Η νέα Lamborghini Huracan Tecnica για το δρόμο και την πίστα

Το νέο μοντέλο τοποθετείται μεταξύ της Evo και της STO στη γκάμα της ιταλικής μάρκας.

Η νέα Lamborghini Huracan Tecnica για το δρόμο και την πίστα

Το νέο μοντέλο τοποθετείται μεταξύ της Evo και της STO στη γκάμα της ιταλικής μάρκας.

Καθώς η Lamborghini στρέφει το βλέμμα της στο εξηλεκτρισμένο μέλλον, η νέα Huracan Tecnica επιμένει στα ορυκτά καύσιμα και είναι σχεδιασμένη για να προσφέρει «διασκεδαστική οδήγηση και τελειότητα στο δρόμο και στην πίστα». Έτσι το μοντέλο διαθέτει άφθονη τεχνολογία κάτω από το νέο, εντυπωσιακά σχεδιασμένο αμάξωμα, που περιλαμβάνει στοιχεία της κορυφαίας Huracan STO.

Βασισμένη στην πισωκίνητη Huracan Evo, η Tecnica εφοδιάζεται με τον ατμοσφαιρικό V10 κινητήρα 5,2 λίτρων της STO, που αποδίδει 640 ίππους. Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτου είναι 325 χλμ./ώρα. Το κλειδί για την ισορροπία του μοντέλου μεταξύ της χρηστικότητας στο δρόμο και της απόδοσης στην πίστα είναι μια τροποποιημένη ρύθμιση που ονομάζεται Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata (LDVI) και τα τρία προγράμματα οδήγησης: Strada, Sport και Corsa. Το αυτοκίνητο έχει τετραδιεύθυνση και ειδικά ρυθμισμένα αμορτισέρ καθώς και νέα ψύξη φρένων και περισσότερη κάθετη δύναμη ως αποτέλεσμα των μετατροπών στο αμάξωμα.

Η σταθερή πίσω αεροτομή της Huracan Tecnica συμβάλλει στη βελτίωση της αρνητικής άντωσης κατά 35% σε σύγκριση με την Huracan Evo ενώ η νέα σχεδίαση μειώνει κατά 20% την αντίσταση του αέρα.

Το LDVI διαχειρίζεται τα συστήματα διεύθυνσης και ροπής του αυτοκινήτου στους πίσω τροχούς, το τροποποιημένο Σύστημα Ελέγχου Πρόσφυσης (P-TCS) και τις λειτουργίες των αμορτισέρ του αυτοκινήτου. Μαζί με την απόκριση του γκαζιού και το προφίλ του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων, στη λειτουργία Strada (δρόμος) αυτές οι παράμετροι ρυθμίζονται για άνετη καθημερινή οδήγηση. Όταν επιλέγεται η λειτουργία Sport, η οδηγική απόλαυση μπαίνει στο επίκεντρο, με την υπερστροφή που επιτρέπει το P-TCS, ενώ η διανυσματική ροπή διασφαλίζει την ευελιξία και την απόκριση του αυτοκινήτου.

Η λειτουργία Corsa (αγώνας) αυξάνει ακόμη περισσότερο την απόκριση στο γκάζι και κάνει τις αλλαγές ταχυτήτων πιο γρήγορα, ενώ τα συστήματα torque vectoring και P-TCS γίνονται πιο επιθετικά και λιγότερο παρεμβατικά αντίστοιχα. Σε αυτό το πρόγραμμα οδήγησης το αυτοκίνητο αξιοποιεί στο έπακρο την ψύξη των κεραμικών φρένων.

Ειδικά σχεδιασμένοι αεραγωγοί διοχετεύουν αέρα στις δαγκάνες για να ρυθμίζουν καλύτερα τις θερμοκρασίες των φρένων και να βελτιώνουν τη απόδοση τους. Οι αεραγωγοί αποτελούν μέρος του επανασχεδιασμένου εμπρός μέρους της Tecnica.

Ο προφυλακτήρας είναι εμπνευσμένος από την Terzo Millenio, ενσωματώνοντας με ένα μαύρο ένθετο σε σχήμα Υ δίπλα από κάθε προβολέα, ως αεροκουρτίνα, κάτι που βλέπουμε για πρώτη φορά σε μια Huracan.

Υπάρχει επίσης ένα νέο εμπρός splitter, ενώ το σήμα κατατεθέν της ιταλικής φίρμας, τα εξάγωνα, εκτείνονται σε πολλά σημεία του αυτοκινήτου, ακόμα και στις δύο απολήξεις της εξάτμισης.

Το κάθετο πίσω τζάμι βελτιώνει την ορατότητα, ενώ το κάλυμμα του κινητήρα είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα. Ο πίσω διαχύτης και η οροφή μπορούν να βαφτούν είτε στο χρώμα αμαξώματος είτε προαιρετικά σε μαύρο. Η Huracan Tecnica έχει ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών με τα χαρακτηριστικά εξάγωνα σχήματα και ελαστικά Bridgestone Potenza Sport.

Στο εσωτερικό, τοποθετούνται στάνταρ σπορ καθίσματα ρυθμιζόμενα σε ύψος, ενώ η μάρκα προσφέρει την επιλογή ελαφρύτερης επένδυσης θυρών και αγωνιστικών ζωνών ασφαλείας. Στον ψηφιακό πίνακα οργάνων έχει γίνει μεγάλη προσπάθεια να γεφυρωθεί το χάσμα μεταξύ των καθημερινών αναγκών και των αντίστοιχων της οδήγησης σε πίστα. Η κεντρική οθόνη αφής της Huracan παραμένει και πέρα από συμβατότητα με Apple CarPlay, Android Auto και Amazon Alexa, διαθέτει επιλογές προσαρμογής και επένδυσης.

Η Lamborghini προσφέρει οκτώ χρωματικές επιλογές αμαξώματος, αλλά μέσω του προγράμματος εξατομίκευσης Ad Personam δίνει περισσότερα από 200 επιπλέον χρώματα. H ταπετσαρία είναι από Alcantara, όμως υπάρχουν κι άλλες επιλογές εσωτερικής επένδυσης σε διάφορα χρώματα και σχέδια ραφής, ενώ ένα «Tecnica» είναι κεντημένο στα πάνω καθίσματα.

Η μάρκα δεν έχει ανακοινώσει την τιμή του μοντέλου όμως αναμένουμε να κοστίζει περίπου 260.000 ευρώ με τις παραγγελίες να έχουν ήδη ανοίξει και τις πρώτες παραδώσεις να υπολογίζονται στα τέλη της χρονιάς.

Απόδοση Χριστίνα Μυρτώ Σταθάκη

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!