Mercedes-AMG EQE με έως και 687 ίππους

Τις κορυφαίες και πανίσχυρες σπορ εκδόσεις AMG της νέας EQE, με επιδόσεις που κόβουν την ανάσα παρουσίασε η Mercedes.

Mercedes-AMG EQE με έως και 687 ίππους

Τις κορυφαίες και πανίσχυρες σπορ εκδόσεις AMG της νέας EQE, με επιδόσεις που κόβουν την ανάσα παρουσίασε η Mercedes.

Στη νέα εποχή όπου κυρίαρχες είναι οι ηλεκτροκίνητες κατασκευές, αφήνουμε πίσω τα θορυβώδη αυτοκίνητα με τις μεγάλες εισαγωγές αέρα και τις τεράστιες εξατμίσεις, αλλά όχι και τις επιδόσεις που εκείνες οι εκδόσεις έφερναν μαζί τους. Η Mercedes-AMG το αποδεικνύει περίτρανα αυτό με τα νέα της δημιουργήματα, όπως η EQE στις εκδόσεις AMG 43 και AMG 53, που φτάνουν σε απόδοση μέχρι και τους 687 ίππους!

Αναλυτικότερα, οι νέες AMG EQE 43 4MATIC και AMG EQE 53 4MATIC+ βασίζονται στην ευέλικτη «ηλεκτρική» πλατφόρμα EVA2, που προσφέρει μεγάλες δυνατότητες σε όλα τα επίπεδα, με τις αλλαγές που έγιναν για την περίπτωση να αναδεικνύουν τη σπορ πλευρά του μοντέλου, ενώ παράλληλα προσφέρει αξιόλογη αυτονομία που ξεπερνάει τα 500 χιλιόμετρα.

Η Mercedes-AMG 43 είναι αυτή με τη μικρότερη δύναμη, η οποία με τη χρήση δύο ηλεκτρικών κινητήρων, έναν σε κάθε άξονα, αποδίδει 476 ίππους και 858 Nm ροπής. Το βάρος που αγγίζει τα 2.525 κιλά δεν μπορεί να σταθεί εμπόδιο σε αυτή την ισχύ, με το αυτοκίνητο να εντυπωσιάζει με τις επιδόσεις του, κάνοντας το 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,2 δλ., με τη μέγιστη ταχύτητα να αγγίζει τα 210 χλμ./ώρα, με το πακέτο AMG Dynamic Plus, ενώ η μπαταρία των 90,6 kWh του χαρίζει αυτονομία 533 χιλιομέτρων.

Χάρη στη δυνατότητα φόρτισης με 170 kW χρειάζεται μόλις 15 λεπτά της ώρας για να ανακτήσει ενέργεια που του επιτρέπει να καλύψει 180 χιλιόμετρα. Ο εργοστασιακός φορτιστής που συνοδεύει το αυτοκίνητο είναι 11 kW, ενώ ως προαιρετικός υπάρχει και ένας 22 kW. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρία επίπεδα ανάκτησης ενέργειας, με το ισχυρότερο να επιτρέπει την οδήγηση με ένα πεντάλ.

Στην περίπτωση της AMG EQE 53 τα πράγματα γίνονται… πιο σοβαρά. Εδώ η απόδοση εκτοξεύεται στους 626 ίππους και τα 950 Nm ροπής, ενώ με την προσθήκη του πακέτου AMG Dynamic Plus η τιμή ανεβαίνει στους 687 ίππους και τα 1.000 Nm ροπής! Για να έχετε ένα μέτρο σύγκρισης, είναι πάνω από 100 ίππους ισχυρότερη από την κορυφαία AMG SL 63.

Όσον αφορά τις απόλυτες επιδόσεις, η AMG EQE 43 επιταχύνει από στάση μέχρι τα πρώρα 100 χλμ./ώρα σε 3,5 δλ. ενώ αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 220 χλμ./ώρα, με την ισχυρότερη AMG EQE 53 να απαιτεί για την ίδια διαδικασία μόλις 3,3 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη ταχύτητά της είναι 240 χλμ./ώρα.

Η αυτονομία της «μεγάλης» είναι ελαφρώς μικρότερη, αφού περιορίζεται στα 518 χιλιόμετρα. Ωστόσο, κατά τη διάρκεια της ζωής τους, θα υπάρχουν ενημερώσεις «over the air» που θα αναβαθμίζουν τα συστήματα, αλλά και τη διαχείριση της μπαταρίας. Επιπλέον, ένα ειδικό σύστημα ψύξης από την AMG υπόσχεται συνέπεια στις επιδόσεις που ανακοινώνονται.

Αισθητικά, οι AMG εκδόσεις της EQE διακρίνονται για τα διακοσμητικά στοιχεία σε χρώμιο και μαύρο χρώμα, ένα ανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα, μαζί με τα πλαϊνά αεροδυναμικά βοηθήματα που καταλήγουν σε ένα diffuser πίσω χαμηλά και ψηλά σε μια μικρή διακριτικά αεροτομή. Κατά τα λοιπά ακολουθεί τα πρότυπα της συμβατικής EQE, ενώ στο εσωτερικό υπάρχουν κάποιες έξτρα πινελιές που τονίζουν τον σπορ χαρακτήρα των εκδόσεων.

Η Mercedes έχει τοποθετήσει τα πιο σπορ καθίσματα της AMG που είναι ντυμένα με συνθετικό δέρμα και είναι ραμμένα με κόκκινη κλωστή, ενώ υπάρχει προαιρετικά και επένδυση σε δέρμα nappa. Κόκκινες ραφές συναντάμε επίσης στο ταμπλό και στα πλαίσια των θυρών, ενώ υπάρχει και ένα τιμόνι με κοφτό κάτω μέρος και επένδυση σουέντ που φέρει την υπογραφή της AMG.

Όσον αφορά την τεχνολογία, η EQE AMG υιοθετεί το εσωτερικό που είδαμε για πρώτη φορά στην EQS, με την τεράστια οθόνη Hyperscreen. Αυτή περιλαμβάνει τρεις οθόνες κάτω από το μεγάλο κρύσταλλο, που καταλαμβάνει όλη την επιφάνεια του ταμπλό, με το λογισμικό να έχει διαφορετικές ρυθμίσεις από την AMG προβάλλοντας ξεχωριστά γραφικά και λειτουργίες που αφορούν τις επιδόσεις και συμπεριλαμβάνουν το σύστημα AMG Track Pace, που καταγράφει πληροφορίες του οχήματος ενώ βρίσκεται στην πίστα. Το σύστημα επίσης επιτρέπει στους επιβάτες να δούνε video, να στείλουν γραπτά μηνύματα και να σερφάρουν στο διαδίκτυο.

Το σύστημα AMG Sound Experience φροντίζει να δώσει στους πιο παραδοσιακούς των επιδόσεων, μέσω των ηχείων του αυτοκινήτου, λίγη από την αίσθηση του ήχου που παράγουν τα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Επιπλέον και όσον αφορά την απόδοση στο δρόμο η EQE AMG διαθέτει σύστημα άμεσης μεταφοράς της ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες προκειμένου να προσφέρει καλύτερη πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες. Η αερανάρτηση είναι στάνταρ και συνοδεύεται από νέες ρυθμίσεις στις αντιστρεπτικές για πιο σφιχτή αίσθηση.

Επίσης, τα αμορτισέρ είναι νέα ειδικά εξελιγμένα για την EQE AMG με συνεχώς μεταβαλλόμενη ρύθμιση της απόσβεσης, ανάλογα με το πρόγραμμα της οδήγησης και τις συνθήκες του δρόμου. Το ύψος του αυτοκινήτου διαμορφώνεται επίσης από το πρόγραμμα οδήγησης, με τα Sport και Sport+ να κατεβάζουν το αμάξωμα κατά 15 χιλ.

Η Mercedes έχει τοποθετήσει στο βασικό εξοπλισμό το σύστημα τετραδιεύθυνσης, το οποίο βελτιώνει την ευελιξία του αυτοκινήτου στις χαμηλές ταχύτητες και την ευστάθεια στις υψηλές. Κάτω από τα 60 χλμ./ώρα οι πίσω τροχοί στρίβουν στην αντίθετη κατεύθυνση από τους εμπρός, ενώ στις υψηλότερες ταχύτητες με την ίδια φορά με τους εμπρός, προσφέροντας μεγαλύτερη αίσθηση σταθερότητας. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από 6πίστονες δαγκάνες με δίσκους 415 χιλ. εμπρός. Επιπλέον, προαιρετικά υπάρχουν κιτ με κεραμικούς δίσκους 440 χιλ. που συνδυάζονται με τροχούς 21 ιντσών.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!