Η Kia επιβεβαίωσε λεπτομέρειες για τα δεύτερης γενιάς Niro και e-Niro, μετά την αποκάλυψή τους στην έκθεση Seoul Mobility το 2021. Το νέο Niro χρησιμοποιεί μια βελτιωμένη έκδοση της πλατφόρμας του προηγούμενου αυτοκινήτου αντί των νέων πατωμάτων E-GMP, τα οποία προορίζονται για τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της μάρκας. Τα τρία κινητήρια σύνολα που έχουν επιβεβαιωθεί είναι ένα υβριδικό, ένα plug-in υβριδικό και το αμιγώς ηλεκτρικό e-Niro.
Το επανασχεδιασμένο μοντέλο αντλεί έμπνευση από το concept Habaniro του 2019 και συγκεκριμένα στη σχεδίαση του εμπρός μέρους και τη διχρωμία στις πίσω κολόνες. Μάλιστα αυτές φιλοξενούν τα κάθετα πίσω φώτα, σε σχήμα μπούμερανγκ, διαχωρίζοντάς τα οπτικά από την πόρτα του χώρου αποσκευών.
Στο εμπρός μέρος το «tiger face» της μάρκας έχει εξελιχθεί και συνοδεύεται από μια μεγάλη κάτω εισαγωγή αέρα και μια μικρή μάσκα που διαχωρίζονται από μια χρωμιωμένη λωρίδα. Οι προβολείς LED έχουν χωριστεί από τα φώτα ημέρας, για τα οποία η Kia αναφέρει ότι το σχήμα τους είναι η αποτύπωση ενός καρδιακού παλμού. Η κύρια οπτική διαφορά μεταξύ του υβριδικού Niro και του ηλεκτρικού E-Niro είναι η θύρα φόρτισης που βρίσκεται στο εμπρός μέρος του τελευταίου.
Το μεγαλύτερο σε σχέση με τον προκάτοχό του Niro, έχει πλέον μήκος 4,42 μέτρα, πλάτος 1,825 μ. και ύψος 1,545 μ, ενώ και το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 20 χιλ. Η μπαταρία των 12V έχει αλλάξει θέση για πρακτικούς λόγους, με τον χώρο αποσκευών να αυξάνεται στα 451 λίτρα στην υβριδική έκδοση του αυτοκινήτου.
Η καμπίνα των επιβατών του Niro έχει επίσης ανανεωθεί, με καμπυλωτές γραμμές να ρέουν στις πόρτες και το ταμπλό και να «δημιουργούν μια χαλαρωτική αλλά ακανόνιστη αισθητική», σύμφωνα με την Kia. Στο ταμπλό κυριαρχεί μια μεγάλη, μονοκόμματη οθόνη που συνδυάζει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και μια ευρεία οθόνη infotainment, με ξεχωριστά χειριστήρια αφής για το σύστημα κλιματισμού. Μια νέα λωρίδα φωτισμού διασχίζει το ταμπλό, ενώ στην κεντρική κονσόλα βρίσκεται ο περιστροφικός επιλογέας των προγραμμάτων οδήγησης. Τα προσκέφαλα του Niro διαθέτουν ενσωματωμένες κρεμάστρες.
Η Kia αναφέρει τη χρήση βιώσιμων υλικών στην καμπίνα του νέου Niro. Για παράδειγμα, η επένδυση της οροφής είναι κατασκευασμένη από ανακυκλωμένη ταπετσαρία, τα καθίσματα είναι κατασκευασμένα από πολυουρεθάνη βιολογικής βάσης με ίνες Tencel από φύλλα ευκαλύπτου και το χρώμα στα πάνελ των θυρών έχει ως βάση το νερό και δεν περιέχει βλαβερές ουσίες.
Η μόνη τεχνολογία για την οποία η Kia έχει ανακοινώσει λεπτομέρειες είναι το «Greenzone Drive Mode». Χρησιμοποιώντας το geofencing, μπορεί να αλλάξει αυτόματα τις υβριδικές εκδόσεις του Niro σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία όταν το αυτοκίνητο μπει σε «πράσινες ζώνες», όπως σε αστικές περιοχές ή έξω από σχολεία και νοσοκομεία. Ο οδηγός μπορεί επίσης να καταχωρίσει τις δικές του πράσινες ζώνες μέσω του συστήματος πλοήγησης του αυτοκινήτου.
Μέχρι στιγμής, μόνο για την υβριδική έκδοση του νέου Niro έχουν ανακοινωθεί λεπτομέρειες. Όπως και το απερχόμενο αυτοκίνητο, χρησιμοποιεί έναν βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων που αποδίδει 105 ίππους και συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία που ανεβάζουν τη συνολική ισχύ στους 141 ίππους. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός εξατάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη.
Οι τεχνικές προδιαγραφές για το νέο plug-in υβριδικό και τo αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο θα αποκαλυφθούν αργότερα μέσα στο έτος, κοντά στην ημερομηνία πώλησης του αυτοκινήτου.