Sono Sion: Αυτόφωτη… ηλεκτροκίνηση

H γερμανική startup Sono προσβλέπει στην επόμενη ημέρα μιας ηλεκτροκίνησης απαλλαγμένης από φορτιστές, παρουσιάζοντας την έκδοση παραγωγής του Sion, ενός EV το αμάξωμα του οποίου αποτελείται από φωτοβολταϊκά στοιχεία

Sono Sion: Αυτόφωτη… ηλεκτροκίνηση

H γερμανική startup Sono προσβλέπει στην επόμενη ημέρα μιας ηλεκτροκίνησης απαλλαγμένης από φορτιστές, παρουσιάζοντας την έκδοση παραγωγής του Sion, ενός EV το αμάξωμα του οποίου αποτελείται από φωτοβολταϊκά στοιχεία

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που μπορούν να εξασφαλίσουν από μόνα τους την ενέργεια που απαιτείται για την φόρτιση των μπαταριών τους δεν αποτελούν είδος ενός απώτερου μέλλοντος για την νεοφυή επιχείρηση Sono αλλά χειροπιαστό παρόν καθώς η γερμανική φίρμα παρουσίασε την έκδοση παραγωγής του Sion, ενός αυτοκινήτου το αμάξωμα του οποίου επενδύεται σε συντριπτική ποσόστωση από φωτοβολταϊκά και που, σύμφωνα με τις συστάσεις, θα αρχίσει να παραδίδεται στους πρώτους πελάτες από το 2023.

Υπενθυμίζεται ότι η Sonο, είχε παρουσιάσει την πρωτότυπη εκδοχή του Sion το 2017, έχοντας συγκεντρώσει, έκτοτε, υπό την μορφή προκαταβολών ύψους 2.225 ευρώ, το ενεργό ενδιαφέρον περίπου 19.000 καταναλωτών. Σε ό,τι αφορά την αρχική τιμή, αυτή διαμορφώνεται σε 25.126 ευρώ καθιστώντας το Sion ανταγωνιστικό έναντι των πιο προσιτών ηλεκτροκίνητων της αγοράς. Όπως και να έχει η παραγωγή του αναμένεται να ξεκινήσει σύντομα και παρά την γερμανική καταγωγή της Sono η οποία έχει έδρα το Μόναχο, θα πραγματοποιηθεί στην Φινλανδία.

Όπως μπορεί να διαπιστώσει κανείς με μια απλή παρατήρηση στις εικόνες του Sion, με εξαίρεση τους προφυλακτήρες, όλο το υπόλοιπο αμάξωμα επενδύεται με φωτοβολταϊκά στοιχεία,ε 456 τον αριθμό, τα οποία μπορούν να παράγουν ενέργεια που αντιστοιχεί σε περίπου 110 χλμ. διαδρομών σε εβδομαδιαία βάση. Η συνολική αυτονομία του Sion που υιοθετεί την μορφή ενός τυπικού MPV μεγιστοποιώντας έτσι την χρηστικότητα, αλλά και την ωφέλιμη επιφάνεια για την τοποθέτηση των φωτοβολταϊκών, ξεπερνά τα 300 χλμ.

Η χωρητικότητα της μπαταρίας διαμορφώνεται σε 54 kWh και όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς μπορεί να επαναφορτιστεί είτε μέσω των φωτοβολταϊκών στοιχείων είτε μέσω φορτιστή με ισχύ έως και 75kW. Παράλληλα, το Sion μπορεί να τροφοδοτήσει με ενέργεια και άλλες συσκευές ή ακόμα και ηλεκτροκίνητα οχήματα με ισχύ έως και 11 kW.

Εκτός φυσικά από την παραγωγή αυτοκινήτων καλυμμένων με φωτοβολταϊκά πάνελ, η Sono προσβλέπει, φυσικά, στην συνεργασία της με αυτοκινητοβιομηχανίες, προμηθεύοντας αντίστοιχα συστήματα.

Ήδη, εκτός από το Sion έχει παρουσιάσει επίσης το Solar Bus Kit, ένα σύστημα φωτοβολταϊκών που μπορεί να τοποθετηθεί ως aftermarket στα ήδη υφιστάμενα μοντέλα συμβατικών λεωφορείων τροφοδοτώντας με πολύτιμη ενέργεια ηλεκτρικά συστήματα όπως ο κλιματισμός.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!