Πρεμιέρα για την «άγρια» Toyota GR Corolla των 304 ίππων

Η Toyota Gazoo Racing παρουσιάζει τη σπορ GR Corolla με αγωνιστικά γονίδια.

Πρεμιέρα για την «άγρια» Toyota GR Corolla των 304 ίππων

Η Toyota Gazoo Racing παρουσιάζει τη σπορ GR Corolla με αγωνιστικά γονίδια.

Η Toyota Corolla μεταμορφώθηκε, προσθέτοντας στο χαρακτήρα της τη σπορ πλευρά, με έμφαση στην οδηγική απόλαυση. Την ευθύνη για την εξέλιξη αυτής της ειδικής έκδοσης του μικρομεσαίου ιαπωνικού μοντέλου ανέλαβε το τμήμα Gazoo Racing, με το αποτέλεσμα να είναι ένα επιθετικό μοντέλο με στοιχεία από τους αγώνες Rally που η Toyota κυριαρχεί.

Το όνομα αυτής GR Corolla και εφοδιάζεται με έναν 3κύλινδρο στη σειρά turbo κινητήρα 1,6 λίτρων γνωστό μας από το GR Yaris, που για την περίπτωση έχει ρυθμιστεί να αποδίδει 304 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και 370 Nm ροπής από τις 3.000-5.500 σ.α.λ. Για την κίνηση φροντίζει το εξελιγμένο σύστημα GR-Four 4WD, -το οποίο επίσης συναντάμε στο GR Yaris- και προσφέρει ασφάλεια σε κάθε είδους έδαφος και φυσικά υψηλά επίπεδα πρόσφυσης στο όριο.

Το μακρύ μεταξόνιο της Corolla συμβάλει με σειρά σε αυτή την κατεύθυνση, ενώ στην περίπτωση της συγκεκριμένης έκδοσης τα μετατρόχια εμπρός είναι κατά 60 χιλ. μεγαλύτερα και τα πίσω κατά 85 χιλ. προκειμένου να βελτιωθεί η συμπεριφορά στις στροφές. Για να ολοκληρώσει το πακέτο, η Toyota χρησιμοποιεί την 5θυρη πρακτική έκδοση, που προσφέρει άνεση και ευρυχωρία για έως και πέντε άτομα.

Σχεδιαστικά

Ενώ τη βάση για τη δημιουργία της GR Corolla χρησιμοποιείται η γνωστή 5θυρη εκδοχή του μοντέλου, εδώ συναντάμε νέους προφυλακτήρες, που έχουν 20 χιλ. μεγαλύτερο πλάτος εμπρός και 30 χιλ. πίσω, δημιουργώντας μια πιο επιβλητική εικόνα στο αυτοκίνητο, που προϊδεάζει για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Επίσης η τριπλή απόληξη της εξάτμισης βελτιώνει την απόδοση του 1.600άρη 3κύλινδρου turbo κινητήρα, τονίζοντας παράλληλα τη σπορ διάσταση του μοντέλου και δίνοντας στο πίσω μέρος πιο ξεχωριστή εμφάνιση. Για την αεροδυναμική και την καλύτερη ψύξη του αυτοκινήτου φροντίζουν οι μεγάλες εισαγωγές αέρα που συναντάμε στον εμπρός προφυλακτήρα, το καπό.

Στο εσωτερικό, ένας επιλογέας ταχυτήτων με μικρές διαδρομές έχει τοποθετηθεί εργονομικά προσφέροντας γρήγορες αλλαγές σχέσεων. Το χειρόφρενο είναι συμβατικό, ώστε να επιτρέπει στον οδηγό καλύτερο έλεγχο του αυτοκινήτου όταν το πιέζει στο όριο.

GR-Four 4WD

Το σύστημα GR-Four 4WD χρησιμοποιεί έναν ηλεκτρονικό πολύδισκο συμπλέκτη για να ρυθμίζει τη ροπή ανάμεσα στον εμπρός και πίσω άξονα, όπως ακριβώς γίνεται και στο GR Yaris. Αυτή τη φορά όμως η επιλογή «4WD» του συστήματος που ελέγχει την κατανομή της δύναμης και η επιλογή «Drive» που ελέγχει την απόκριση της επιτάχυνση, το τιμόνι κ.α., έχουν διαχωριστεί προκειμένου να προσφέρουν στο οδηγό περισσότερες επιλογές, ανάλογα με τις ανάγκες του.

Επιπλέον, η χρήση νέων ελαστικών συνδέσμων, τα εξελιγμένα ελατήρια και αμορτισέρ και η γεωμετρία των τροχών, έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε, σε συνεργασία με το GR-Four να βγάζουν αποτελεσματικά τη δύναμη στο δρόμο. Κάτι που θα εξαργυρώσεις σε απαιτητικούς δρόμους με στροφές. Επίσης, έχει βελτιωθεί η ακαμψία του αμαξώματος.

Η αρχιτεκτονική της ανάρτησης περιλαμβάνει Γόνατα McPherson εμπρός και διπλά ψαλίδια πίσω. Τα φρένα αποτελούνται από τέσσερις αεριζόμενους δίσκους, με τους τροχούς αλουμινίου σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα να έχουν διάμετρο 18 ίντσες, με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4 διαστάσεων 235/40.

Όσον αφορά τις διαστάσεις η Toyota GR Corolla έχει μήκος 4,410 μ. πλάτος 1,850 μ. και ύψος 1,480 μ. με το μεταξόνιο να είναι 2,640 μ.. Τα μετατρόχια είναι 1,590 μ. εμπρός και 1,620 μ. πίσω, με το δείκτη της ζυγαριάς να σταματάει στα 1.475 κιλά. Η GR Corolla θα είναι διαθέσιμη μόνο στην αγορά της Αμερικής.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!