Πιο κομψό το νέο σκληροτράχηλο Ford Ranger

Παρουσιάστηκε και επίσημα η νέα γενιά του Ford Ranger, που διακρίνεται για τη νέα σχεδιαστική του προσέγγιση, διατηρώντας παράλληλα τα χαρακτηριστικά κίνησης που το έκαναν γνωστό

Πιο κομψό το νέο σκληροτράχηλο Ford Ranger

Παρουσιάστηκε και επίσημα η νέα γενιά του Ford Ranger, που διακρίνεται για τη νέα σχεδιαστική του προσέγγιση, διατηρώντας παράλληλα τα χαρακτηριστικά κίνησης που το έκαναν γνωστό

Η Ford παρουσίασε το νέο Ranger, το οποίο στη νέα γενιά ξεχωρίζει για τη μοντέρνα αισθητική του, αλλά και τον πολυδιάστατο χαρακτήρα του. Βασισμένη στην πολυετή της τεχνογνωσία στα pick-up και στη γνώση των αναγκών των κατόχων των αυτοκινήτων του είδους, η Ford συνεργάστηκε με πελάτες από όλο τον κόσμο για τη δημιουργία ενός οχήματος και μιας εμπειρίας ιδιοκτησίας στην οποία οι αγοραστές της επόμενης γενιάς Ranger μπορούν να εντάξουν επαγγελματικές, οικογενειακές και σπορ δραστηριότητες.

Επικεφαλής στο εγχείρημα της επόμενης γενιάς Ranger ήταν το Κέντρο Προϊοντικής Εξέλιξης της Ford στην Αυστραλία. Η διεθνής ομάδα των εξειδικευμένων μηχανικών και σχεδιαστών του συνεργάστηκε με αντίστοιχες από όλο τον κόσμο όχι μόνο για την ενσωμάτωση των τελευταίων τεχνολογιών, ικανοτήτων και συστημάτων ασφαλείας της Ford, αλλά και για την κατασκευή και δοκιμή του Ranger σύμφωνα με τα πολύ αυστηρά πρότυπα της μάρκας Ford.

Σχεδιαστικά ξεχωρίζει για τη νέα μάσκα και τα εμπρός φωτιστικά σώματα σήματος C, αλλά και τους μεγάλους θόλους που ενισχύουν τη δυναμική του μοντέλου. Για πρώτη φορά προσφέρεται με φώτα LED matrix. Στο εσωτερικό έχουν χρησιμοποιηθεί ποιοτικά υλικά, με τη μεγάλη οθόνη 10,1 ή 12 ιντσών στο ταμπλό να υποστηρίζει το σύστημα συνδεσιμότητας και ψυχαγωγίας SYNC 4.

Επιπρόσθετα, υπάρχει ένα εργοστασιακά τοποθετημένο, ενσωματωμένο modem FordPass Connect, 4 που επιτρέπει συνδεσιμότητα εν κινήσει όταν συνδέεται με το FordPass™ app, 5 ώστε οι πελάτες να μπορούν να παραμένουν διασυνδεδεμένοι με τον κόσμο. Το FordPass αναβαθμίζει την εμπειρία ιδιοκτησίας με χαρακτηριστικά όπως Remote Start, 6 Vehicle Status και λειτουργίες κλειδώματος /ξεκλειδώματος μέσω κινητής συσκευής.

Το πλαίσιο είναι αναβαθμισμένο, με μεταξόνιο 50 χιλ. μακρύτερο, ενώ 50 χιλ. πιο πλατιά είναι και τα μετατρόχια. Στο διαμέρισμα του V6 κινητήρα τώρα υπάρχει περισσότερος χώρος για καλύτερη ψύξη, αλλά και προκειμένου να υποδεχθεί νέες τεχνολογίες. Οι διαθέσιμοι κινητήρες είναι ο μεγάλο turbodiesel V6 των 3,0 λίτρων, ειδικά εξελιγμένο για το Ranger. Επιπλέον, η γκάμα περιλαμβάνει τον 2λιτρο 4κύλινδρο diesel, με ένα ή δύο turbo. Η πρώτη εκδοχή με το ένα turbo διατίθεται σε δύο εκδόσεις ισχύος, ενώ ο Bi-Turbo προορίζεται για τους κατόχους που αναζητούν περισσότερη δύναμη.

Όσον αφορά την άνεση και την οδική συμπεριφορά, οι μηχανικοί της Ford τοποθέτησαν τους εμπρός τροχούς πιο μπροστά κατά 50mm για καλύτερη γωνία προσέγγισης, αλλά και πιο έξω για καλύτερη άρθρωση. Επίσης, η έδραση των πίσω αμορτισέρ μεταφέρθηκε εξωτερικά των δοκών του πλαισίου, αναβαθμίζοντας την άνεση. Επιπλέον, υπάρχει η επιλογή ανάμεσα σε δύο συστήματα κίνησης και στους τέσσερις τροχούς – ένα ηλεκτρονικό σύστημα κατ’ επιλογήν τετρακίνησης εν κινήσει, ή ένα νέο, προηγμένο σύστημα μόνιμης τετρακίνησης με αυτόματο πρόγραμμα λειτουργίας που δεν απαιτεί ενέργειες από τον οδηγό.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!