F1: Guy Martin vs Jenson Button

O Guy Martin, παλαίμαχος αναβάτης αγώνων μοτοσικλετών, μας ταξιδεύει με αυτό το ντοκιμαντέρ στη διαδικασία αναβίωσης ενός παλαιού μονοθεσίου Formula 1, καθώς και της προετοιμασίας του για να το οδηγήσει στη μονομαχία του με τον πρώην Πρωταθλητή της F1, Jenson Button.

O Guy Martin, 41 ετών σήμερα, ήταν αναβάτης αγώνων μοτοσικλέτας, με ιδιαίτερη αγάπη για τους αγώνες που διεξάγονται σε δρόμους πόλης, όπως το περίφημο Isle of Man Tourist Trophy. Έχει ανέβει στο βάθρο σε 17 αγώνες ΤΤ κατέχει το ρεκόρ υψηλότερης ταχύτητας στο «γύρο του θανάτου».

Το συγκεκριμένο ρεκόρ, καθώς και άλλα, έχουν πραγματοποιηθεί σε τηλεοπτικές εκπομπές τις οποίες παρουσιάζει ο Guy Martin, στη… δεύτερη καριέρα του, ως τηλεοπτικός παρουσιαστής. Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα ντοκιμαντέρ για την ταχύτητα στα οποία έχει πρωταγωνιστήσει είναι αυτό που μπορείτε να παρακολουθήσετε εδώ.

Ο Guy Martin συμμετείχε στη 6μηνη διαδικασία προετοιμασίας και συναρμολόγησης της Williams FW08C του 1983, με την οποία ο Keke Rosberg κατάφερε να κατακτήσει τη νίκη στο GP Μονακό εκείνης της χρονιάς. Επίσης, αυτό ήταν το πρώτο μονοθέσιο Formula 1 που οδήγησε στη ζωή του ο Ayrton Senna, στο τέλος του 1983, πριν κάνει το ντεμπούτο του την επόμενη χρονιά με την Toleman.

Το ντοκιμαντέρ γυρίστηκε το 2018 και ο Guy Martin δέχθηκε αρκετή εκπαίδευση για να μάθει να οδηγεί το μονοθέσιο. Μάλιστα, διοργάνωσε και έναν άτυπο αγώνα-μονομαχία επίδειξης στα πλαίσια του GP Μ. Βρετανίας εκείνης της χρονιάς, με αντίπαλο τον Jenson Button, Πρωταθλητή της Formula 1 το 2009, ο οποίος οδηγούσε το εξάτροχο… ξαδερφάκι της Williams του Martin, την FW08B, η οποία είχε δύο άξονες στο πίσω μέρος.

Ωστόσο, τα εξάτροχα μονοθέσια απαγορεύτηκαν από τη FIA πριν προλάβει η Williams να κατέβει σε αγώνες με αυτό το πειραματικό μονοθέσιο. Πρόκειται για ένα από τα μόλις τρία εξάτροχα μονοθέσια που έχουν υπάρξει στην ιστορία της F1, μαζί με την Tyrrell P34 (που είχε δύο άξονες εμπρός και ήταν το μοναδικό που αγωνίστηκε, για δύο σεζόν: 1976 και 1977) και την March 2-4-0, της ίδιας εποχής, όπως η Williams, είχε δύο άξονες στο πίσω μέρος, αλλά δεν αγωνίστηκε ποτέ.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!