Η Mercedes-AMG έχει ανακοινώσει το πρόγραμμα Mythos, το οποίο έχει ως στόχο την δημιουργία ιδιαίτερα πολυτελών οχημάτων, για πελάτες που ψάχνουν το απόλυτο σε αποκλειστικότητα.
Το πρώτο όχημα που παρουσίασε η γερμανική εταιρεία ως μέρος του προγράμματος Mythos είναι η Mercedes-AMG PureSpeed, τον Μάιο, με αφορμή το Grand Prix του Μονακό για την Formula 1.
To πρωτότυπο αυτοκίνητο που είχε παρουσιαστεί τότε μας είχε εντυπωσιάσει, καθώς την θέση της οροφής έπαιρνε μια κατασκευή σε σχήμα Halo, σαν αυτά που βρίσκουμε και στην Formula 1 από το 2018.
Το σύστημα αποτελείται από έναν βραχίονα ο οποίος συνδέεται με το αμάξωμα και έχει σχεδιαστεί αεροδυναμικά, όπως ακριβώς και στα μονοθέσια. Μπορεί μάλιστα να ανέξει ολόκληρο το βάρος του οχήματος, σε περίπτωση που ανατραπεί.
Ο εξωτερικός σχεδιασμός είναι εμπνευσμένος εν μέρει από το Mercedes‑AMG ONE, το plug-in υβριδικό σπορ όχημα της εταιρείας. Το μακρύ καπό και η μάσκα μαζί με τα μυτερά φανάρια και τους μεγάλους αεραγωγούς συνθέτουν ένα επιθετικό εμφανισιακά σύνολο και θυμίζουν καρχαρία. Σε αυτό το look συμβάλλουν και τα αεροδυναμικά βοηθήματα εμπρός και πίσω, τα οποία είναι εξ’ολοκλήρου κατασκευασμένα από ανθρακονήματα.
Το χρώμα – το οποίο από μπροστά φαίνεται κόκκινο και στο πίσω μέρος γίνεται γκρι του γραφίτη – αλλά και το νούμερο 10 που βρίσκεται στο όχημα προέρχονται από τον χρωματισμό του αγωνιστικού της Mercedes που κέρδισε το 1924 τον αγώνα Targa Florio στην Σικελία.
Υπάρχουν όμως και μικρές λεπτομέρειες οι οποίες προκύπτουν από ιστορικά αγωνιστικά μοντέλα της Mercedes-AMG. Οι αντηρίδες πίσω από τα προσκέφαλα θυμίζουν αυτές που βρίσκονταν στην 300 SLR, με την οποία το 1955 ο Stirling Moss κέρδισε τον αγώνα αντοχής 1.600 χιλιομέτρων «Mille Miglia», στην Ιταλία.
Στο εσωτερικό υπάρχουν επίσης λεπτομέρειες όπως το ρολόι στο ταμπλό το οποίο είναι σχεδιασμένο από τη IWC Schaffhausen. Στον εξοπλισμό του αυτοκινήτου υπάρχουν και δύο αεροδυναμικά σχεδιασμένα κράνη αποκλειστικά για το PureSpeed, τα οποία διαθέτουν σύστημα ενδοεπικοινωνίας ώστε οδηγός και συνοδηγός να μπορούν να μιλούν μεταξύ τους. Το σύστημα συνδέεται επίσης με το infotainment του αυτοκινήτου, αναπαράγοντας στα ακουστικά μουσική ή τις τηλεφωνικές κλήσεις.
Μηχανικά, η PureSpeed είναι πανομοιότυπη με την SL63, καθώς κινείται από έναν 4λιτρο V8 twin-turbo κινητήρα της AMG, που αποδίδει 585 ίππους και 800 Nm ροπής. Η ισχύς περνά και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων εννέα σχέσεων, ενώ υπάρχει και μια σουίτα από συστήματα ελέγχου πλαισίου, όπως το υδραυλικό σύστημα ελέγχου κύλισης αμαξώματος και το σύστημα τετραδιεύθυνσης που μεταφέρει τις κινήσεις του τιμονιού και στους πίσω τροχούς.
Η Mercedes-AMG θα κατασκευάσει μόλις 250 αντίτυπα, τα οποία θα διατεθούν στους πιο φανατικούς – και πλούσιους – πελάτες και συλλέκτες της γερμανικής εταιρείας.