Πέντε εξηλεκτρισμένες επιλογές για όλους

Διαφορετικές εκφάνσεις της τεχνολογίας για όλα τα βαλάντια, με τιμές από 11.400 ευρώ

Πέντε εξηλεκτρισμένες επιλογές για όλους

Διαφορετικές εκφάνσεις της τεχνολογίας για όλα τα βαλάντια, με τιμές από 11.400 ευρώ

Αν το σύγχρονο ζητούμενο αφορά το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του αυτοκινήτου που οδηγείτε, επιλέξαμε για εσάς πέντε εξηλεκτρισμένα μοντέλα διαφορετικού μεγέθους και τεχνολογίας με κοινό σημείο αναφοράς τις μειωμένες -ή τις μηδενικές- εκπομπές ρύπων.

DS3 CROSSBACK E-TENSE

Αμιγώς ηλεκτρικό και αναμφισβήτητα διαφορετικό, το μικρότερο SUV της DS Automobiles συμπυκνώνει στα 4,11 μέτρα του μήκους του τον λόγο ύπαρξης της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Πέρα από την πρωτοτυπία που εκφράζει την άποψη των δημιουργών του, το DS3 Crossback E-Tense δεν κρύβει τις δυνατότητές του στους τομείς της άμεσης επιτάχυνσης και της αθόρυβης λειτουργίας αξιοποιώντας τη ροπή των 260 Nm από τον ηλεκτροκινητήρα των 136 ίππων – η ισχύς παραμετροποιείται μέσω των προγραμμάτων οδήγησης Eco, Normal και Sport–, ο οποίος αντλεί ενέργεια από μπαταρία ιόντων λιθίου 50 kWh που βρίσκεται στο δάπεδο του αυτοκινήτου.

Η αυτονομία κίνησής του προσεγγίζει τα 320 χλμ. στο πρωτόκολλο μέτρησης WLTP σε ρεαλιστικές συνθήκες κίνησης, ενώ μια πλήρης φόρτιση της μπαταρίας σε Wallbox11 kW απαιτεί πέντε ώρες.

Στον υπερ-ταχυφορτιστή ενός δημόσιου δικτύου φόρτισης χρειάζονται 30 λεπτά για να ανακτήσει το 80% της ενέργειάς της, αποδίδοντας 9 χιλιόμετρα για κάθε λεπτό φόρτισης. Η τιμή εκκίνησης του μοντέλου με την επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά» και την προαιρετική απόσυρση παλαιού αυτοκινήτου είναι 35.919 ευρώ.

Mercedes-Benz A 250 e

Η κορυφαία premium εταιρεία υπογράφει την πιο ξεχωριστή έκδοση της A-Class με το plug-in υβριδικό σύνολο που συνδυάζει τον μικρότερο βενζινοκινητήρα της μάρκας στα 1,33 λίτρα με έναν ηλεκτροκινητήρα 75 kW οι οποίοι συνδυαστικά αποδίδουν 218 ίππους και 450 Nm ροπής. Η μέση κατανάλωση καυσίμου υπολογίζεται σε 1,4 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων σε 32 γραμ./χλμ., μεγέθη που εξασφαλίζουν μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και κυρίως μηδενικό φόρο εταιρικής χρήσης.

Η κυριαρχία των αριθμών συνεχίζεται στο πεδίο των επιδόσεων με την A250 e να επιταχύνει από στάση σε 6,6 δευτερόλεπτα με μέγιστη ταχύτητα 235 χλμ./ώρα, αξιοποιώντας και την αποθηκευμένη στην μπαταρία ιόντων λιθίου των 15,6 kWh ενέργεια που εξασφαλίζει την «ηλεκτρική» κίνηση της A250 e με μηδενικές εκπομπές ρύπων για περίπου 65 χλμ. με κόστος -στην Ελλάδα- 1-1,3 ευρώ.

Η φόρτισή της διαρκεί 105 λεπτά σε παροχή εναλλασσόμενου ρεύματος (AC) με τη χρήση Wallbox 7,4 kW ή μόλις 25 λεπτά σε φορτιστή συνεχούς ρεύματος (DC) ενώ στα γνωστά προγράμματα οδήγησης Eco, Comfort και Sport έχουν προστεθεί τα νέα Electric και Battery Level για την παραμετροποίηση της χρήσης ηλεκτρικής ενέργειας σε ένα αυτοκίνητο που δεν επιβαρύνεται με φόρο εταιρικής χρήσης και τιμή 43.600 ευρώ.

Renault Captur Plug-in Hybrid

Η κυκλοφορία του πρώτου B-SUV με plug-in υβριδική τεχνολογία άλλαξε το status της γαλλικής εταιρείας στην συγκεκριμένη κατηγορία. Αποδίδοντας 160 ίππους το Captur E-TECH εξοπλίζεται με μπαταρία 9,8 kWh και ηλεκτρικό κύκλωμα 400V που του επιτρέπει να διανύσει αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια έως και 50 χλμ. μικτής διαδρομής με ταχύτητες έως 135 χλμ./ώρα και έως 65 χλμ. σε συνθήκες αστικού περιβάλλοντος.

Ο συνδυασμός του κινητήρα βενζίνης, των ηλεκτροκινητήρων και της μεγαλύτερης μπαταρίας αυξάνει θεαματικά την αυτονομία κίνησής του. Ταυτόχρονα το σύστημα Multi-Sense διαθέτει τις επιλογές Pure για μετάβαση στην ηλεκτρική οδήγηση, Sport για την ενεργοποίηση και των τριών κινητήρων προς όφελος των επιδόσεων και E-Save που περιορίζει την χρήση του ηλεκτροκινητήρα για την εξοικονόμηση ενέργειας και την χρήση της σε μεταγενέστερο χρόνο. Αποτέλεσμα: κατανάλωση καυσίμου περίπου 1,5 λίτρο / 100 χλμ. και εκπομπές CO2 που δεν ξεπερνούν τα 32 γραμμ./χλμ. Τιμής εκκίνησης στην Ελλάδα τα 34.980 ευρώ.

Volkswagen ID.3

Ικανό να γίνει το Golf του 21ουαιώνα στο πεδίο των πωλήσεων το αμιγώς ηλεκτρικό ID.3 σηματοδότησε την απαρχή μιας νέας εποχής για την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία.

Διαθέσιμο σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις μπαταρίας (45 kWh, 58 kWh, 77 kWh) με αυτονομία κίνησης 330, 420 και 550 χλμ. το ID.3 εξοπλίζεται με ηλεκτροκινητήρες 145, 150 και 204 ίππων που εξασφαλίζουν εξαιρετική σχέση οικονομίας / επιδόσεων.

Το πρώτο δείγμα γραφής με τα διακριτικά 1st Edition είναι διαθέσιμο σε τρία επίπεδα εξοπλισμού τα οποία συμπληρώνουν με διαφορετικό τρόπο το μινιμαλιστικό θάλαμο επιβατών με τους υποδειγματικούς χώρους και τις κομψές αισθητικές λεπτομέρειες.

Αφαιρώντας το προβλεπόμενο όφελος επιδότησης στο πλαίσιο της δράσης «ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ» η τιμή του ID.3 1st Edition ξεκινά χαμηλότερα από τις 35.000 ευρώ ενώ, ανεξαρτήτως εξοπλιστικής έκδοσης, η επιλογή της υλοποίησης των 204 ίππων με αυτονομία κίνησης 420 χλμ. εξασφαλίζει μηδενικό φόρο εταιρικής χρήσης.

Fiat Panda Hybrid

Ο Βενιαμίν της ιταλικής εταιρείας κατέκτησε τον τίτλο της πιο προσιτής υβριδικής έκδοσης της ελληνικής αγοράς με τιμή εκκίνησης 11.400 ευρώ στην έκδοση Easy Hybrid που καλύπτεται και από πενταετή εργοστασιακή εγγύηση με ισχύ έως 200.000 χλμ. και αντίστοιχης ισχύος δωρεάν υπηρεσία οδικής βοήθειας.

Στην ουσία πρόκειται για το μοντέλο που εκδημοκρατίζει την συγκεκριμένη τεχνολογία καθώς αξιοποιεί το υβριδικό σύστημα HyFly που συνδυάζει τον βενζινοκινητήρα 1,0 λίτρου με τον ηλεκτροκινητήρα BSG συνολικής απόδοσης 70 ίππων, με κατανάλωση 4,0 λίτρα / 100 χλμ., εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 89 γραμμ. / χλμ.  ελεύθερη πρόσβαση σε κάθε είδους δακτύλιο και απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας.

Πέρα από την έκδοση Easy Hybrid με το αστικό στυλ και την χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος διατίθεται και η έκδοση Cross με περιπετειώδη αισθητική. Κοινό τόπο και για τις δύο εκδόσεις αποτελεί το αξιοσημείωτο επίπεδο άνεσης και ασφάλειας με αερόσακους για τους εμπρός επιβάτες και πλευρικούς αερόσακους τύπου κουρτίνας, ESP με hill-assist, κλιματισμό και σύστημα πολυμέσων με Bluetooth και χειριστήρια στο τιμόνι. Το Panda Easy Cross Hybrid είναι διαθέσιμο έναντι 12.200 ευρώ, σχεδόν όσο κοστίζει και το νέο 500 Hybrid.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!