Νέο Leapmotor B10: Ξεκινά την εμπορική του πορεία στην Ευρώπη

Το Leapmotor B10 παρουσιάστηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου και κινείται από ηλεκτροκινητήρα 218 ίππων και 240 Nm ροπής.

Νέο Leapmotor B10: Ξεκινά την εμπορική του πορεία στην Ευρώπη

Το Leapmotor B10 παρουσιάστηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου και κινείται από ηλεκτροκινητήρα 218 ίππων και 240 Nm ροπής.

Η Leapmotor εισάγει στην γκάμα της το ολοκαίνουργιο B10, ένα αμιγώς ηλεκτρικό C-SUV το οποίο παρουσιάστηκε και επίσημα στην Έκθεση Αυτοκινήτου Μονάχου (IAA Mobility 2025).

Οι παραδόσεις ξεκινούν παράλληλα με την παρουσίαση του νέου μοντέλου στην Ευρώπη, ενώ στην Ελλάδα το Leapmotor Β10 αναμένεται το τέταρτο τρίμηνο του 2025, μέσα από επιλεγμένα σημεία του δικτύου της Italian Motion (Alfa Romeo, FIAT, Jeep).

Με μήκος 4,52 μέτρα, πλάτος 1,89 και ύψος 1,66 μέτρα, το μέγεθος του B10 αναμένεται να προσφέρει καλούς χώρους στο εσωτερικό του.

Η Leapmotor αναφέρει ότι, χάρη στο μεταξόνιο των 2,74 μέτρων, οι χώροι στο πίσω κάθισμα θα είναι από τους μεγαλύτερους στα C-SUV, ενώ θα υπάρχουν συνολικά 22 (!) αποθηκευτικοί χώροι για μικροπράγματα.

Ο εξωτερικός σχεδιασμός του B10 θυμίζει αρκετά το μεγαλύτερο C10, με δυναμικές και κομψές γραμμές, οι οποίες εναρμονίζονται με τα ευρωπαϊκά πρότυπα σχεδιασμού. Στο εσωτερικό υιοθετείται μια μίνιμαλ προσέγγιση, με φωτεινό διάκοσμο και έμφαση στην ευρυχωρία, την πρακτικότητα, την υψηλή ποιότητα και την ψηφιακή τεχνολογία.

Στο ταμπλό κυριαρχεί η οθόνη αφής με διαγώνιο 14,6” και ανάλυση 2,5Κ, η οποία χρησιμοποιεί επεξεργαστή Snapdragon 8155 ώστε η εμπειρία χρήσης να είναι σχεδόν ίδια με ενός smartphone. Υπάρχει συμβατότητα με Android Auto και Apple CarPlay, ενώ το λειτουργικό σύστημα LEAP OS 4.0 Plus δίνει τη δυνατότητα πλήρους προσαρμογής του interface καθώς και τηλεχειρισμού μέσω της εφαρμογής Leapmotor app. Υπάρχουν επίσης 17 συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης.

Το B10 βασίζεται στην πλατφόρμα LEAP3.5 της Leapmotor. Για την κίνηση του αυτοκινήτου φροντίζει ένας ηλεκτρικός κινητήρας με ισχύ 218 ίππους και ροπή 240 Nm, επιταχύνοντας το B10 από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 8 δευτερόλεπτα. Η εταιρεία ανακοινώνει τελική ταχύτητα 170 χλμ./ώρα. Η ισορροπημένη κατανομή βάρους (50:50) και το σύστημα ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων υπόσχονται “οδηγική εμπειρία κορυφαίου επιπέδου”.

Leapmotor B10 (7)

Σε ό,τι αφορά την μπαταρία υπάρχουν δύο επιλογές: Η πρώτη έχει χωρητικότητα 56,2 kWh και εξασφαλίζει αυτονομία 361 χιλιόμετρα στον μικτό κύκλο WLTP ενώ η δεύτερη 67,1 kWh με αυτονομία 434 χιλιόμετρα. Σε κάθε περίπτωση υποστηρίζεται φόρτιση ισχύος 11 kW στο εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) καθώς και 168 kW στο συνεχές ρεύμα (DC), κάτι που ισοδυναμεί με φόρτιση της μπαταρίας από το 30 στο 80% της ενεργειακής χωρητικότητας σε 20 λεπτά.

Background of an empty corridor with neon light, neon rays and glow. 3D rendering

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!