Η ελίτ πραγματικότητα του Weismann Thunderball

Η Weismann κήρυξε την έναρξη διάθεσης για το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο δημιούργημά μας το οποίο, εκτός από την γνωστή μεταρετρό αισθητική του, υπόσχεται ισχύ 680 ίππων και αυτονομία 500 χλμ.

Η ελίτ πραγματικότητα του Weismann Thunderball

Η Weismann κήρυξε την έναρξη διάθεσης για το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο δημιούργημά μας το οποίο, εκτός από την γνωστή μεταρετρό αισθητική του, υπόσχεται ισχύ 680 ίππων και αυτονομία 500 χλμ.

O γερμανός κατασκευαστής ανακοίνωσε την έναρξη παραγγελιών για το γοητευτικό Thunderball, το διθέσιο roadster με το οποίο η Weismann υποδέχεται την νέα ηλεκτρική εποχή.

Σύμφωνα με τις συστάσεις, η αρχική τιμή ανέρχεται στο διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 300.000 ευρώ για το roadster με το χειροποίητο εσωτερικό και τις εξωτικές προδιαγραφές ενώ οι παραγγελίες πραγματοποιούνται μέσω της ιστοσελίδας του γερμανού κατασκευαστή με την προοπτική οι πρώτες παραδόσεις να γίνουν το 2024.

Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά του Thunderball όπως είναι προφανές, παρά τον ηλεκτρικό χαρακτήρα του δεν ξεφεύγει από τον μεταρετρό σχεδιαστικό κανόνα που καθιέρωσε τον γερμανό κατασκευαστή ο οποίος κατασκευάζει αντίστοιχης αισθητικής sportscar από το 1988, εφοδιάζοντας τα με κινητήρες του τμήματος Μ της BMW.

Στην προκειμένη περίπτωση τον πρώτο και… τελευταίο λόγο έχει ένα δίδυμο ηλεκτρικών μοτέρ τοποθετημένων στον πίσω άξονα τα οποία υπόσχονται ισχύ 680 ίππων και 1.100 Nm ροπής καθιστώντας το Thunderball το ισχυρότερο, νόμιμο για το δρόμο, δημιούργημα της Weismann.

Η ισχύς μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς με την συνδρομή ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης ενώ σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις, η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί 2,9 δευτερόλεπτα. Τα δύο μοτέρ τροφοδοτούνται από μπαταρία 83 KWh (αξιοποιήσιμων) η οποία υπόσχεται αυτονομία 500 χλμ. Συνοδεύεται από κύκλωμα φόρτισης 800 Volt το οποίο επιτρέπει την σύνδεση σε ταχυφορτιστή DC 300 KW και υπόσχεται να περιορίζει δραστικά τους χρόνους φόρτισης.

Χάρη στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος στο αμάξωμα το εσωτερικό αλλά και την αθέατη πλευρά του, αν και το Thunderball είναι βαρύτερο από τα συνήθη δημιουργήματα της Weismann το βάρος του περιορίζεται σε 1.775 κιλά.

Παράλληλα, ελλείψει συμβατικού κινητήρα το sportscar προσφέρει δύο χώρους αποθήκευσης αποκευών στο μπροστινό και στο πίσω τμήμα με χωρητικότητα 180 και 125 λίτρων αντίστοιχα.

Τη βάση για το μήκους 4,4 μέτρων roadster αποτελεί ένα αλουμινένιο χωροδικτύωμα ενώ στις προδιαγραφές του συγκαταλέγονται σπορ ανάρτηση με ρυθμιζόμενες αντιστρεπτικές ράβδους καθώς και ένα πανίσχυρο σύστημα πέδησης αποτελούμενο από δισκόφρενα 380 χιλ. μπροστά και πίσω με εξαπίστονες δαγκάνες για τον μπροστινό άξονα και τετραπίστονες για τον πίσω. Την εικόνα συμπληρώνει ένα σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση το οποίο συνεισφέρει στην φόρτιση της μπαταρίας εν κινήσει.

Παρά τον αμιγώς ηλεκτροκίνητο χαρακτήρα του, το εσωτερικό αντικατοπτρίζει την εξωτερική του εμφάνιση, αναμιγνύοντας κλασικές και σύγχρονες φόρμες και τεχνολογίες,  διαθέτοντας επτά αναλογικά όργανα αλλά και οθόνες για το infotainment και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και με τον ίδιο τρόπο που συνυπάρχουν τα ανθρακονημάτινα καθίσματα και αντίστοιχου υλικού επιφάνειες με στοιχεία όπως οι δερμάτινες χειρολαβές των θυρών.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!