Porsche 718 Spyder RS: Η τελευταία βενζινοκίνητη Boxster

Η νέα Porsche 718 Spyder RS αποδίδει 500 ίππους και επιταχύνει από τα 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα.

Porsche 718 Spyder RS: Η τελευταία βενζινοκίνητη Boxster

Η νέα Porsche 718 Spyder RS αποδίδει 500 ίππους και επιταχύνει από τα 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα.

Η Porsche αποκάλυψε την τελευταία βενζινοκίνητη Boxster, την 718 Spyder RS. Αυτή η τελική έκδοση του σπορ αυτοκινήτου θα αποκαλυφθεί στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood τον Ιούλιο, ως σημαντικό μέρος των εορτασμών για τα 75 χρόνια της μάρκας. Η Spyder RS διαθέτει ένα μοναδικό συνδυασμό κινητήρα, ανάρτησης και στοιχείων σχεδίασης, γεφυρώνοντας στην ουσία το χάσμα μεταξύ της υπάρχουσας Spyder και της Cayman GT4 RS.

Ο κινητήρας είναι ο 4λιτρος 6κύλινδρος της GT4 RS. Αυτή είναι η πρώτη φορά που ο κινητήρας «boxer» της Porsche τοποθετείται σε μια Boxster και θα είναι και η τελευταία. Έχει πανομοιότυπη απόδοση με την Cayman: 500 ίππους και 450 Nm ροπής. Χάρη στην επιπλέον δύναμη και την εξοικονόμηση 40 κιλών σε σχέση με την απλή Spyder, η RS είναι 0,5 δευτερόλεπτα ταχύτερη στην επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα, τα οποία αγγίζει σε 3,4 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα είναι 308 χλμ./ώρα.

Ωστόσο, η Spyder RS εστιάζει περισσότερο στον χαρακτήρα και την απόκριση παρά στους αριθμούς στο χαρτί. Όπως συμβαίνει με όλα τα μοντέλα RS, διατίθεται μόνο με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το οποίο μεταδίδει κίνηση στους πίσω τροχούς μέσω ενός διαφορικού με σύστημα torque-vectoring.

Η ειδική ρύθμιση της ανάρτησης έχει εξελιχθεί για να βρεθεί μια ισορροπία μεταξύ της εστιασμένης στην πίστα GT4 RS και της πιο προσανατολισμένης στο δρόμο Spyder. Διαθέτει ανάρτηση με σφαιρικούς συνδέσμους, αλλά τα ελατήρια και τα ενεργά αμορτισέρ είναι ελαφρώς πιο χαλαρά για να βελτιώσουν τη συμπεριφορά σε ανώμαλους δρόμους.

Ωστόσο, οι τελικές ρυθμίσεις μπορούν να προσαρμοστούν στις προτιμήσεις του οδηγού, επειδή η απόσταση από το έδαφος, το κάμπερ, το μετατρόχιο και οι αντιστρεπτικές ράβδοι είναι όλα ρυθμιζόμενα με το χέρι. Τα φρένα από ατσάλι είναι στάνταρ, αλλά προσφέρεται επίσης η επιλογή PCCB της Porsche με κεραμικούς δίσκους.

Πολλά από τα σχεδιαστικά στοιχεία της Spyder RS στο εμπρός μέρος είναι δανεισμένα από την GT4 RS, αλλά για να χωρέσει το υψηλά τοποθετημένο σύστημα εισαγωγής, που συνήθως διοχετεύεται μέσα από την καμπίνα σε μια Cayman, η Porsche τοποθέτησε ένα ζευγάρι διακριτικών εισαγωγών στο πίσω μέρος του καπό, ακριβώς στο ύψος των αυτιών του οδηγού. Η τεράστια πίσω αεροτομή έχει επίσης αφαιρεθεί για χάρη ενός πτερυγίου με αυξημένη κλίση τύπου «duck tail».

Η νέα χειροκίνητη οροφή μειώνει το βάρος κατά 7,6 κιλά σε σύγκριση με το ημιαυτόματο σύστημα της Spyder. Αν ο οδηγός το επιθυμεί, μπορεί να εξοικονομήσει άλλα 8 κιλά αφαιρώντας εντελώς τον μηχανισμό της οροφής. Το ύφασμα διαθέτει μια μοναδική επιλογή κόκκινων λωρίδων, ένα μοτίβο που βρίσκεται επίσης στις ζώνες ασφαλείας και το τιμόνι.

Η Porsche προσφέρει και το πακέτο Weissach, το οποίο φέρνει στοιχεία από ανθρακονήματα, όπως το εμπρός μέρος του καπό, πλευρικές εισαγωγές, καλύμματα καθρεπτών, και ένα σετ απολήξεων εξάτμισης από τιτάνιο. Αν οι ενδιαφερόμενοι αγοραστές θέλουν να προχωρήσουν περισσότερο στην εξοικονόμηση βάρους, διατίθενται επίσης προαιρετικά ζάντες μαγνησίου.

Ο αριθμός κατασκευής δεν θα είναι περιορισμένος, καθώς η Porsche αναμένει μεγάλη ζήτηση για το μοντέλο. Η παραγωγή θα συνεχιστεί τουλάχιστον μέχρι το λανσάρισμα της αμιγώς ηλεκτρικής 718 το 2025 και πιθανότατα πέραν αυτού.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!