H Droptail Coachbuild Roadster είναι η πρώτη σύγχρονη διθέσια Rolls-Royce

Η νέα -κατά παραγγελία- Droptail Roadster του προγράμματος Coachbuild της Rolls-Royce αποτελεί το πρώτο διθέσιο αυτοκίνητο στη σύγχρονη ιστορία της βρετανικής μάρκας.

H Droptail Coachbuild Roadster είναι η πρώτη σύγχρονη διθέσια Rolls-Royce

Η νέα -κατά παραγγελία- Droptail Roadster του προγράμματος Coachbuild της Rolls-Royce αποτελεί το πρώτο διθέσιο αυτοκίνητο στη σύγχρονη ιστορία της βρετανικής μάρκας.

Η Rolls-Royce αποκάλυψε λεπτομέρειες του προγράμματος «Coachbuild» που οδήγησε στη δημιουργία τεσσάρων αποκλειστικών Droptail Roadster, το πρώτο από τα οποία έκανε το ντεμπούτο του στο Monterey Car Week στην Καλιφόρνια. Σχεδιασμένο και κατασκευασμένο από την εξειδικευμένη ομάδα Rolls-Royce Coachbuild, κάθε αυτοκίνητο θα κατασκευαστεί σύμφωνα με τις ακριβείς προδιαγραφές του εκάστοτε ιδιοκτήτη του, ξεκινώντας με αυτή την παραγγελία με την ονομασία La Rose Noire.

Αυτή η αποκλειστική σειρά Rolls-Royce Droptail Coachbuild Roadster αποτελεί την πρώτη φορά που η βρετανική μάρκα κατασκευάζει διθέσια αυτοκίνητα στη σύγχρονη ιστορία της. Όλα αντλούν έμπνευση από μοντέλα που κατασκευάστηκαν στις πρώτες δεκαετίες του 20ού αιώνα, ως παραγγελίες για την αμερικανική αγορά και επιμελήθηκαν εξωτερικοί κατασκευαστές αμαξώματος χρησιμοποιώντας πλαίσιο και κινητήρα της Rolls-Royce.

Αυτά τα μοντέλα αγοράζονταν συνήθως από νεότερους, λιγότερο παραδοσιακούς πελάτες της Rolls-Royce και αποτελούσαν ένα σαφές βήμα μακριά από την τετραθέσια διαμόρφωση που προτιμούσαν οι περισσότεροι πελάτες της μάρκας εκείνη την εποχή. Η Rolls-Royce στοχεύει να διοχετεύσει το ίδιο ήθος σε αυτά τα νέα Roadster.

Όλα τα αυτοκίνητα φέρουν άμεσες αναφορές από μοναδικά μοντέλα με αμαξώματα, όπως η Silver Ghost ‘Sluggard’ του 1912 και η Silver Ghost ‘Piccadilly’ του 1925, αλλά περιλαμβάνουν επίσης πιο «περιπετειώδεις» αναφορές στη σύγχρονη σκηνή των hot rod και τις άγριες αναλογίες που έχει κάνει διάσημες. Αυτό φαίνεται στο πολύ χαμηλότερο παρμπρίζ και τα υπερβολικά χαρακτηριστικά του Droptail σε σύγκριση με τα μοντέλα παραγωγής της Rolls-Royce.

Η Rolls-Royce ανασχεδίασε τη μάσκα Pantheon παρουσιάζοντας μια εσοχή ακριβώς στο σημείο που οι κάθετες ράβδοι συναντούν το καπό. Αυτό δημιουργεί ένα διακριτικό μέτωπο που φιλοξενεί επίσης τα ειδικά σχεδιασμένα φωτιστικά σώματα. Όπως και πολλές άλλες δημιουργίες «Coachbuild» της μάρκας, το πίσω μέρος παρουσιάζει, με ακριβή διαστρωμάτωση και χρήση δευτερευουσών επιφανειών για να ξεγελάσει το μάτι, ώστε ο παρατηρητής να νομίζει ότι το αμάξωμα αιωρείται επάνω από τους μοναδικούς τροχούς 22 ιντσών.

Παρότι είναι διθέσιο, το αμάξωμα εξακολουθεί να έχει μήκος 5,3 μέτρα, αποκαλύπτοντας μια ανοιχτή καμπίνα που είναι εξ ολοκλήρου προσαρμοσμένη στις ανάγκες του πελάτη, με ανασχεδιασμένο ταμπλό και κεντρική κονσόλα. Σε ένα ελαφρύ νεύμα προς τη συνήθη ναυτική έμπνευση της Rolls-Royce, το διθέσιο αμάξωμα διαθέτει όρθια υποστυλώματα πίσω από το κεφάλι του οδηγού και του συνοδηγού, ενσωματωμένα στο αλουμινένιο αμάξωμα.

Αντί για υφασμάτινη οροφής, η Rolls-Royce σχεδίασε μια αφαιρούμενη σκληρή οροφή από ανθρακονήματα, η οποία δεν παρέχει απλώς προστασία από τις καιρικές συνθήκες, αλλά μεταμορφώνει και την εξωτερική αισθητική του αυτοκινήτου, χάρη στον μοναδικό σχεδιασμό της. Η οροφή ενσωματώνει επίσης ηλεκτροχρωμικό τζάμι, του οποίου η απόχρωση μπορεί να μεταβληθεί μέσω ενός διακόπτη μέσα στην καμπίνα.

Για τη δημιουργία κάθε μίας από τις τέσσερις μονάδες της σειράς Droptail Coachbuild Roadster, η Rolls-Royce έχει ανασχεδιάσει ουσιαστικά το αλουμινένιο πλαίσιό της, συνδυάζοντας παραδοσιακές μεταλλοτεχνίες και εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων για την κατασκευή του νέου μοντέλου.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας twin-turbo V12 κινητήρας 6,75 λίτρων, ο οποίος για πρώτη φορά σε παραγγελία Coachbuild περιλαμβάνει αύξηση της ισχύος κατά 30 ίππους σε σύγκριση με την ισχυρότερη εφαρμογή του σε ένα βασικό μοντέλο, τη Wraith. Έτσι, η απόδοση ανεβαίνει στους 663 ίππους και η ροπή στα 840 Nm.

Η παραγγελία La Rose Noire που αποκαλύφθηκε και εικονίζεται στις συνοδευτικές φωτογραφίες, μοναδικό ομώνυμο φινίρισμα, εμπνευσμένο από το μαύρο τριαντάφυλλο Baccara. Αυτό έρχεται σε αντίθεση με ένα σκούρο χρωματισμό για το μεγαλύτερο μέρος των εξωτερικών λεπτομερειών, ενώ μόνο ορισμένα στοιχεία, όπως οι εξωτερικές χειρολαβές των θυρών και οι ραβδώσεις της μάσκας διαθέτουν ένα φωτεινό γυαλισμένο φινίρισμα.

Ίσως το πιο εντυπωσιακό στοιχείο του αυτοκινήτου είναι η πολύπλοκη επένδυση στο εσωτερικό της καμπίνας. Εδώ, 1.603 τριγωνικά κομμάτια από Black Sycamore είναι τοποθετημένα σε ένα μοναδικό μοτίβο που δημιουργεί το εφέ πεσμένων ροδοπέταλων. Αυτό το χειροποίητο στοιχείο χρειάστηκε εννέα μήνες για να ολοκληρωθεί από έναν μόνο τεχνίτη, γεγονός που δείχνει την ακραία προσοχή στη λεπτομέρεια που υιοθετεί η Rolls-Royce για την επιδίωξη του οράματος πολυτέλειας που προσφέρει στους πελάτες της.

Οι υπόλοιπες τρεις παραγγελίες θα παρουσιαστούν εν ευθέτω χρόνω, αλλά προς το παρόν, εμείς οι κοινοί θνητοί μπορούμε μόνο να αναρωτιόμαστε για το… λογαριασμό. Αξίζει να θυμηθούμε ότι οι προηγούμενες παραγγελίες της Rolls-Royce Coachbuild φημολογείται ότι ήταν τα πιο ακριβά νέα αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν ποτέ, ένα ρεκόρ που αυτό το νέο κουαρτέτο μπορεί κάλλιστα να φτάσει.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!