Η Jeep παρουσίασε το νέο της μεγάλο SUV που ακούει στο όνομα Wagoneer S. Βασίζεται σε μια πλήρως ηλεκτρική πλατφόρμα και θα ανταγωνίζεται το Audi SQ6 e-tron, το αμιγώς ηλεκτρικό Range Rover Velar και την Mercedes-Benz EQC.
Και οι τρεις ανταγωνιστές έχουν «βαρύ» όνομα στην πολυτέλεια των αυτοκινήτων τους. Η Jeep όμως υποστηρίζει πως όχι μόνο θα καταφέρει να τους ανταγωνιστεί αλλά και να τους ξεπεράσει, τόσο σε πολυτέλεια όσο και σε επιδόσεις.
Ξεκινώντας από το τελευταίο, η Jeep ανακοίνωσε τις επιδόσεις του κορυφαίου Wagoneer S, το οποίο θα αποδίδει 600 ίππους και 800 Nm ροπής, ενώ θα επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα. Ως αποτέλεσμα θα είναι πιο γρήγορο κατά 1 ολόκληρο δευτερόλεπτο από το SQ6 e-tron.
- Ηλεκτρικό SUV από 23.900 €, με χαμηλό επιτόκιο 4,9% & 8ετή εγγύηση
- Audi: Επιδότηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων με όφελος έως 18.000 €
- OMODA & JAECOO: Όφελος έως 3.500 ευρώ για προ-παραγγελίες
- Δίλημμα Citroen C3: Βενζίνη με 16.900 € ή ηλεκτρικό με 18.900 €
- Τι πρέπει να έχει ένα μοντέλο για να αναδειχθεί "Αυτοκίνητο της χρονιάς";
- Πλούσιο, αυτόματο και χαρισματικό Premium C-SUV με τιμή 37.980 €
Το Jeep Wagoneer S βασίζεται στην πλατφόρμα STLA-L της Stellantis, η οποία έχει μπαταρία 100 kWh με αρχιτεκτονική 400V. Μάλιστα, μπορεί να φορτίσει, σύμφωνα με την Jeep από το 5% στο 80% σε 28 λεπτά με ταχυφόρτιση. Υπόσχεται αυτονομία «πάνω από 480 χιλιόμετρα», η οποία όμως είναι κατά περίπου 90 χιλιόμετρα λιγότερη από αυτή του SQ6 e-tron.
Εκεί που δεν χάνει το νέο SUV είναι στην εμφάνιση. Η Jeep κατάφερε να αντλήσει στοιχεία από παλιότερα μοντέλα και να τα ενσωματώσει στο Wagoneer, μετατρέποντάς το από ένα τυπικά «απρόσωπο» SUV σε ένα με το δικό του στυλ. Καταφέρνει να είναι επιβλητικό, κυρίως λόγω των τετραγωνισμένων πλαϊνών τα οποία θυμίζουν τα πιο παραδοσιακά σε σχεδιασμό SUV.
Στην μάσκα υπάρχουν ακόμα οι επτά χαρακτηριστικές κάθετες γρίλιες, οι οποίες είναι πιο λεπτές και μικρές σε διαστάσεις από ότι σε άλλα μοντέλα της Jeep και φωτίζονται από LED. Στο πίσω μέρος υπάρχει μια μεγάλη αεροτομή η οποία φαίνεται σαν να αιωρείται πάνω από το πίσω παρμπρίζ.
Στο εσωτερικό υπάρχει μία οθόνη για τον οδηγό, μία κεντρική οθόνη για το infotainment, μία ακόμα οθόνη αποκλειστικά για τα χειριστήρια του κλιματισμού και μία (ακόμα!) οθόνη αποκλειστικά για τον συνοδηγό. Για τον οδηγό θα υπάρχει και σύστημα head-up display, φέρνοντας τον συνολικό αριθμό οθονών σε πέντε σε όλη την καμπίνα.
Η κεντρική οθόνη θα ελέγχει και το ενεργό σύστημα τετρακίνησης το οποίο η Jeep ονομάζει «Selec-Terrain», καθώς και το ηχοσύστημα 19 ηχείων της McIntosh. Το Wagoneer S θα έρθει για πρώτη φορά στις ευρωπαϊκές αντιπροσωπείες της Jeep μέσα στο 2025.