Από την ίδρυσή της το 1948, η Honda έχει αναπτύξει προϊόντα με βάση την πεποίθησή της ότι «ο σκοπός της τεχνολογίας είναι να κάνει τη ζωή των ανθρώπων ευκολότερη».
Φέτος, 76 χρόνια μετά την έναρξη της μαζικής παραγωγής μοτοσικλετών από την εταιρεία το 1949 με την Dream D-Type, η αθροιστική παγκόσμια παραγωγή μοτοσικλετών με κινητήρα της Honda έφτασε τα 500 εκατομμύρια μονάδες.
Το ορόσημο της συνολικής παραγωγής θα επιτευχθεί στην Ινδία, με το Activa, να κατεβαίνει από τη γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο 4 της Honda Motorcycle and Scooter India Private Limited (HMSI) στο Vittalpur, Gujurat.
- Mercedes-Benz: Νέες εκδόσεις Iconic με όφελος τιμής έως και 6.000 ευρώ
- Toyota Relax: Το νέο πρόγραμμα εγγύησης που φτάνει έως και τα 11 χρόνια
- Nissan All Clear Service με έκπτωση 25% σε ανταλλακτικά & αξεσουάρ
- Το νέο SUV που πρωταγωνιστεί στην ηλεκτροκίνηση
- Το SUV που αναβαθμίστηκε και είναι διαθέσιμο με όφελος 5.000 €
Η Honda ξεκίνησε τη μαζική παραγωγή μοτοσυκλετών στην πρώτη της υπερπόντια μονάδα παραγωγής στο Βέλγιο το 1963 και έκτοτε έχει επεκτείνει την παραγωγή της σε παγκόσμιο επίπεδο σύμφωνα με τη αρχή της «παραγωγής σε τοπικό επίπεδο όπου υπάρχει ζήτηση». Ως αποτέλεσμα, η ιαπωνική εταιρεία πέτυχε το ορόσημο των 100 εκατομμυρίων μονάδων το 1997, το ορόσημο των 200 εκατομμυρίων μονάδων το 2008 και το ορόσημο των 300 εκατομμυρίων μονάδων το 2014.
Το 2018, η ετήσια παραγωγή της Honda ξεπέρασε τα 20 εκατομμύρια μονάδες για πρώτη φορά στην ιστορία της και η σωρευτική παγκόσμια παραγωγή έφτασε τα 40 εκατομμύρια μονάδες το 2019. Παρόλο που η ετήσια παραγωγή μοτοσικλετών μειώθηκε προσωρινά λόγω της πανδημίας του COVID-19 το 2020, η ζήτηση ανακάμπτει σταθερά παγκοσμίως.
Εκτός από τα μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, η Honda όρισε το έτος 2024 ως «πρώτο έτος παγκόσμιας επέκτασης» για τα δίτροχα με ηλεκτρική ενέργεια και έχει αρχίσει να λανσάρει νέα μοντέλα. Η Honda προσφέρει πλέον μια ευρεία γκάμα, μέσω ενός δικτύου περισσότερων από 30.000 αντιπροσώπων της Honda.
Ο Toshihiro Mibe, Διευθυντής, Πρόεδρος και Εκπρόσωπος Εκτελεστικός Διευθυντής, Honda Motor Co., Ltd. δήλωσε σχετικά: «Για τη Honda, η δραστηριότητα των μοτοσικλετών είναι η “επιχείρηση του ιδρυτή μας” και θα συνεχίσει να είναι η βασική δραστηριότητα της εταιρείας. Στην επιχείρηση μοτοσικλετών, έχουμε οικοδομήσει την εμπιστοσύνη των πελατών μας μέσω των πολλών προϊόντων και υπηρεσιών μας, γεγονός που μας επέτρεψε να επιτύχουμε σωρευτικό όγκο παραγωγής 500 εκατομμυρίων μονάδων».
«Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους πελάτες μας και όλους τους εμπλεκόμενους φορείς που συμμετείχαν στην επίτευξη αυτού του ορόσημου, από την ανάπτυξη έως την παραγωγή, τις πωλήσεις και την εξυπηρέτηση. Η Honda θα συνεχίσει να αναλαμβάνει την πρόκληση να διευρύνει τη χαρά των πελατών μας σε όλο τον κόσμο».
Ταξίδι στην ιστορία της Honda Motorcycles
- 1948 Ιδρύεται η Honda Motor Co., Ltd.
- 1949 Παρουσιάζεται το πρώτο ολοκληρωμένο μοντέλο μοτοσικλέτας, το Dream D-type

- 1958 Παρουσίαση του πρώτου μοντέλου Super Cub, του Super Cub C100

- 1959 Η Honda γίνεται ο μεγαλύτερος κατασκευαστής μοτοσικλετών στον κόσμο
- 1963 Ξεκινά η παραγωγή μοτοσικλετών στο Βέλγιο (το πρώτο εργοστάσιο παραγωγής μοτοσικλετών εκτός Ιαπωνίας)
- 1967 Ξεκινά η παραγωγή μοτοσικλετών στην Ταϊλάνδη
- 1968 Η σωρευτική παγκόσμια παραγωγή φτάνει τα 10 εκατομμύρια μονάδες
- 1969 Ξεκινά η πώληση της CB750

- 1971 Ξεκινά η παραγωγή μοτοσικλετών στην Ινδονησία
- 1971 Ξεκινά η παραγωγή μοτοσικλετών στην Ιταλία
- 1975 Ξεκινά η πώληση της GL1000 Gold Wing

- 1976 Ξεκινά η παραγωγή μοτοσικλετών στη Βραζιλία
- 1979 Ξεκινά η παραγωγή μοτοσικλετών στις ΗΠΑ
- 1980 Η παραγωγή μοτοσικλετών αρχίζει στη Νιγηρία
- 1984 Η σωρευτική παγκόσμια παραγωγή φτάνει τα 50 εκατομμύρια μονάδες
- 1986 Η XRV650 Africa Twin εντάσσεται στη γκάμα

- 1992 Ξεκινά η παραγωγή μοτοσικλετών στην Κίνα
- 1992 Ξεκινά η πώληση της CBR900RR FireBlade

- 1997 Ξεκινά η παραγωγή μοτοσικλετών στο Βιετνάμ
- 1997 Η αθροιστική παγκόσμια παραγωγή φτάνει τα 100 εκατομμύρια μονάδες (επιτυγχάνεται σε 48 χρόνια)
- 2001 Ξεκινά η παραγωγή μοτοσικλετών στην Ινδία
- 2001 Η Hornet 600 γίνεται η πρώτη Honda μεγάλου κυβισμού που παράγεται εκτός Ιαπωνίας
- 2004 Η ετήσια παραγωγή ξεπερνά για πρώτη φορά τα 10 εκατομμύρια μονάδες
- 2005 Η Honda εισάγει την πρώτη στον κόσμο εφαρμογή αερόσακου για μοτοσικλέτες παραγωγής στην GL1800 Gold Wing

- 2008 Η σωρευτική παγκόσμια παραγωγή φτάνει τα 200 εκατομμύρια μονάδες.
- 2009 Η VFR1200F παρουσιάζεται στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο – η πρώτη μοτοσικλέτα διπλού συμπλέκτη στον κόσμο

- 2013 Έναρξη παραγωγής μοτοσικλετών στο Μπαγκλαντές
- 2014 Η αθροιστική παγκόσμια παραγωγή φτάνει τα 300 εκατομμύρια μονάδες (σε 6 χρόνια από τα 200 εκατομμύρια μονάδες)
- 2014 Το Honda Super Cub γίνεται το μοντέλο με τη μεγαλύτερη παραγωγή στην ιστορία (87 εκατομμύρια μονάδες που πωλήθηκαν σε 160 χώρες).
- 2018 Η σωρευτική ετήσια παραγωγή ξεπερνά για πρώτη φορά τα 20 εκατομμύρια μονάδες
- 2019 Η σωρευτική παγκόσμια παραγωγή φτάνει τα 400 εκατομμύρια μονάδες (επιτυγχάνεται σε 5 χρόνια από 300 εκατομμύρια μονάδες)
- 2022 Το ταξίδι ηλεκτροκίνησης της Honda ξεκινά στην Ευρώπη, με την παρουσίαση του σκούτερ EM1e: που χρησιμοποιεί την τεχνολογία Mobile Power Pack e: (MPP) της Honda

- 2022 Το Fireblade γιορτάζει την 25η επέτειό του
- 2023 Η Honda παρουσιάζει την τεχνολογία Honda E-Clutch
- 2024 Η Honda παρουσιάζει την πρωτότυπη έκδοση του πρώτου ολοκληρωμένου μοντέλου EV FUN και τον νέο πρωτότυπο κινητήρα V3 με μοναδικό ηλεκτρικό συμπιεστή
- 2025 Η αθροιστική παγκόσμια παραγωγή φτάνει τα 500 εκατομμύρια μονάδες (μέσα σε έξι χρόνια από τα 400 εκατομμύρια μονάδες)
- 2025 Η Gold Wing γιορτάζει την 50ή επέτειό της
Ίδρυση των παγκόσμιων εγκαταστάσεων παραγωγής μοτοσικλετών της Honda
- 1963 Βέλγιο
- 1967 Ταϊλάνδη
- 1971 Ινδονησία
- 1976 Βραζιλία
- 1976 Ιταλία
- 1979 Βόρεια Αμερική
- 1980 Νιγηρία
- 1986 Ισπανία
- 1992 Κίνα
- 1997 Βιετνάμ
- 2001 Ινδία
- 2007 Περού
- 2013 Μπαγκλαντές
- 2013 Κένυα