Ριζικές αλλαγές στο plug-in υβριδικό Honda CR-V

Η Honda επέλεξε το CR-V ως το πρώτο της plug-in υβριδικό μοντέλο στην Ευρώπη, αύξησε τον χώρο της καμπίνας και αναμένεται να ανεβάσει την τιμή του.

Ριζικές αλλαγές στο plug-in υβριδικό Honda CR-V

Η Honda επέλεξε το CR-V ως το πρώτο της plug-in υβριδικό μοντέλο στην Ευρώπη, αύξησε τον χώρο της καμπίνας και αναμένεται να ανεβάσει την τιμή του.

Η Honda ελπίζει να εκμεταλλευτεί περαιτέρω το CR-V με ένα από τα μεγαλύτερα βήματα στην ιστορία του μοντέλου. Η ολοκαίνουργια, 6η γενιά του CR-V θα καταφθάσει αργότερα φέτος, διαθέτοντας περισσότερο χώρο καμπίνας και αποσκευών από ποτέ. Διαθέτει ένα ζευγάρι ηλεκτροκινητήρων, και θα έχει το πρώτο plug-in υβριδικό σύστημα της Honda που διατίθεται στην Ευρώπη.

Τεχνικά, το νέο μοντέλο αποτελεί ριζική επανεξέταση, αλλά ο σχεδιασμός του είναι εξέλιξη των προηγούμενων. Υπάρχει μια πιο περίπλοκη γρίλια κυψέλες στο εμπρός μέρος, αλλά το πλευρικό προφίλ είναι τυπικό CR-V, με την αξιοσημείωτη προεξοχή στην κάτω γραμμή παραθύρου γύρω από την τρίτη κολόνα και τα ψηλά τοποθετημένα πίσω φώτα.

Είναι μεγαλύτερο από το απερχόμενο μοντέλο, και το μεταξόνιο έχει επιμηκυνθεί κατά 40 χλστ., βοηθώντας να προσφέρει 15 χλστ. περισσότερο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών. Παρά την αύξηση αυτή, η Honda δεν σχεδιάζει να προσφέρει το CR-V ως επταθέσιο, καθώς δεν πιστεύει ότι η διάταξη αυτή είναι απαραίτητη στην Ευρώπη, και προτιμά να την αφήσει στο μεγαλύτερο μοντέλο Pilot στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Αυτό το CR-V μεταβαίνει σε μια επιλογή ηλεκτροκίνητων κινητήριων συστημάτων, συμπεριλαμβανομένης μιας εξέλιξης της ίδιας διάταξης e:HEV που διαθέτει το υπάρχον Civic. Η Honda δεν έχει εκδώσει στοιχεία ισχύος ή επιδόσεων, αλλά θα περιμέναμε να είναι περίπου 184 ίπποι. Η έκδοση του CR-V χωρίς το plug-in υβριδικό σύστημα θα έχει κατανάλωση καυσίμου 5,9 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 που θα ξεκινούν από τα 134 γρ./χλμ.

Το plug-in υβριδικό μοντέλο χρησιμοποιεί μια περαιτέρω εξέλιξη της ίδιας διάταξης, αν και με πρόσθετα συστήματα για να επιτρέπει ρυμούλκηση μεγαλύτερου φορτίου και μια σημαντικά μεγαλύτερη μπαταρία 17,7 kWh. Η Honda ισχυρίζεται ότι αυτή η χωρητικότητα θα υποστηρίξει έως και 82 χλμ. αυτονομίας με αμιγώς ηλεκτρική ενέργεια.

Στο εσωτερικό, υπάρχει άφθονος χώρος για τέσσερις ενήλικες και ένα σχεδόν επίπεδο πίσω δάπεδο που θα διασφαλίσει ότι το CR-V θα παραμείνει άνετο, ακόμη και με πέντε επιβάτες. Μπροστά βρίσκουμε το σύστημα infotainment με οθόνη αφής 9 ιντσών που υπάρχει και στο Civic, ενώ πολλά από τα διακοσμητικά και τα φινιρίσματα είναι αναβαθμισμένα.

Ο εξοπλισμός θα περιλαμβάνει δερμάτινη επένδυση σε όλες τις εκδόσεις, θερμαινόμενα και αεριζόμενα εμπρός καθίσματα, θερμαινόμενα πίσω καθίσματα, μια αναβαθμισμένη έκδοση της σουίτας συστημάτων ασφαλείας Sensing της Honda και στην plug-in υβριδική έκδοση τεχνολογία αυτόματου παρκαρίσματος.

Ο χώρος αποσκευών φαίνεται μεγάλος για την κατηγορία, και αντίθετα με ό,τι συμβαίνει συνήθως, η χωρητικότητά του αυξάνεται στην plug-in έκδοση, επειδή η μπαταρία της βρίσκεται κάτω από το δάπεδο, και όχι κάτω από τα πίσω καθίσματα.

Αναμένεται ότι οι υβριδικές εκδόσεις θα έχουν χώρο αποσκευών 587 λίτρων και οι εκδόσεις PHEV θα προσφέρουν 617 λίτρα, μαζί με έναν χώρο κάτω από το δάπεδο που είναι αρκετά μεγάλος για την αποθήκευση των καλωδίων φόρτισης.

Η αύξηση του μεγέθους και οι πιο εξελιγμένες κινητήριες μονάδες είναι σαφή σημάδια ότι η Honda ωθεί το CR-V προς τα επάνω. Συνεπώς, θα περιμέναμε μια μέτρια αύξηση στην τιμή του.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!