Elantra, το πρώτο οικογενειακό στην οικογένεια Hyundai N

Το sedan της κορεατικής μάρκας απέκτησε το «Ν» δίπλα στο όνομα του και εντάχθηκε στην οικογένεια υψηλών επιδόσεων με αγωνιστικές καταβολές

Elantra, το πρώτο οικογενειακό στην οικογένεια Hyundai N

Το sedan της κορεατικής μάρκας απέκτησε το «Ν» δίπλα στο όνομα του και εντάχθηκε στην οικογένεια υψηλών επιδόσεων με αγωνιστικές καταβολές

Μετά την παρουσίαση του νέου Elantra (που στην Κορέα ονομάζεται Avante) τον Απρίλιο του 2020, το Elantra N έρχεται για να ενώσει δύο «κόσμους» : των υψηλών επιδόσεων και της πρακτικότητας.

Το «άγριο» sedan της Hyundai τροφοδοτείται από έναν κινητήρα 2,0 λίτρων turbo, ο οποίος συνδυάζεται με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων, που αποδίδει μέγιστη ισχύ 280 ίππων και ροπή 392 Nm. Μάλιστα, με την επιλογή N Grin (NGS) προσωρινά ενισχύεται η ισχύς κατά 10 ίππους. Ως αποτέλεσμα, το Elantra Ν φθάνει σε μέγιστη ταχύτητα τα 250 χλμ/ώρα και ολοκληρώνει την επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 5,3 δευτερόλεπτα.

Η εμπνευσμένη από τις πίστες οδική συμπεριφορά του Elantra N ενισχύεται από το ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης N Corner Carving Differential, το σύστημα Variable Exhaust Valve που επιτρέπει στον οδηγό να ρυθμίζει τον ήχο από την εξάτμιση, και το Launch Control.

Το «N Sound Equalizer» (NSE) είναι ένα σύστημα που όχι μόνο προσομοιάζει ήχο αγωνιστικού κινητήρα, όπως αυτόν του αυτοκινήτου του Πρωταθλήματος Τουρισμού, αλλά επιτρέπει στον οδηγό να ρυθμίσει λεπτομέρειες (μπάσα κτλ), όπως αυτός επιθυμεί.

Το σύστημα Infotainment του Elantra N παρέχει μια νέα επιλογή για οδήγηση σε πίστα, με γραφική απεικόνιση πληροφοριών όπως θερμοκρασία λαδιού, πίεση turbo, ροπή κ.α. καθώς και χρονόμετρο και το «N Track Map» που καταγράφει τα δεδομένα κατά την οδήγηση και επιτρέπει στον οδηγό να αναλύσει τα στοιχεία χωρίς την ανάγκη επιπλέον εξοπλισμού.

Στην Κορέα υπάρχει η επιλογή της εφαρμογής «Hyundai N» App που επιτρέπει στον οδηγό μέσω του Bluelink να συνδέσει το Infotainment του αυτοκινήτου με το smartphone. Αναλύοντας στοιχεία της οδήγησης στην πίστα, όπως τα «G», τη ροπή, τις σ.α.λ. και τον χρόνο του γύρου, βοηθά τους οδηγούς να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους με έναν εύκολο, διασκεδαστικό τρόπο. Η εταιρία σχεδιάζει να δώσει τη δυνατότητα χρήσης αυτής της εφαρμογής και σε πελάτες που ήδη έχουν κάποιο μοντέλο της σειράς «Ν».

Η εμφάνιση του νέου Elantra N περιλαμβάνει στοιχεία που ενισχύουν την απόδοση του και προσθέτουν πιο επιθετικό στιλ. Η κόκκινη γραμμή χαμηλά, η αεροτομή, ο πίσω διαχύτης, ενώ εσωτερικά την αίσθηση του «N Performance» υποστηρίζουν το τιμόνι, τα καθίσματα, τα μεταλλικά πεντάλ και τα paddles αλλαγής ταχυτήτων.

Πάνω στο τιμόνι υπάρχει το κουμπί NGS (μόνο στην έκδοση με DCT) που προσθέτει ισχύ 10 ίππων για έως και 20 δευτερόλεπτα και τα δύο κουμπιά «N» που ρυθμίζουν το επιθυμητό πρόγραμμα οδήγησης.

Τα καθίσματα έχουν καλύτερη πλευρική στήριξη για να κρατούν το σώμα σε σταθερή θέση ακόμα και ακραίες συνθήκες οδήγησης, ενώ προαιρετικά τοποθετείται κάθισμα τύπου bucket.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!