Mercedes-AMG SL 43 με 2λιτρο turbo κινητήρα και τεχνολογία από την F1

Η Mercedes-AMG διευρύνει τη γκάμα της SL με την προσθήκη ενός μικρού, σύγχρονου 4κύλινδορυ turbo κινητήρα.

Mercedes-AMG SL 43 με 2λιτρο turbo κινητήρα και τεχνολογία από την F1

Η Mercedes-AMG διευρύνει τη γκάμα της SL με την προσθήκη ενός μικρού, σύγχρονου 4κύλινδορυ turbo κινητήρα.

Η Mercedes-AMG SL 43 αποτελεί τη νέα εισαγωγική έκδοση του 2+2 roadster μοντέλου. Στην πράξη, η νέα έκδοση προσφέρει τον μισό κινητήρα από τις αδελφές εκδόσεις με τους V8 και τα δύο turbo, αφού εφοδιάζεται με ένα 4κύλινδρο turbo. Ωστόσο, δεν έχει και τη μισή δύναμη.

Σχεδιαστικά, η SL 43 δεν διαφέρει από τις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου. Οι πιο παρατηρητικοί ίσως αναγνωρίσουν κάποιες μικρές αλλαγές στους εμπρός αεραγωγούς, ενώ πίσω οι εξαγωγές του εξατμίσεων έχουν στρογγυλό, αντί για τετράγωνο σχήμα. Η νέα SL 43 πατάει σε τροχούς 19 ιντσών στη βασική της έκδοση, ενώ είναι διαθέσιμοι ως έξτρα και μεγαλύτεροι, 20 και 21 ιντσών.

Ο κινητήρας που χρησιμοποιείται είναι ο γνωστός στους φίλους της Mercedes, με τον κωδικό M139 που έχει χωρητικότητα 1.991 κ.εκ. και τέσσερις κυλίνδρους. Στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως χρησιμοποιείται τεχνολογία από τη Formula 1, με ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή και όπως ανακοινώνεται είναι η πρώτη εφαρμογή σε αυτοκίνητο παραγωγής. Αποτελεί μέρος του ήπια υβριδικού συστήματος 48V, με τη Mercedes να τονίζει ότι προσφέρει εξαιρετική απόκριση στο γκάζι σε όλο το εύρος στροφών του κινητήρα, ενώ παράλληλα βελτιώνει την αποδοτικότητα.

Αποδίδει 381 ίππους (280 kW) στις 6.750 σ.α.λ. και 480 Nm ροπής στις 3.250 σ.α.λ. και σταθερά μέχρι τις 5.000 σ.α.λ., ενώ υπάρχει η δυνατότητα επιπλέον ώθηση 14 ίππων (10 kW) από το ηλεκτρικό μοτέρ και κάτω υπό συγκεκριμένες συνθήκες. Για τη μετάδοση που περνάει στους πίσω τροχούς φροντίζει ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 9 σχέσεων.

Έτσι, η Mercedes-AMG SL 43 επιταχύνει από στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 4,9 δευτερόλεπτα, με τη μέγιστη ταχύτητα να αγγίζει τα 275 χλμ./ώρα. Όπως είναι φανερό, οι επιδόσεις δεν λείπουν από τη συγκεκριμένη έκδοση, αλλά αυτό που μειώθηκε είναι το βάρος στο εμπρός μέρος, γεγονός, το οποίο σύμφωνα με τον κατασκευαστή, λειτουργεί ευεργετικά στην οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου.

Όσον αφορά τα προγράμματα οδήγησης υπάρχουν έξι διαθέσιμα: «Slippery», «Comfort», «Sport», «Sport +» και «Individual», αλλά και το «RACE» το οποίο περιλαμβάνεται στο έξτρα πακέτο AMG Dynamic Plus. Έτσι, ανάλογα με το πρόγραμμα, το αυτοκίνητο προσφέρει διαφορετική συμπεριφορά, με το εύρος να είναι μεγάλο και να προσαρμόζεται στις συνθήκες του δρόμου και τις ανάγκες του οδηγού.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!