Η Mercedes-Benz ανακοίνωσε και επίσημα την έλευση της νέας VLE, εντός του 2026.
Το αμιγώς ηλεκτρικό MPV βρίσκεται στα τελευταία στάδια έρευνας και ανάπτυξης και η βαυαρική εταιρεία δημοσίευσε εικόνες από δοκιμές σε αεροδυναμική σήραγγα.
Σύμφωνα με την Mercedes-Benz, η νέα VLE είναι “εξαιρετική από άποψη απόδοσης”, εξοικονομώντας έτσι περισσότερη ενέργεια και βελτιώνοντας την αυτονομία.
Δημοσιεύτηκαν επίσης νέες εικόνες της VLE στη φημισμένη πίστα δοκιμών Nardo στην Ιταλία, όπου τελειοποιείται η συμπεριφορά της της σε υψηλές ταχύτητες καθώς και το σύστημα διεύθυνσης του πίσω άξονα.
Η VLE θα είναι το μεσαίο μοντέλο στην γκάμα MPV της Mercedes-Benz και θα θυμίζει σε διαστάσεις την E-Class (εξ ου και το «E» στην ονομασία), με θέσεις για έως και 8 άτομα. Στην κορυφή θα βρίσκεται η VLS, η οποία «θα ορίσει μια δική της μοναδική κατηγορία που θα χαρίζει πραγματικό μεγαλείο στην αυτοκινητιστική πολυτέλεια».’
Η εταιρεία δήλωσε παλαιότερα ότι η πλατφόρμα VAN.EA θα επιτρέψει τη «σαφή διαφοροποίηση» μεταξύ των MPV και των πιο εμπορικών van. Η πλατφόρμα VAN.EA-P (το P σημαίνει «premium») έχει σχεδιαστεί για «οικογενειακά van υψηλής ποιότητας», έως και «ευρύχωρες λιμουζίνες», σύμφωνα πάντα με τη Mercedes-Benz. Τα επαγγελματικά φορτηγά θα χρησιμοποιούν την πλατφόρμα VAN.EA-C – με το C να σημαίνει «commercial» ή «εμπορικό». Για τα φορτηγά με την premium έκδοση της πλατφόρμας VAN.EA επιδιώκεται αυτονομία τουλάχιστον 500 χιλιομέτρων.
Η αρχιτεκτονική της πλατφόρμας VAN.EA είναι 800V, ενώ θα φορτίζει τις μπαταρίες με ισχύ έως και 320 kW. Η εταιρεία αναφέρει επίσης ότι θα προσφέρεται με κίνηση στους εμπρός τροχούς, με έναν κινητήρα ή με διάταξη διπλού κινητήρα, με κίνηση σε όλους τους τροχούς. Η αυτονομία, ανάλογα με την έκδοση, θα ξεπερνά τα 500 χιλιόμετρα με μία φόρτιση.
Εν καιρώ θα ακολουθήσει και η VAN.CA (Van Combustion Architecture), η οποία θα είναι σχεδιασμένη για θερμικούς κινητήρες.