H Nissan (ξανά-)φλερτάρει με την ιδέα ενός ηλεκτρικού roadster

Η ιαπωνική φίρμα ανακοίνωσε την κατασκευή του ηλεκτρικού πρωτότυπου roadster Max-Out χωρίς προς το παρόν να αποκαλύπτει τις προθέσεις της πίσω από τη συγκεκριμένη κίνηση

H Nissan (ξανά-)φλερτάρει με την ιδέα ενός ηλεκτρικού roadster

Η ιαπωνική φίρμα ανακοίνωσε την κατασκευή του ηλεκτρικού πρωτότυπου roadster Max-Out χωρίς προς το παρόν να αποκαλύπτει τις προθέσεις της πίσω από τη συγκεκριμένη κίνηση

Το Νοέμβριο του 2021 η ιαπωνική φίρμα παρουσίασε μια ψηφιακή αποτύπωση ενός πρωτότυπου μοντέλου με την ονομασία Max-Out και την μορφή ενός υπερβατικού ηλεκτρικού roadster. Σύμφωνα με νεότερη ανακοίνωσή της, η Nissan αποφάσισε τελικώς να κατασκευάσει και μια ρεαλιστική εκδοχή του η οποία όπως αφήνει να εννοηθεί θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα της την 1η Φεβρουαρίου.

Οι συστάσεις αναφέρουν ότι θα πρόκειται για μια κατασκευή που θα δίνει έμφαση στα συνθετικά υλικά με το σκεπτικό του χαμηλού βάρους όπως ήταν και το σκεπτικό αρχικό του ομώνυμο concept car. Το Max-out αναμένεται να εφοδιάζεται με ένα δίδυμο ηλεκτρικών μοτέρ καθώς, οι αρχικές συστάσεις έκαναν λόγο για τετρακίνηση. Αναμενόμενα αυτά θα μιμηθούν το παράδειγμα του Ariya και των εκδόσεων e-4ORCE, που στην ισχυρότερη έκφραση του μοντέλου προσφέρουν ισχύ 394 ίππων.

Στις ιδιαιτερότητες του Max-Out συγκαταλέγεται και η ευέλικτη και πολυμορφική διαμόρφωση του εσωτερικού καθώς το κάθισμα του οδηγού, μπορεί να «υποχωρήσει» δημιουργώντας περισσότερο χώρο εφόσον αυτός απαιτείται για την μεταφορά ογκωδών αντικειμένων.

Προς το παρόν η ιαπωνική φίρμα δεν δημοσιοποιεί περαιτέρω πληροφορίες καθώς επιφυλάσσεται για την φυσική πρεμιέρα του στις αρχές Φεβρουαρίου ενώ επίσης δεν διευκρινίζει τους λόγους που την οδήγησαν στην απόφαση να κατασκευάσει τελικά ένα αντίστοιχο πρωτότυπο.

Η πρόθεση εξέλιξης μιας αντίστοιχης έκδοσης παραγωγής δείχνει πάντως αμφίβολη με δεδομένο ότι τα ανοιχτά μοντέλα δεν είναι κατηγορία που ευνοείται στην νέα ηλεκτρική εποχή, η οποία θέτει διαφορετικές προτεραιότητες, και προτάσσει την ανάγκη για το όσο το δυνατόν χαμηλότερο βάρος με δεδομένη την προσθήκη των μπαταριών. Σε κάθε περίπτωση, προφανώς η επιλογή της Nissan να οδηγήσει σε κατασκευή το Max-Out έναντι των Chill-Out, ένα SUV βασισμένο στο Leaf, Surf-Out ένα pickup και το Hang-Out, ένα πολυμορφικό hatchback προφανώς κάτι υποδηλώνει το οποίο θα πρέπει να περιμένουμε για να διαπιστώσουμε.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!