Η Mercedes-AMG έχει ανακοινώσει το πρόγραμμα Mythos, το οποίο έχει ως στόχο την δημιουργία ιδιαίτερα πολυτελών οχημάτων, για πελάτες που ψάχνουν το απόλυτο σε αποκλειστικότητα. Το πρώτο όχημα που παρουσίασε η γερμανική εταιρεία ως μέρος του προγράμματος Mythos είναι η Mercedes-AMG PureSpeed.
Παρουσιάστηκε στο Μονακό, με αφορμή το Grand Prix της Formula 1, σε μία πλωτή πλατφόρμα στο λιμάνι του πριγκιπάτου, με τους Lewis Hamilton και George Russell να βρίσκονται εκεί και να φωτογραφίζονται μαζί του.
Το πρώτο που προσέχει κανείς με το που αντικρίζει το εντυπωσιακό πρωτότυπο είναι η έλλειψη οροφής. Αντί για οροφή, η Mercedes-AMG υιοθέτησε το σύστημα Halo το οποίο βρίσκουμε και στην Formula 1 από το 2018. Το σύστημα αποτελείται από έναν βραχίονα ο οποίος συνδέεται με το αμάξωμα και έχει σχεδιαστεί αεροδυναμικά, όπως ακριβώς και στα μονοθέσια. Μπορεί μάλιστα να ανέξει ολόκληρο το βάρος του οχήματος, σε περίπτωση που ανατραπεί.
- Opel: “Bazaar Μεταχειρισμένων” αυτοκινήτων με 5 χρόνια εγγύηση
- Tο νέο crossover της smart που αποτελεί το ιδανικό κίνητρο για να κινείστε ηλεκτρικά
- Το Leapmotor T03 τώρα με νέα τιμή από 13.950 ευρώ
- Το νέο Ford Capri, τώρα διαθέσιμο κάτω από 32.000 ευρώ
- MG3 Hybrid+: 5 λόγοι που το έχρισαν “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025” >>
Τα δύο ειδικά σχεδιασμένα αεροδυναμικά κράνη που παρέχονται με το όχημα φέρνουν τον οδηγό όσο πιο κοντά γίνεται στην αίσθηση ενός πραγματικού μονοθεσίου. Στο εσωτερικό υπάρχουν επίσης λεπτομέρειες όπως το ρολόι στο ταμπλό το οποίο είναι σχεδιασμένο από τη IWC Schaffhausen.
Ο εξωτερικός σχεδιασμός είναι εμπνευσμένος εν μέρει από το Mercedes‑AMG ONE, το plug-in υβριδικό σπορ όχημα της εταιρείας. Το μακρύ καπό και η μάσκα μαζί με τα μυτερά φανάρια και τους μεγάλους αεραγωγούς συνθέτουν ένα επιθετικό εμφανισιακά σύνολο και θυμίζουν καρχαρία. Σε αυτό το look συμβάλλουν και τα αεροδυναμικά βοηθήματα εμπρός και πίσω, τα οποία είναι εξ’ολοκλήρου κατασκευασμένα από ανθρακονήματα.
Υπάρχουν όμως κι άλλες, μικρές λεπτομέρειες οι οποίες προκύπτουν από ιστορικά αγωνιστικά μοντέλα της Mercedes-AMG. Οι αντηρίδες πίσω από τα προσκέφαλα θυμίζουν αυτές που βρίσκονταν στην 300 SLR, με την οποία το 1955 ο Stirling Moss κέρδισε τον αγώνα αντοχής 1.600 χιλιομέτρων «Mille Miglia», στην Ιταλία.
Το χρώμα – το οποίο από μπροστά φαίνεται κόκκινο και στο πίσω μέρος γίνεται γκρι του γραφίτη – αλλά και το νούμερο 10 που βρίσκεται στο όχημα προέρχονται από τον χρωματισμό του αγωνιστικού της Mercedes που κέρδισε το 1924 τον αγώνα Targa Florio στην Σικελία.
Η Mercedes-AMG θα κατασκευάσει μόλις 250 αντίτυπα, τα οποία θα διατεθούν στους πιο φανατικούς – και πλούσιους – πελάτες και συλλέκτες της γερμανικής εταιρείας.