Η οικογένεια N της Hyundai υποδέχεται το Kona N, ένα μικρό SUV με σπορ εμφάνιση και ανάλογη οδική συμπεριφορά που έχει… τελειοποιηθεί στις πίστες. Ο 2.0 T-GDI που βρίσκεται κάτω από το καπό χρειάζεται έναν αξιόπιστο «σύμμαχο» για να περάσει στο δρόμο τους 280 ίππους και τα 392 Nm ροπής.
Και τον βρήκε στο πρόσωπο του νέου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, 8 σχέσεων. Το N DCT συνδυάζει την άνεση ενός αυτόματου κιβωτίου σε καθημερινή χρήση και την εμπειρία ενός σειριακού κιβωτίου κατά την σπορ οδήγηση. Αρχικά είχε προσφερθεί στο Veloster N (διαθέσιμο σε Βόρεια Αμερική και Κορέα), ενώ πλέον είναι διαθέσιμο στο νέο i30 N.
Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη είναι υγρού τύπου, για μειωμένες τριβές ανάμεσα στα κινούμενα μέρη και καλύτερη ψύξη του, κάτι που αποτελεί ζητούμενο κατά την οδήγηση σε πίστα. Το N DCT βασίζεται στο 8DCT της Hyundai, όμως έχει δεχτεί βελτιώσεις κυρίως στον τομέα της αντοχής. Είναι χαρακτηριστικό ότι πέρασε ανάλογο τεστ στη θρυλική πίστα του Nurburgring, ολοκληρώνοντας σχεδόν 1.350 γύρους στη διαδρομή των 20,8 χλμ.
Ο οδηγός του Kona N έχει στη διάθεσή του τρία προγράμματα λειτουργίας του N DCT:
Η N Grin Shift ενεργοποιείται μέσω του κουμπιού NGS στο τιμόνι και προσφέρει για διάστημα 20 δλ. πλήρη ισχύ (με την αντίστροφη μέτρηση να φαίνεται στον πίνακα οργάνων).
Η N Power Shift ενεργοποιείται όταν το Kona N επιταχύνει με πάνω από το 90% του γκαζιού. Η λειτουργία αυτή περιορίζει τις απώλειες ροπής κατά το ανέβασμα σχέσης.
Η N Track Sense Shift ενεργοποιείται χωρίς την παρέμβαση του οδηγού, όταν διαπιστωθούν υψηλά επίπεδα πρόσφυσης, όπως σε μία πίστα. Το κιβώτιο επιλέγει την ιδανική στιγμή για αλλαγή σχέσης, «αντικαθιστώντας» έναν οδηγό αγώνων.