Ανανέωση με σπορ προσθήκη για το Honda Jazz

Η ιαπωνική φίρμα ανανεώνει το supermini της εφαρμόζοντας μια σειρά στοχευμένων βελτιώσεων που περιλαμβάνουν και την αύξηση ισχύος αλλά, και προσθέτει μια νέα πιο σπορ έκδοση

Ανανέωση με σπορ προσθήκη για το Honda Jazz

Η ιαπωνική φίρμα ανανεώνει το supermini της εφαρμόζοντας μια σειρά στοχευμένων βελτιώσεων που περιλαμβάνουν και την αύξηση ισχύος αλλά, και προσθέτει μια νέα πιο σπορ έκδοση

H Honda αποκάλυψε την ανανεωμένη εκδοχή του supermini της, επιφυλάσσοντας εκτός από τις σχεδιαστικές και τεχνολογικές βελτιώσεις και μια νέα, πιο σπορ προσανατολισμού έκδοση που υπόσχεται να κεφαλαιοποιήσει με πιο ενδιαφέροντα τρόπο την αύξηση ισχύος του υβριδικού συνόλου που αφορά το σύνολο της γκάμας.

Ξεκινώντας από την εξωτερική της εμφάνιση, η Advance Sport, όπως ονομάζεται η νέα έκδοση, επωφελείται από μια νέου σχεδιασμού γρίλια η οποία πλαισιώνεται από αναθεωρημένα φωτιστικά σώματα με μαύρο φινίρισμα καθώς και ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα. Την εξωτερική εικόνα της έκδοσης συμπληρώνουν τα μαύρα καλύμματα για τους εξωτερικούς καθρέφτες και οι διαφορετικού σχεδιασμού τροχοί των 16 ιντσών.

Αντιστοίχως, στο εσωτερικό η Advance Sport υιοθετεί τριάκτινο τιμόνι και επενδύσεις από μαύρο σουεντ σε συνδυασμό με κίτρινες ραφές. Οι αισθητικού περιεχόμενου παραπάνω βελτιώσεις υπογραμμίζονται και από μια διαφορετική ρύθμιση της ανάρτησης καθώς αυτή είναι πιο σφιχτή κατά 8% στον μπροστινό άξονα και κατά 20% στον πίσω χάρη σε νέα αμορτισέρ που υπόσχονται μια πιο δυναμική οδηγική εμπειρία για την νέα έκδοση.

Η σημαντικότερη παράμετρος της αναβάθμισης του supermini ωστόσο, έγκειται στην αύξηση ισχύος του υβριδικού συνόλου καθώς και οι τρεις κινητήρες που το συναποτελούν επωφελούνται από αυξημένη ισχύ.

Ειδικότερα το ηλεκτρικό κινητήριο μοτέρ αυξάνει την ισχύ του κατά 14 ίππους στους 122, το ηλεκτρικό μοτέρ-γεννήτρια φτάνει στους 106 ίππους ενώ ο κινητήρας βενζίνης του 1,5 λίτρου σε 107 ίππους και 131 Nm ροπής. Να σημειωθεί ότι στο μάλλον λίγο πολύπλοκο υβριδικό σύστημα της Honda τον πρώτο λόγο έχει το πρώτο ηλεκτρικό μοτέρ κάτι που σημαίνει ότι πλέον η ισχύς του ιαπωνικού μοντέλου διαμορφώνεται σε 122 ίππους. Να σημειωθεί πάντως ότι σε ταχύτητες μεταξύ 80 και 120 χλμ./ώρα συμμετέχει στη διαδικασία και ο θερμικός κινητήρας, κινώντας τους μπροστινούς τροχούς.

Η υψηλότερη ισχύς είναι ακόμα πιο αισθητή καθώς η Honda έχει φροντίσει για την αναχαρτογράφηση του δεξιού πεντάλ, προσφέροντας μεγαλύτερη απόκριση ενώ, ειδικά για την περίπτωση της έκδοσης Advance Sport  αυξημένο είναι και το όριο στροφών του θερμικού κινητήρα το οποίο έχει αυξηθεί στις 6.300 σ.α.λ. Να σημειωθεί ότι στην περίπτωση της έκδοσης Advance Sport οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα διαμορφώνονται σε 106 γρ./χλμ. ενώ για τις υπόλοιπες εκδόσεις σε 102 γρ./χλμ.

Κοινή συνισταμένη όλων των εκδόσεων είναι η βελτίωση του κιβωτίου συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων CVT ενώ όλες οι εκδόσεις επωφελούνται από ανασχεδιασμένα γρίλια, προφυλακτήρες και προσθέτουν νέες επιλογές σε ό,τι αφορά τις επενδύσεις και τους τροχούς. Ειδικά για την SUV έμπνευσης έκδοση Crosstar, οι σχεδιαστές της ιαπωνικής φίρμας, σχεδίασαν μια γρίλια με κυψελοειδές μοτίβο που συνδυάζεται με ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με λεπτομέρειες χρωμίου και ξαναγραμμένα κατώτερα πλευρικά τμήματα.

Σύμφωνα με τις συστάσεις η ανανεωμένη γκάμα του Jazz αναμένεται να διατεθεί στην Ευρώπη πολύ σύντομα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!