Νέο πισωκίνητο Audi R8 με επιπλέον 30 ίππους και ελεγχόμενο ντριφτάρισμα

H πισωκίνητη έκδοση του γερμανικού supercar αναβαθμίζεται σε εξοπλισμό και τεχνολογίες

Νέο πισωκίνητο Audi R8 με επιπλέον 30 ίππους και ελεγχόμενο ντριφτάρισμα

H πισωκίνητη έκδοση του γερμανικού supercar αναβαθμίζεται σε εξοπλισμό και τεχνολογίες

Εντός του Οκτωβρίου θα ανοίξει στη Γερμανία το βιβλίο παραγγελιών του ανανεωμένου R8 V10 performance RWD. Διαθέσιμο τόσο σε Coupe όσο και σε Spyder (ανοικτό) αμάξωμα, κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Audi στο Neckarsulm, δίπλα στο αγωνιστικό LMS GT4, με το οποίο έχει κοινά εξαρτήματα σε ποσοστό περίπου 60%. Το πισωκίνητο R8 V10 δέχτηκε ένα εκτεταμένο πρόγραμμα αναβάθμισης, με νέα στοιχεία εξοπλισμού και νέα τεχνολογικά highlight. Οι τιμές του στη Γερμανία είναι 149.000 ευρώ για το Coupe και 162.000 ευρώ για το Spyder. Οι πισωκίνητες εκδόσεις performance θα αντικαταστήσουν τα R8 V10 quattro και R8 V10 RWD, τόσο στην Coupe όσο και στην Spyder εκδοχή.

Ο – κεντρικά τοποθετημένος – ατμοσφαιρικός κινητήρας των 5,2 λίτρων, αποδίδει για την περίσταση επιπλέον 30 ίππους, φθάνοντας σε μέγιστη ισχύ τους 570 ίππους (στις 8.000 σ.α.λ.). Η μέγιστη ροπή έχει αυξηθεί κατά 10 Nm στα 550 Nm, είναι διαθέσιμη στις 6.400 σ.α.λ. και περνά στους πίσω τροχούς μέσω του 7τάχυτου S tronic κιβωτίου. Χάρη στην εκτεταμένη χρήση αλουμινίου και πλαστικού ενισχυμένου με ανθρακόνημα (CFRP), το R8 V10 performance RWD ζυγίζει 1.590 κιλά ως Coupe και επιπλέον 105 κιλά ως Spyder. Ο συνδυασμός ισχύος και χαμηλού βάρους έχει ως αποτέλεσμα η επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα να διαρκεί 3,7 δευτερόλεπτα (3,8 δλ. για το Spyder) και η μέγιστη ταχύτητα να φθάνει τα 329 χλμ/ώρα (327 χλμ/ώρα για το R8 Spyder).

Η ανάρτηση με τα διπλά ψαλίδια και τα ηλεκτρονικά έχουν ρυθμιστεί με βάση τον πισωκίνητο χαρακτήρα του σπορ μοντέλου της Audi, ενώ όταν επιλεγεί το Sport Mode στο ESP, είναι εφικτή η πραγματοποίηση ελεγχόμενων ντριφτ στο ασφαλές περιβάλλον μίας πίστας. Για πρώτη φορά στο R8 RWD είναι διαθέσιμο το Dynamic steering, για περισσότερη ακρίβεια και επιπλέον πληροφόρηση από το σύστημα διεύθυνσης, αλλά και πιο εύκολες μανούβρες κατά το παρκάρισμα. Οι τροχοί έχουν διάσταση 19 (στάνταρ) ή 20 ιντσών (προαιρετικά), με τα κεραμικά φρένα να βρίσκονται στη λίστα με τα προαιρετικά στοιχεία εξοπλισμού. Στο εσωτερικό ξεχωρίζει η ψηφιακή οθόνη των 12,3 ιντσών στον πίνακα οργάνων, το σπορ πολυλειτουργικό τιμόνι και τα δερμάτινα μπάκετ καθίσματα.

Δείτε τον Ken Block να… παίζει με ιστορικά αγωνιστικά της Audi

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!