Το νέο Hyundai Kona Electric θα είναι ο καμβάς για τη σχεδίαση των υβριδικών εκδόσεων

Η Hyundai παρουσίασε το νέο Kona, ξεκινώντας πρώτα από την αμιγώς ηλεκτρική του εκδοχή, η οποία θα αποτελέσει τη βάση για τη δημιουργία των ήπια και πλήρως υβριδικών εκδόσεων, που θα είναι διαθέσιμες από τον Ιούνιο στην Ελλάδα.

Το νέο Hyundai Kona Electric θα είναι ο καμβάς για τη σχεδίαση των υβριδικών εκδόσεων

Η Hyundai παρουσίασε το νέο Kona, ξεκινώντας πρώτα από την αμιγώς ηλεκτρική του εκδοχή, η οποία θα αποτελέσει τη βάση για τη δημιουργία των ήπια και πλήρως υβριδικών εκδόσεων, που θα είναι διαθέσιμες από τον Ιούνιο στην Ελλάδα.

Η Hyundai με αιχμή του δόρατος το Ioniq 5 έχει σημειώσει μια επιτυχημένη πορεία στην κατηγορία των ηλεκτρικών οχημάτων. Το ρόλο του έχει διαδραματίσει και το πιο προσιτό ηλεκτρικό Kona, το οποίο σε αυτή τη φάση της ζωής του περνάει στην επόμενη γενιά του.

Μάλιστα, η ηλεκτρική εκδοχή είναι αυτή που θα αποτελέσει τη βάση για τη δημιουργία και των υπόλοιπων, ήπια και πλήρως υβριδικών εκδόσεων του κορεατικού B-SUV. Η έκδοση μηδενικών ρύπων του Kona είναι αυτή που επιλέχθηκε από τη σχεδιαστική ομάδα της Hyundai, με επικεφαλής τον SangYup Lee, να σχεδιαστεί πρώτα, προσαρμόζοντας τις όποιες αλλαγές στις εκδόσεις με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης αργότερα.

Έτσι, η Hyundai σχεδίασε το νέο Kona με γνώμονα την εξυπηρέτηση των αναγκών του αγοραστικού κοινού της, που ζητούσε περισσότερο χώρο. Σε αυτή τη γενιά του λοιπόν μεγάλωσε και είναι κατά 175 χιλιοστά πιο μακρύ, φτάνοντας σε συνολικό μήκος τα 4,355 μ., έχοντας παράλληλα 60 χιλιοστά επιπλέον στο μεταξόνιο, που έφτασε τώρα τα 2,660 μ.

Το αποτέλεσμα γίνεται άμεσα αντιληπτό στην καμπίνα των επιβατών, η οποία προσφέρει σημαντικά καλύτερο χώρο, τόσο για τους επιβαίνοντες, όσο και για τις αποσκευές τους. Χαρακτηριστικά, ο όγκος του τελευταίου έφτασε στα 466 λίτρα, από 332 λίτρα που ήταν στην προηγούμενη γενιά. Επίσης, ένα αδιάβροχο κουτί είναι τοποθετημένο κάτω από το καπό για την ασφαλή αποθήκευση των καλωδίων.

Αισθητικά, το νέο Kona έγινε πιο αιχμηρό και μυώδες, όπως μαρτυρά και η σχεδίαση του εμπρός μέρους, αλλά και των πλευρικών επιφανειών, με τα νεύρα που τις διατρέχουν. Οι ασημί λεπτομέρειες στο τελείωμα συναντούν την αεροτομή στην κορυφή της πέμπτης πόρτας, με τα ακόμα πιο λεπτά φωτιστικά σώματα, εμπρός και πίσω να αποτελούν τη νέα ταυτότητα του μοντέλου.

Στο εσωτερικό την παράσταση κλέβουν οι δίδυμες οθόνες 12,3 ιντσών, που είναι τοποθετημένες σε ενιαίο πάνελ. Η ποιότητα είναι αναβαθμισμένη, με την εικόνα να δείχνει πιο premium, σε σχέση με αυτή του μοντέλου που αντικαθιστά. Νέες είναι και οι επενδύσεις των καθισμάτων, ενώ πλέον υπάρχει και ατμοσφαιρικός φωτισμός πίσω.

Το νέο Kona πατάει στην πλατφόρμα K3 των Hyundai και Kia, ίδια με αυτή που χρησιμοποιείται και για την κατασκευή του νέου Kia Niro. Το ηλεκτρικό Kona εφοδιάζεται με μπαταρία 65,4 kWh και απόδοση του ηλεκτρικού κινητήρα να φτάνει τα 160 kW (218 ίππους) και 255 Nm ροπής, με την αυτονομία να ξεπερνάει τα 490 χιλιόμετρα. Διαθέτει τεχνολογία 400V με τη φόρτιση από 10% έως 80% να διαρκεί 41 λεπτά της ώρας. Το σύστημα i-Pedal επιτρέπει στον οδηγό να ρυθμίσει την ένταση της ανάκτησης ενέργειας μέσω της πέδησης.

Δεν έγινε γνωστό αν θα υπάρξει σπορ έκδοση επιδόσεων N με τη μορφή που τη γνωρίζουμε μέχρι τώρα, ωστόσο, δεν αποκλείεται να δούμε μια ηλεκτρική εκδοχή της. Το νέο Hyundai Kona θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία πρώτα με τις ήπια και πλήρως υβριδικές εκδόσεις του, περίπου στο τέλος της άνοιξης, αρχές Ιουνίου. Λίγους μήνες μετά, τον Σεπτέμβριο, θα μπει στην αγορά και η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του μοντέλου.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!