Polestar 3: Μια άλλη όψη

Εν όψει της πρεμιέρας του στις 12 Οκτωβρίου, η Polestar αποκαλύπτει μια ακόμα πτυχή του νέου και αμιγώς ηλεκτροκίνητου SUV της

Polestar 3: Μια άλλη όψη

Εν όψει της πρεμιέρας του στις 12 Οκτωβρίου, η Polestar αποκαλύπτει μια ακόμα πτυχή του νέου και αμιγώς ηλεκτροκίνητου SUV της

H σουηδική φίρμα ετοιμάζεται για την πρεμιέρα του 3ου και δυνητικά πιο δημοφιλούς, λόγω SUV κατηγορίας, μοντέλου της το οποίο θα παρουσιαστεί επισήμως σε εκδήλωση στη Δανία η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 12 Οκτωβρίου.

Mέχρι τότε δίνει στη δημοσιότητα ένα ακόμα teaser το οποίο, αυτή την φορά αποκαλύπτει την πίσω όψη του ηλεκτρικού SUV συμπληρώνοντας ένα ακόμα κομμάτι του παζλ της πληθωρικής όσο και πιο προσβάσιμης (για τα δεδομένα της Polestar) προσωπικότητάς του.

Βάσει των υπόλοιπων στοιχείων που έχουν γίνει μέχρι στιγμής γνωστά η Polestar θα δώσει τη δυνατότητα παραγγελίας του μοντέλου αμέσως μόλις πραγματοποιηθεί η παρουσίασή του.

Σε ο,τι αφορά τις προδιαγραφές του και τα μεγέθη αυτονομίας και επιδόσεων τα οποία η Polestar δημοσιοποίησε προ ολίγων εβδομάδων, φιλοδοξούν να τοποθετήσουν το νέο μεσαίο SUV στην «προνομιακή» περιοχή των Audi e-tron, Mercedes EQC και BMX iX από τα οποία θα διεκδικήσει μερίδιο αγοράς, υιοθετώντας τιμές που το κατατάσσουν στον μέσο της… upper-class των ηλεκτρικών premium SUV.

Ειδικότερα αναφορικά με τα κρίσιμα μεγέθη αυτονομίας, όπως έχει ήδη γίνει γνωστό το Polestar 3 θα διατεθεί με μπαταρία χωρητικότητας 107 kWh (αξιοποιήσιμων) σε δύο διαφορετικές, όμως, εκδόσεις αυτονομίας.

Η πρώτη έκδοση η οποία υιοθετεί την ονομασία Long Range θα προσφέρει αυτονομία 612 χλμ. επωφελούμενη από μια διάταξη με δύο μοτέρ. Η συνδυαστική ισχύς θα διαμορφωθεί σε 496 ίππους και 840 Nm ροπής καθιστώντας εφικτή την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,0 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα θα διαμορφωθεί σε 210 χλμ./ώρα.

Η δεύτερη και ισχυρότερη έκδοση με τα διακριτικά Performance και σαφή προσανατολισμό σε υψηλότερες επιδόσεις θα επωφελείται από το ίδιο ακριβώς ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο σε ό,τι αφορά τουλάχιστον τα μέρη που το συναποτελούν, καθώς η συνδυαστική ισχύς θα διαμορφωθεί σε 517 ίππους και 910 Nm ροπής «μειώνοντας» την συνολική αυτονομία σε 560 χλμ. Ταυτόχρονα περιορίζεται και ο χρόνος για το sprint των 0-100 χλμ./ώρα ο οποίος διαμορφώνεται σε 4,7 δευτερόλεπτα. Επίσης η έκδοση Performance θα επωφελείται από μια πιο σπορ ανάρτηση η οποία θα μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 1,3 εκατοστά σε σχέση με την έκδοση Long Range.

Σε ό,τι αφορά τη διαδικασία φόρτισης θα είναι εφικτή μέσω ταχυφορτιστή DC και θα πραγματοποιείται με «ρυθμούς» έως 250 kW και για τις δύο εκδόσεις, εξασφαλίζοντας την αναπλήρωση της ενέργειας από 10-80% σε μισή ώρα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!