Maserati GranTurismo Folgore: Η ιταλική αστραπή

Η ιταλική μάρκα περιγράφει τα ηλεκτρικά σχέδια της που περιλαμβάνουν έξι νέα πολυτελή ηλεκτρικά μοντέλα υψηλών επιδόσεων, τα οποία θα κυκλοφορήσουν έως το 2025.

Maserati GranTurismo Folgore: Η ιταλική αστραπή

Η ιταλική μάρκα περιγράφει τα ηλεκτρικά σχέδια της που περιλαμβάνουν έξι νέα πολυτελή ηλεκτρικά μοντέλα υψηλών επιδόσεων, τα οποία θα κυκλοφορήσουν έως το 2025.

Η Maserati περιέγραψε τη στρατηγική εξηλεκτρισμού της που ονομάζει «Folgore», με το επόμενο coupe GranTurismo να ξεκινά την επανάσταση των ηλεκτρικών οχημάτων της ιταλικής μάρκας από το 2023. Folgore σημαίνει στα ιταλικά αστραπή και αυτό είναι το διακριτικό στην ονομασία όλων των μελλοντικών αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της Maserati.

Η επόμενη γενιά του GranTurismo έχει εντοπιστεί και φωτογραφηθεί σε δοκιμές εξέλιξης και ήταν γνωστό ότι το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο με ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Ωστόσο, η Maserati αποκάλυψε τώρα τις προδιαγραφές του νέου GT, καθώς και ένα πλήρες χρονοδιάγραμμα για την κυκλοφορία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της μάρκας.

Ο επικεφαλής του σχεδιασμού προϊόντων της Maserati, Francesco Tonon, υπογράμμισε ότι το GranTurismo Folgore θα αποδίδει ισχύ «μεγαλύτερη από 1.200 ίππους». Θα είναι τετρακίνητη, με ένα σύστημα τριών κινητήρων που θα επιτρέπει στο αυτοκίνητο επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από 3 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 300 χλμ./ώρα. Αν και η μάρκα δεν ανέφερε την προβλεπόμενη αυτονομία, ο Tonon είπε ότι η μέγιστη αυτονομία θα είναι «ικανοποιητική για τους πελάτες μας».

Ο CEO της Maserati, Davide Grasso ανέφερε λεπτομέρειες του χρονοδιαγράμματος της μάρκας σχετικά με τα μελλοντικά ηλεκτρικά οχήματα της, που προβλέπει τις Grecale και GranCabrio Folgore να κυκλοφορούν το επόμενο έτος. Μέχρι το 2025 η πολυτελής ιταλική μάρκα θα αποκαλύψει μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του supercar MC20, καθώς και τις ολοκαίνουργιες ηλεκτρικές εκδόσεις των Levante και Quattroporte.

Δεδομένης της πρόσφατης εμπλοκής της Maserati στο θεσμό Formula E, υπογράμμισε ότι τα μελλοντικά σπορ μοντέλα της, συμπεριλαμβανομένου του GT, θα χρησιμοποιούν τεχνολογία που προέρχεται από τις αγωνιστικές πίστες.

Σύμφωνα με τη μάρκα τα GranTurismo, GranCabrio και Gercale Folgore δεν θα χρησιμοποιήσουν τις πλατφόρμες STLA της μητρικής εταιρείας Stellantis, διατηρώντας την ταυτότητα της Maserati. Ωστόσο, καθώς οι επόμενες Levante και Qauttroporte θα είναι μόνο ηλεκτρικές και με δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3, θα μπορούσαν να χρησιμοποιούν την πλατφόρμα της Stellantis «STLA Medium» που προσφέρει αυτονομία πάνω από 700 χιλιόμετρα.

Οι GranTurismo και GranCabrio θα εξακολουθήσουν να πωλούνται και με κινητήρες εσωτερικής καύσης, αφού ο Tonon πιστεύει ότι υπάρχει ακόμα ενδιαφέρον στην αγορά για πολυτελή μοντέλα GT με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Και ενώ τα δύο μοντέλα θα είναι διαθέσιμα με τον νέο V6 κινητήρα με διπλό υπερσυμπιεστή «Nettuno» της Maserati, οι αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις δεν θα προσφέρουν τον ήχο του κινητήρα, ένα βασικό χαρακτηριστικό των αυτοκινήτων της Maserati.

Ο Tonon ανέφερε ότι στα μοντέλα Folgore «δεν θα ακούσετε έναν ψεύτικο ήχο από V6 κινητήρα εσωτερικής κάυσης, θέλουμε να είμαστε αυθεντικοί. Ο κινητήρας είναι διαφορετικός, οπότε ρυθμίσαμε τους ηλεκτρικούς κινητήρες να παράγουν έναν ακατέργαστο ήχο Maserati. Δεν είναι ψεύτικος. Είναι ο ήχος του ηλεκτροκινητήρα και είναι εμβληματικός, μοναδικός και Maserati.»

Ενώ όταν ρωτήθηκε εάν είναι πιθανός ένας ηλεκτρικός διάδοχος του MC12 ο Grasso είπε: «Η απάντηση είναι σύντομη : ναι. Το λέω με χαμόγελο γιατί καθώς η μάρκα προχωρά μπροστά, οι πελάτες μας θα χαρούν πολύ με αυτά που ετοιμάζουμε. Δεν θέλω να πω περισσότερα, καθώς ένα μέρος του σχεδίου μας επικεντρώνεται γύρω από αυτές τις πρωτοβουλίες». Όμως η Maserati Ghibli δεν θα αντικατασταθεί από ένα νέας γενιάς μοντέλο.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!