε στις ελληνικές εκθέσεις.

Τα μοντέλα που περιμένουμε στην Ελλάδα τον Φεβρουάριο

Αρκετές είναι οι αφίξεις του Φεβρουαρίου και μάλιστα με μεγάλο ενδιαφέρον, αφού απευθύνονται σε μεγάλο και διαφορετικό κοινό. Δείτε παρακάτω αναλυτικά τα μοντέλα που περιμένουμε στις ελληνικές εκθέσεις.

Ο Φεβρουάριος είναι ένας μήνας με πολλές αφίξεις νέων μοντέλων στην ελληνική αγορά. Μάλιστα αυτά προέρχονται από πολλές κατηγορίες και απευθύνονται σε ένα ευρύτερο κοινό. Η Alfa Romeo έρχεται με δύο ανανεωμένα μοντέλα, τη Giulia και τη Stelvio.

Ακολουθεί η Citroen, με ισάριθμα μοντέλα, το ανανεωμένο C4 και το e-C4 X. Η ξεχωριστή δίχως άλλο DS Automobiles θα έχει στις εκθέσεις της το ανανεωμένο DS 7. Σπουδαία άφιξη για την Peugeot αποτελεί αυτή του νέου 408.

Ανάλογα, μεγάλο γεγονός για τη Renault αποτελεί η έλευση του νέου Austral, που δίνει νέα πνοή στην εταιρεία. Για τους λάτρεις της ταχύτητας, από αυτό το μήνα διαθέσιμο θα είναι και το νέο Volkswagen Polo GTi.

Δείτε παρακάτω τη λίστα με τα μοντέλα που περιμένουμε στην Ελλάδα και τους νεοτερισμούς που φέρνουν.

Alfa Romeo Giulia & Stelvio

Το μεσαίο sedan της ιταλικής φίρμας, η Giulia, ανανεώθηκε μαζί τη Stelvio και πλέον είναι διαθέσιμες στην ελληνική αγορά.  Οι αλλαγές στο αισθητικό κομμάτι, με σαφείς αναφορές στην Tonale, τις καθιστούν ακόμα πιο σύγχρονες. Το νέο «Trilobo», η σύνθεση δηλαδή της χαρακτηριστικής τριγωνικής μάσκας («Scudetto») και των εκατέρωθεν αυτής αεραγωγών προσφέρουν ένα πιο επιθετικό, αλλά πάντα κομψό ρύγχος.

Alfa Romeo Giulia
Alfa Romeo Giulia

Από την Tonale δανείζεται και τη σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων «3+3» με τεχνολογία Full-LED Adaptive Matrix. Στο εσωτερικό νέος είναι ο πίνακας οργάνων, που μπορεί να διατηρεί τη παραδοσιακή προσέγγιση που θυμίζει κιάλια «Cannocchialle», αλλά πλέον δεν είναι αναλογικά τα όργανα, αλλά ψηφιακά, σε οθόνη 12,3 ιντσών. Ο πίνακας έχει τρεις βασικές διαμορφώσεις: Evolved, Relax και Heritage, με την τελευταία να είναι εμπνευσμένη από τις δεκαετίας του 1960 και 1970.

Τα δύο ιταλικά μοντέλα θα είναι διαθέσιμα με κινητήρες βενζίνης και diesel, με απόδοση μέχρι 280 ίππους. Η μετάδοση της κίνησης περνάει στους πίσω τροχούς ή και στους τέσσερις μέσω του αναβαθμισμένου και πιο γρήγορου σε απόκριση, συστήματος Q4, με το κιβώτιο ταχυτήτων να είναι σε όλες τις περιπτώσεις ένα αυτόματο 8άρι της ZF.

Alfa Romeo Stelvio
Alfa Romeo Stelvio

Citroen C4 και e-C4 X

Τα νέα Citroen e-C4 X και C4 X αποτελούν μια τολμηρή σχεδιαστικά πρόταση από τους Γάλλους, που αμφισβητεί την τυπική προσέγγιση ενός compact μοντέλου. Συνδυάζει στοιχεία fastback και SUV, αλλά και τη διαχρονική φινέτσα ενός sedan μοντέλου.

Citroen C4 X
Citroen C4 X

Έχουν μήκος 4,6 μ. και τοποθετούνται στη γκάμα της Citroen ανάμεσα στα C4 C-Cross και C5 X. Το μεταξόνιο των 2,670 μ. είναι ίδιο με το C4 C-Cross, καθώς και τα δύο βασίζονται στην πλατφόρμα CMP της εταιρείας. Ωστόσο, το συνολικό μήκος του C4 X είναι 240 χλστ. μεγαλύτερο από την κανονική έκδοση του C4, με άμεσο όφελος στον χώρο αποσκευών που έχει όγκο 510 λίτρα.

Η άνεση βρίσκεται στο επίκεντρο των Citroen e-C4 X και C4 X χάρη στα Advanced Comfort καθίσματα και την ανάρτηση με Progressive Hydraulic Cushions. Όσον αφορά την ασφάλεια, προσφέρονται με «ADAS» που περιλαμβάνει 20 συστήματα υποβοήθησης οδήγησης. Πέρα από την ηλεκτρική έκδοση, θα είναι διαθέσιμα με κινητήρες βενζίνης με 3 κυλίνδρους 1,2 λίτρων και diesel με 4 κυλίνδρους 1,5 λίτρων, με απόδοση από 100 έως 130 ίππους. Για την κίνηση φροντίζει ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή ένα αυτόματο 8άρι.

DS 7

Το επιβλητικών προδιαγραφών SUV της γαλλικής φίρμας, υποδέχεται την ανανεωμένη εκδοχή του η οποία εστιάζει στην αισθητική όσο και τεχνολογική αναβάθμιση με επιστέγασμα μια νέα Plug-in υβριδική έκδοση με σπορ προσανατολισμό και επιπλέον ισχύ.

Νέας σχεδίασης είναι τα φώτα ημέρας LED, με διαφορετική γεωμετρία που επεκτείνεται στον εμπρός προφυλακτήρα, ο οποίος με τη σειρά είναι διαφορετικός με μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα και ανασχεδιασμένο λογότυπο της DS. Τα φωτιστικά σώματα πλέον έχει τεχνολογία Pixel LED Vision 3.0, και προσφέρουν καλύτερη ορατότητα.

Post-production : Astuce Productions
DS 7

Νέα και πιο λεπτά είναι επίσης τα πίσω φώτα, με το DS 7 να πατάει τώρα σε τροχούς αλουμινίου νέας σχεδίασης 19 ιντσών ή 21 ιντσών αν πρόκειται για τις εκδόσεις Plug-in Hybrid. Στο εσωτερικό υπάρχει μια νέα οθόνη 12 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων, με δυνατότητα φωνητικών εντολών. Ίδιου μεγέθους είναι και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων.

Η άνεση βρίσκεται σε πρώτο πλάνο με την Active Scan Suspension να προσαρμόζεται στις εντολές που παίρνει από το ενεργό cruise control που διαβάζει συνεχώς το δρόμο. Όσον αφορά τους κινητήρες θα είναι διαθέσιμο με diesel 1,5 λίτρων απόδοσης 130 ίππων, που αποτελεί και την εισαγωγική έκδοση του μοντέλου, με την αντίστοιχη Plug-in να αποδίδει 225 ίππους από το συνδυασμό ενός κινητήρα βενζίνης και ενός ηλεκτρικού. Ο τελευταίος έχει τώρα μεγαλύτερη μπαταρία 14,2 kWh, με την ηλεκτρική αυτονομία να φτάνει τα 65 χιλιόμετρα.

Ακολουθούν δύο ακόμα εκδόσεις Plug-in Hybrid, με απόδοση 300 και 360 ίππων. Σε αυτή την περίπτωση εφοδιάζονται με ένα ακόμα ηλεκτρικό μοτέρ, με την κίνηση να περνάει και στους τέσσερις τροχούς.

Peugeot 408

Με αισθητική που φέρνει νεοτερισμούς στη γκάμα της Peugeot, το 408 καταφέρνει να ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά. Το συνολικό μήκος του είναι 4,69 μ. και αυτό του μεταξονίου 2,79 μ., τιμή που υπόσχεται πολύ καλή ευρυχωρία στο εσωτερικό του, τόσο για τους επιβαίνοντες, όσο και για τις αποσκευές τους, με τον όγκο να ανέρχεται στα 536 λίτρα και να φτάνει στα 1,611 λίτρα με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα.

Στο εσωτερικό ακολουθείται η φιλοσοφία iCockpit που αποτελεί και το άμεσα αναγνωρίσιμο στοιχείο των μοντέλων της Peugeot, με το μικρό τιμόνι να κυριαρχεί. Η ποιότητα, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, είναι υψηλού επιπέδου, όπως και η τεχνολογία, άνεσης και ασφάλειας.

Peugeot 408

Χάρη στη βοήθεια 6 καμερών και 9 ραντάρ, τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης παρέχουν στον οδηγό και τους επιβάτες, ηρεμία και ασφάλεια. Μεταξύ αυτών είναι, το προσαρμοζόμενο (Adaptive) Cruise Control με λειτουργία Stop & Go, το σύστημα νυκτερινής ορατότητας (Night Vision), που προειδοποιεί για την παρουσία ζώων, πεζών ή ποδηλατών, στην πορεία του αυτοκινήτου, πριν αυτοί φωτιστούν από τις δέσμες των προβολέων του αυτοκινήτου, ο έλεγχος  τυφλών σημείων μεγάλης εμβέλειας (Long-range blind spot monitoring), 75 μέτρων, η προειδοποίηση πίσω διασταυρούμενης κυκλοφορίας (Rear Traffic Alert), που προειδοποιεί για ενδεχόμενη σύγκρουση.

Η γκάμα των κινητήριων συνόλων του Peugeot 408 περιλαμβάνει μια έκδοση βενζίνης 1,2 λίτρων με απόδοση 130 ίππων και δύο μεγαλύτερες Plug-in υβριδικές, με 180 και 225 ίππους. Και οι τρεις εκδόσεις συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων EAT8, 8 σχέσεων, με τη μετάδοση να περνάει στους εμπρός τροχούς. Λίγο αργότερα τη γκάμα θα συμπληρώσει μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου και στις δύο plug-in hybrid εκδόσεις έχει χωρητικότητα 12,4 kWh και αποδίδει 102 kW. Διατίθενται δύο τύποι ενσωματωμένων φορτιστών : ένας φορτιστής 3,7 kW μονοφασικού ρεύματος στο βασικό εξοπλισμό και ένας προαιρετικός μονοφασικός των 7,4 kW.

Renault Austral

Το Austral έρχεται να αντικαταστήσει το Kadjar, υιοθετώντας νέα σχεδιαστική γλώσσα, αλλά και πιο εξελιγμένη τεχνολογία. Έχει μήκος 4,5 μ. και μεταξόνιο 2,67 μ., διαστάσεις που αναδεικνύουν τις γραμμές του και παράλληλα υπόσχονται ευρυχωρία στο εσωτερικό του.

Εκεί, κυριαρχεί μια μεγάλη οθόνη 12,3 ιντσών του συστήματος πολυμέσων, την οποία συμπληρώνει μια ακόμα ψηφιακή 12 ιντσών για τον πίνακα οργάνων. Διαθέσιμο είναι και ένα μεγάλο επίσης head-up display 9,3 ιντσών, που προβάλει εμπρός από το οπτικό πεδίο του οδηγού όλες τις πληροφορίες.

Renault Austral

Εφοδιάζεται με σύστημα τετραδιεύθυνσης 4Control, που στρέφει τους πίσω τροχούς έως και 5 μοίρες. Με αυτόν τον τρόπο προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία, έχοντας κύκλο στροφής 10,1 μέτρα. Το νέο Austral κινείται από το δεύτερης γενιάς υβριδικό σύστημα E-Tech, με απόδοση που φτάνει τους 200 ίππους, αλλά ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

Υπάρχουν και ήπια υβριδικές εκδόσεις με 3κύλινδρο κινητήρα βενζίνης turbo 1,2 λίτρων, σε συνδυασμό με ένα σύστημα 48V και απόδοση 130 ίππων. Επιπλέον, εδώ συναντάμε και ένα νέο σύνολο, ήπια υβριδικό επίσης, που έχει ως βάση έναν turbo 1.300άρη 4κύλινδρο κινητήρα που συνδυάζεται με 12V σύστημα και αποδίδει 140 ή 160 ίππους, ανάλογα με την έκδοση.

Volkswagen Polo GTi

Το Polo GTi, πέρασε στην επόμενη φάση της ζωής του και δεν πρόκειται για ένα τυπικό σχεδιαστικό φρεσκάρισμα, καθώς πέρα από την παρουσία του 2.0 TSI που αποδίδει πλέον 207 ίππους, το σπορ supermini εφοδιάζεται με τεχνολογικά συστήματα από μεγαλύτερες κατηγορίες.

Volkswagen Polo GTi

Ο 2λιτρος turbo βενζίνης συνδυάζεται με το 7άρι κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη DSG, το οποίο στέλνει τη διαθέσιμη ροπή (η μέγιστη τιμή της είναι 320 Nm από τις 1.500 έως τις 4.500 σ.α.λ.) στους εμπρός τροχούς. Τα 100 χλμ/ώρα έρχονται από στάση σε 6,5 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη ταχύτητα είναι 240 χλμ/ώρα.

Η Volkswagen εφοδιάζει το Polo GTi με σπορ πλαίσιο που έχει ρυθμιστεί ειδικά για το συγκεκριμένο μοντέλο, με την απόσταση από το έδαφος να είναι μικρότερη κατά 15 χιλ. σε σχέση με τις απλές εκδόσεις.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!