Renault 4ever Trophy: O προπομπός του νέου ηλεκτρικού R4

H γαλλική φίρμα δίνει από το “floor” της γαλλικής έκθεσης τις πρώτες συστάσεις για την επιστροφή του Renault 4 ως ενός αμιγώς ηλεκτρικού crossover

Renault 4ever Trophy: O προπομπός του νέου ηλεκτρικού R4

H γαλλική φίρμα δίνει από το “floor” της γαλλικής έκθεσης τις πρώτες συστάσεις για την επιστροφή του Renault 4 ως ενός αμιγώς ηλεκτρικού crossover

Tον Ιανουάριο του 2021 η γαλλική φίρμα παρουσίασε μια αναγεννημένη εκδοχή του Renault 5 ως αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου η οποία και ανέλαβε χρέη προπομπού μιας αντίστοιχης έκδοσης παραγωγής.

Σε λιγότερο από ένα χρόνο η Renault παρουσιάζει με την, μέσω ενός πρωτότυπου ηλεκτρικού crossover που αποκαλύφθηκε από τη διεθνή έκθεση του Παρισιού το δεύτερο ρετρό έμπνευσης μοντέλο που θα προστεθεί στην γκάμα της στο κοντινό μέλλον, προσφέροντας ηλεκτροκίνητη τεχνολογία.

Όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς από την ονομασία όσο και από στοιχεία της αισθητικής του το Renault 4ever Trophy όπως είναι ο «τίτλος» του πρωτότυπου έλκει την καταγωγή του από το 4L και συγκεκριμένα από την έκδοση 4L Trophy η οποία έχει λάβει μέρος στο ομώνυμο ράλι που διοργανώνεται για ανθρωπιστικούς σκοπούς στην έρημο του Μαρόκου, αφορά αποκλειστικά Renault 4 και το 2023 θα συμπληρώσει 25 χρόνια.

Έτσι, εκτός από τις σχεδιαστικές προδιαγραφές που το κατηγοριοποιούν ως ένα B-Segment ηλεκτροκίνητο crossover, το 4ever Trophy υιοθετεί μια σειρά από υπερτονισμένα περιπετειώδη χαρακτηριστικά όπως προδίδουν τα ογκώδη προστατευτικά στους θόλους, οι ανθρακονημάτινες ράγες οροφής για το ελαστικό αντικατάστασης στην οροφή, οι χειρολαβές στο καπό, οι διακριτά σμιλεμένη αναβατήρες στα πλευρικά τμήματα και ένα σετ τροχών 19 ιντσών με ελαστικά 255/55 που συμβάλλουν σε μια ούτως ή άλλως γενναιόδωρη απόσταση από το έδαφος.

Κυριότερα και με πιο απτές προοπτικές υλοποίησης στον πραγματικό κόσμο και στην παρεπόμενη έκδοση παραγωγής σε σχέση με τις παραπάνω λεπτομέρειες, στην αθέατη πλευρά του φιλοξενείται ένα ηλεκτρικό μοτέρ με απόδοση 136 ίππους. Να σημειωθεί ότι το 4ever Trophy έχει σαφώς μεγαλύτερες διαστάσεις από τον προγόνό του οι οποίες διαμορφώνονται σε 4,16 μέτρα μήκος, 1,95 μέτρα πλάτος και 1,90 μ. ύψος με την μελλοντική έκδοση να διατηρεί τις ίδιες αναλογίες, αποτελώντας μια ηλεκτροκίνητη εναλλακτική στο Captur.

Aναμενόμενα οι μεγαλύτερες διαστάσεις του συνδυαστικά και με τις συνήθεις εξασφαλίσεις της ηλεκτροκίνησης και ως απόρροια της αποδοτικής διάταξης της αρχιτεκτονικής CMF-BEV όπου βασίζεται, θα προσφέρουν υψηλότερα επίπεδα άνεσης σε σχέση με το αρχέτυπο.

Έτσι μια πρώτη παρατήρηση αποκαλύπτει τις πιο χρηστικές μεγαλύτερες πίσω πόρτες σε σχέση με το R4 και παρόλο που προς το παρόν η γαλλική φίρμα δεν αποκαλύπτει εικόνες από το εσωτερικό, δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η μεγαλύτερη ευρυχωρία ιδίως στο πίσω κάθισμα.

Το μοτέρ των 136 ίππων τροφοδοτείται από μπαταρία 42 kWh τοποθετημένη ανάμεσα στους δύο άξονες, η οποία υπόσχεται αυτονομία 402 χλμ. Σε ό,τι αφορά τις αμιγείς επιδόσεις ο ηλεκτροκινητήρας που μεταδίδει την κίνηση αποκλειστικά στους μπροστινούς τροχούς υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε χρόνο μικρότερο από 9,0 δευτερόλεπτα.

Επίσης, σε αντίθεση με τις λεπτομέρειες από ανθρακόνημα όσο και τα υπερτονισμένα off-road σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του concept car, τα παραπάνω μεγέθη αναμένεται να «επιβιώσουν» και στην έκδοση παραγωγής που θα ακολουθήσει σε περίπου τρία χρόνια από σήμερα, υιοθετώντας αντίστοιχες αναλογίες.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!