Το νέο Espace με τη μορφή SUV και βάση το νέο Austral, έρχεται να τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας της Renault, στη μεσαία κατηγορία οχημάτων. Διαθέσιμο με εσωτερική διαρρύθμιση για πέντε ή και επτά θέσεις, προτάσσει τον χρηστικό του χαρακτήρα ως βασικό του πλεονέκτημα.
Ακολουθεί τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της γαλλικής εταιρείας, γνώριμη κατά βάση, με στοιχεία από το αδελφό Austral, που του χαρίζουν μια πιο δυναμική εικόνα, σε σχέση με το παρελθόν. Δεν διαφέρει αισθητά από το μικρότερο C-SUV, με την αλλαγή να αφορά τον μεγαλύτερο πίσω πρόβολο, ο οποίος χρησιμεύει για τη φιλοξενία μιας τρίτης σειράς καθισμάτων.
Στη βασική του έκδοση του νέο Espace είναι 5θέσιο, με τεράστιο χώρο αποσκευών σε αυτή την περίπτωση. Ο όγκος ανέρχεται στα 777 λίτρα, με τα καθίσματα της δεύτερης σειράς να είναι τραβηγμένα εμπρός, ενώ η τιμή αυτή εκτοξεύεται στα 1.818 λίτρα με την αναδίπλωση των καθισμάτων.
Στην περίπτωση που επιλέξετε την 7θέσια έκδοση, αυτή δεν έχει έξτρα χρέωση, με τον χώρο αποσκευών όμως να περιορίζεται στα 159 λίτρα, με όλα τα καθίσματα στη θέση τους, ενώ αν αναδιπλώσετε αυτά της τρίτης σειράς, τότε ο όγκος φτάνει τα 677 λίτρα.
Το μήκος του νέου Espace αγγίζει τα 4,72 μέτρα και είναι μικρότερο από αυτό της προηγούμενης γενιάς του μοντέλου, με τη Renault όμως να τονίζει ότι προσφέρει καλύτερους χώρους τώρα. Η άνεση και η πρακτικότητα διαδραματίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο, με τις πλάτες της δεύτερης σειράς καθισμάτων να έχουν δυνατότητα κλίσης έως και 31 μοίρες, ενώ ο πάγκος μετακινείται κατά το διαμήκη άξονα σε διαδρομή 26 εκατοστών.
Το εσωτερικό του δεν κρύβει τη συγγένειά του με το μικρότερο Austral. Η σουίτα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας OpenR κυριαρχεί και εδώ, με τον μεγάλο ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών να δεσπόζει εμπρός από το οπτικό πεδίο του οδηγού. Δίπλα και στο κέντρο του ταμπλό και κάθετα τοπθετημένη, υπάρχει η οθόνη αφής 12 ιντσών του συστήματος πολυμέσων που λειτουργεί σε περιβάλλον Google. Ένα σύστημα head-up-display 9,3 ιντσών είναι προαιρετικό, όπως και ο επιλέξιμος φωτισμός περιβάλλοντος LED με 48 χρώματα.
Για την κατασκευή του χρησιμοποιείται η πλατφόρμα CMF-CD, που του δίνει πρόσβαση στην εξηλεκτρισμένη γκάμα της εταιρείας. Σε αυτή την αρχική φάση, το νέο Espace διατίθεται μόνο full hybrid, που συνδυάζει θερμικό κινητήρα 1,2 λίτρων και δύο ηλεκτρικά μοτέρ με μπαταρία 2 kWh, ξεκινώντας πάντα ηλεκτρικά. Αποδίδει 200 ίππους και διαθέτει τέσσερα προγράμματα οδήγησης.