H Maserati ανακοίνωσε ειδικές εκδόσεις της MC20

Η MC20 Icona και MC20 Leggenda αποτείνουν έναν φόρο τιμής στην Maserati MC12, ένα supercar βασισμένο στη Ferrari Enzo.

H Maserati ανακοίνωσε ειδικές εκδόσεις της MC20

Η MC20 Icona και MC20 Leggenda αποτείνουν έναν φόρο τιμής στην Maserati MC12, ένα supercar βασισμένο στη Ferrari Enzo.

Ήταν 2004, όταν η Maserati κυκλοφόρησε την MC12, ένα supercar βασισμένο στη θρυλική Ferrari Enzo. Αυτό ήταν που «ανέστησε» το όνομα Maserati, μετά από 37 χρόνια αδράνειας, στις πίστες και στους αγώνες GT.

Είκοσι χρόνια μετά, η ιταλική φίρμα αποτείνει φόρο τιμής στην MC12 με δύο ειδικές εκδόσεις της MC20, οι οποίες ακούν στα ονόματα «Icona» και «Leggenda». Μάλιστα, θα είναι ιδιαίτερα σπάνιες, καθώς θα παραχθούν μόλις 20 μονάδες από την κάθε μία.

Εξωτερικά οι χρωματισμοί είναι αρκετά ιδιαίτεροι. Η Icona αντλεί έμπνευση από την MC12 Stradale, χωρίζοντας το αυτοκίνητο οριζόντια στη μέση και βάφοντας το πάνω μέρος λευκό και το κάτω μέρος σκούρο μπλε.

Οι αποχρώσεις είναι ίδιες με την MC12 Stradale, αλλά και με την Maserati Birdcage Tipo 61, ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο της δεκαετίας του 1960. Υπάρχουν επίσης ειδικά σήματα, χρωμιωμένες ζάντες, μπλε δαγκάνες φρένων, καπάκι κινητήρα από ανθρακονήματα καθώς και ιταλικές σημαίες στις πόρτες.

Η Leggenda είναι ακόμα πιο εντυπωσιακή, καθώς χρησιμοποιεί έναν χρωματικό συνδυασμό «Nero Essenza» και «Digital Mint Matte», ο οποίος θυμίζει αυτόν του αγωνιστικού MC12 GT1. Τα κίτρινα σήματα, οι ειδικοί τροχοί και οι μαύρες δαγκάνες φρένων ολοκληρώνουν το αισθητικό σύνολο.

Αμφότερα τα αυτοκίνητα είναι εξοπλισμένα με αγωνιστικά καθίσματα, λεπτομέρειες από ανθρακονήματα, ένα αναβαθμισμένο ηχοσύστημα εξελιγμένο με την βοήθεια της Sonus και ειδικά πατάκια για το εσωτερικό. Διαθέτουν επίσης ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης αλλά και σύστημα ανύψωσης της ανάρτησης, για να μην βρίσκει σε σαμαράκια.

Kάτω από το καπό βρίσκεται ο ίδιος 3λιτρος twin-turbo V6 κινητήρας «Nettuno», που αποδίδει 630 ίππους και 730 Nm ροπής. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων με χρόνο επιτάχυνσης από τα 0-100 χλμ./ώρα μόλις 2,9 δλ. και τελική ταχύτητα άνω των 325 χλμ./ώρα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!