Χρυσό ιωβηλαίο για το Honda Civic

Εν αναμονή της άφιξης της ισχυρότερης έκφρασης του ιαπωνικού hatchback με τα διακριτικά Type R, η Honda κάνει μια φωτογραφική αναδρομή στην ιστορία του Civic το οποίο φέτος κλείνει τα 50 του χρόνια, μετρώντας ήδη 11 γενιές.

Χρυσό ιωβηλαίο για το Honda Civic

Εν αναμονή της άφιξης της ισχυρότερης έκφρασης του ιαπωνικού hatchback με τα διακριτικά Type R, η Honda κάνει μια φωτογραφική αναδρομή στην ιστορία του Civic το οποίο φέτος κλείνει τα 50 του χρόνια, μετρώντας ήδη 11 γενιές.

Η νέα, ισχυρότερη έκφραση της 11ης κατά σειρά γενιάς του Honda Civic βρίσκεται προ των πυλών έχοντας πάρει εισιτήριο για τις 21 Ιουλίου (δείτε την πρώτη οδηγική επαφή πατώντας εδώ). Διασκεδάζοντας την αναμονή η Honda αποφάσισε να δώσει στη δημοσιότητα μια σειρά από εικόνες από καταβολής του Civic που φέτος, γιορτάζει τα 50 του χρόνια.

Σε ό,τι αφορά τη διαδρομή του, το Civic ξεκίνησε την πορεία του το 1972 ως ένα φιλήσυχο coupe που γρήγορα θα γινόταν ένα από τα σημαντικότερα –αν όχι το σημαντικότερο- μοντέλο στην ιστορία της Honda καθώς πέντε δεκαετίες αργότερα, μετρά 11 γενιές 27,5 εκατομμύρια πωλήσεις και το status μιας καλτ εικόνας σε πολλές από τις αγορές όπου διατίθεται.

Αξίζει να σημειωθεί ότι αν και στις απαρχές του το Honda Civic ανήκε στην κατηγορία των subcompact μοντέλων, ήδη από το 2000 μεταπήδησε στην κατηγορία των μικρομεσαίων παίρνοντας θέση ανάμεσα στα Fit/City και Accord στην παγκόσμια γκάμα της ιαπωνικής φίρμας. Σημαντική παράμετρος της διαχρονικής επιτυχίας του είναι η ανέκαθεν διάθεσή του σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης με ορισμένες βέβαια διαφοροποιήσεις προς όφελος της αποδοχής του από τις εκάστοτε αγορές όπου στόχευε.

Η πρώτη γενιά του μοντέλου κατασκευαζόταν αποκλειστικά σε ιαπωνικό έδαφος, ωστόσο αυτό δεν την εμπόδισε να καταγράψει πάνω από ένα εκατομμύριο πωλήσεων σε διάστημα τεσσάρων ετών. Η δεύτερη γενιά πρωτοσυστήθηκε το 1979 υιοθετώντας βελτιωμένους κινητήρες και ένα μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων.

Τέσσερα χρόνια αργότερα, η επόμενη, τρίτη γενιά του Civic έκανε την εμφάνισή της ανταποκρινόμενη στις αυξημένες απαιτήσεις των πελατών για μεγαλύτερα σε μέγεθος αλλά και ισχυρότερα τετράτροχα που επιπλέον προσφέρουν πολλαπλές επιλογές. Για του λόγου το ακριβές, η τρίτη γενιά του Civic των αρχών της δεκαετίας του ’80, διατέθηκε σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις αμαξώματος.

Τέσσερις γενιές μετά, στην έβδομη γενιά του η οποία έκανε πρεμιέρα το millennium, το Civic ενέδωσε σε ακόμα μεγαλύτερες διαστάσεις αλλά και ενσωμάτωσε για πρώτη φορά υβριδική τεχνολογία, αποκτώντας τον τίτλο ενός από τα πλέον αποδοτικά αυτοκίνητα της εποχής.

Στη δέκατη γενιά του, το 2015, το Civic υιοθέτησε την πιο ακραία σχεδιαστική αναθεώρησή του, επενδύοντας σε ένα επιθετικό στυλ το οποίο φρόντισε να στοιχειοθετήσει με μια νέα γενιά turbo κινητήρων αλλά και δύο χρόνια αργότερα με την συνδρομή της έκδοσης Type R, με ένα ρεκόρ ταχύτερου γύρου στην πίστα του Nurburgring.

Πλέον, το Honda Civic βρίσκεται στην ενδέκατη γενιά του η οποία υιοθετεί μια πιο ώριμη αισθητική, νέα τεχνολογία και εξηλεκτρισμένη γκάμα κινητήρων ενώ όπως είναι ήδη γνωστό θα υποδεχθεί σύντομα την κορυφαία έκφρασή της, Type-R η οποία θα επωφεληθεί από μια αναβαθμισμένη εκδοχή του 2λιτρου turbo κινητήρα η οποία, σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες αναμένεται να φλερτάρει με τους 320 ίππους.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!