F1: Έχασε μονάδα ισχύος ο Fernando Alonso

O CEO της Alpine, Laurent Rossi επιβεβαίωσε ότι η ομάδα έχασε τη μονάδα ισχύος που χρησιμοποιούσε ο Fernando Alonso στο GP Σαουδικής Αραβίας.

F1: Έχασε μονάδα ισχύος ο Fernando Alonso

O CEO της Alpine, Laurent Rossi επιβεβαίωσε ότι η ομάδα έχασε τη μονάδα ισχύος που χρησιμοποιούσε ο Fernando Alonso στο GP Σαουδικής Αραβίας.

Μέχρι να αναγκαστεί να εγκαταλείψει στη Jeddah, 15 γύρους πριν από τον τερματισμό, ο Fernando Alonso είχε κάνει έναν καλό αγώνα και θα μπορούσε να έχει τερματίσει εντός της πρώτης εξάδας, αν είχε δει την καρό σημαία, όπως έκανε ο team-mate του στην Alpine, Esteban Ocon. Μάλιστα, Ισπανός χρησιμοποιούσε καινούργια μονάδα ισχύος της Renault στη Σαουδική Αραβία -πέραν των ηλεκτρονικών ελέγχου και της μπαταρίας. Τη δεύτερη, σε ισάριθμους αγώνες, εκ των τριών που επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν από κάθε οδηγό εντός της σεζόν χωρίς ποινή -πέραν της μπαταρίας και των ηλεκτρονικών ελέγχου, καθώς επιτρέπεται η χρήση μόνο δύο εξ αυτών για όλη τη σεζόν, χωρίς να επιβληθεί ποινή.

Το πρόβλημα που ανάγκασε τον 40χρονο Ισπανό οδηγό να εγκαταλείψει στο Grand Prix Σαουδικής Αραβίας, εντοπίστηκε ότι προκλήθηκε από ελαττωματική αντλία νερού. Όπως εξήγησε ο Laurent Rossi, «αυτό οδήγησε σε απώλεια απαγωγής θερμότητας που στη συνέχεια προκάλεσε μια αλυσίδα γεγονότων. Ελαττώθηκε η ψύξη του κινητήρα και ανέβηκε η θερμοκρασία του λαδιού, προκαλώντας περισσότερες ανησυχίες. Ο Fernando είχε τη δυνατότητα να συνεχίσει να οδηγεί και ο κινητήρας λειτουργούσε, προφανώς όχι σε ιδανικές συνθήκες. Αλλά προτιμήσαμε να σταματήσουμε».

«Η αντλία νερού ήταν ελαττωματική. Έχουμε εντοπίσει το αίτιο του προβλήματος. Ελπίζω ότι θα διορθωθεί για τη Μελβούρνη. Πρόκειται για πρόβλημα νεότητας των καινούργιων εξαρτημάτων, τα οποία λειτουργούμε για πρώτη φορά. Δεν είχαμε την ευκαιρία να επαληθεύσουμε την αξιοπιστία τους, όπως συμβαίνει με όλες τις ομάδες. Το καλό είναι ότι το πρόβλημα δεν είναι ούτε δομικό ούτε εγγενές. Ο ίδιος ο σχεδιασμός του κινητήρα και οι αρχιτεκτονικές επιλογές που έγιναν δεν τίθενται υπό αμφισβήτηση, διότι ο κινητήρας κάνει αυτό το οποίο περιμένουμε».

«Το πρόβλημα είναι ότι αυτό το περιφερειακό εξάρτημα είναι ενσωματωμένο στον κινητήρα. Η αντλία νερού καταστράφηκε εντέλει, και έπεσε εντός του κινητήρα. Εάν θέλαμε να την επισκευάσουμε, θα έπρεπε να σπάσουμε τη σφραγίδα (της μονάδας, που τοποθετεί η FIA). Συνεπώς, έχουμε χάσει αυτό τον κινητήρα. Ακόμα και αν η φυσική του ακεραιότητα δεν έχει επηρεαστεί άμεσα, για εμάς είναι ένας λιγότερος κινητήρας».

Συνεπώς, η μονάδα ισχύος που χρησιμοποιούσε ο Alonso στη Jeddah δε γίνεται να χρησιμοποιηθεί ξανά και ο Ισπανός την έχασε από το στόλο κινητήρων που διαθέτει για φέτος. Ήδη από το δεύτερο Grand Prix της σεζόν, είναι σίγουρο ότι θα εκτίσει ποινή στη σειρά εκκίνησης μελλοντικού Grand Prix, όταν αναπόφευκτα θα αναγκαστεί να χρησιμοποιήσει και 4η μονάδα ισχύος.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!