H Toyota παρουσίασε το ανανεωμένο Aygo X, κάνοντάς το μάλιστα το πρώτο πλήρως υβριδικό μοντέλο στο segment A.
To Aygo X ξεκίνησε την πορεία του στην αγορά το 2022 και κατάφερε να σημειώσει συνολικά πάνω από 287.000 πωλήσεις μέχρι σήμερα.
Η ανανεωμένη εκδοχή όμως στοχεύει ακόμα πιο ψηλά. Ο κινητήρας – δάνειο από το μεγαλύτερο Toyota Yaris προσφέρει μια σημαντική αύξηση στην ισχύ: από 72 σε 116 ίππους. To αυτόματο κιβώτιο CVT αντικαθιστά το χειροκίνητο 5τάχυτο σύνολο. Η νέα έκδοση επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 10 δευτερόλεπτα.
- Mercedes-Benz: Νέες εκδόσεις Iconic με όφελος τιμής έως και 6.000 ευρώ
- Toyota Relax: Το νέο πρόγραμμα εγγύησης που φτάνει έως και τα 11 χρόνια
- Nissan All Clear Service με έκπτωση 25% σε ανταλλακτικά & αξεσουάρ
- Το νέο SUV που πρωταγωνιστεί στην ηλεκτροκίνηση
- Το SUV που αναβαθμίστηκε και είναι διαθέσιμο με όφελος 5.000 €
Το υβριδικό σύστημα προσφέρει επίσης στο Aygo X τις χαμηλότερες εκπομπές CO2 από οποιοδήποτε άλλο θερμικό μοντέλο – πλην των plug-in hybrid εκδόσεων, με μόλις 82 γραμμάρια/χλμ.. Η Toyota αναφέρει επίσης ότι οι νέες μέθοδοι παραγωγής σε συνδυασμό με το υβριδικό σύνολο μείωσαν το ανθρακικό αποτύπωμα του Aygo X κατά 18% σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση.
Εμφανισιακά το Aygo X διατηρεί τον ενθουσιώδη και νεανικό χαρακτήρα, αποκτώντας νέο καπό, μάσκα και φώτα. Οι αλλαγές έχουν ως στόχο να εναρμονίσουν το μοντέλο με την υπόλοιπη γκάμα της Toyota. Οι ζάντες 17 ή 18 ιντσών – ανάλογα με το εξοπλιστικό επίπεδο – σε συνδυασμό με τα μαύρα προστατευτικά στους θόλους συμβάλλουν στη δημιουργία ενός δυναμικού συνόλου.
Οι εκδόσεις με διχρωμία παραμένουν στο Aygo X, χαρίζοντάς του στυλ, ενώ στη χρωματική παλέτα προστίθενται νέες αποχρώσεις Cinnamon, Jasmin, Tarragon και Lavandula. Διαθέσιμη είναι επίσης και μια υφασμάτινη οροφή, στα πλαίσια του προαιρετικού εξοπλισμού.
Παρά τον περισσότερο όγκο του συστήματος κίνησης, οι χώροι στο εσωτερικό δεν αλλάζουν, καθώς η μπαταρία βρίσκεται χαμηλά τοποθετημένη, κάτω από τα πίσω καθίσματα, χαμηλώνοντας παράλληλα το κέντρο βάρους. Στην καμπίνα σύμφωνα πάντα με την Toyota μπορούν να φιλοξενηθούν έως 4 επιβάτες, ενώ το πορτμπαγκάζ φτάνει τα 213 λίτρα. Στην βασική έκδοση προστίθεται ένας νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών, διαφορετικά χειριστήρια κλιματισμού, δύο θύρες φόρτισης USB-C και ηλεκτρικό χειρόφρενο.
Η γκάμα αποκτά, τέλος, για πρώτη φορά έκδοση GR Sport, με αναβαθμίσεις που δεν περιορίζονται στην εμφάνιση. Σίγουρα, η διχρωμία κίτρινο-μαύρο, η μάσκα, οι ζάντες και τα σήματα «GR» συμβάλλουν στην δημιουργία μιας σπορ εικόνας, όμως τη διαφορά κάνουν τα νέα αμορτισέρ και τα ελατήρια, τα οποία σε συνδυασμό με αλλαγές στο σύστημα διεύθυνσης, προσφέρουν πιο σπορ αίσθηση στον δρόμο.
Οι παραγγελίες για το Toyota Aygo X θα ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο του 2025, ενώ οι πρώτες παραδόσεις θα γίνουν στα τέλη Νοεμβρίου. Οι τιμές θα ανακοινωθούν την ίδια χρονική περίοδο.