Η Hyundai προετοιμάζει μικρό ηλεκτρικό hatchback N

Ο Albert Biermann επιβεβαίωσε ότι η Hyundai προετοιμάζει ένα μικρότερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της σειράς N, το οποίο πιθανότατα θα χρησιμοποιεί τη νέα πλατφόρμα ΙΜΑ της εταιρείας.

Η Hyundai προετοιμάζει μικρό ηλεκτρικό hatchback N

Ο Albert Biermann επιβεβαίωσε ότι η Hyundai προετοιμάζει ένα μικρότερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της σειράς N, το οποίο πιθανότατα θα χρησιμοποιεί τη νέα πλατφόρμα ΙΜΑ της εταιρείας.

Το μέλλον του τμήματος υψηλών επιδόσεων «N» της Hyundai είναι ηλεκτρικό, καθώς φημολογείται ότι ένα νέο ηλεκτροκίνητο hot hatchback με μηδενικές εκπομπές ρύπων βρίσκεται στα σκαριά, το οποίο θα τοποθετηθεί κάτω από το Hyundai Ioniq 5 N των 600 ίππων. Tα σχέδια αυτά επιβεβαιώθηκαν από τον Albert Biermann, τον επικεφαλής τεχνικό σύμβουλο της Hyunai και πρώην επικεφαλής του σπορ τμήματος της BMW M.

Μιλώντας στο Driving Electric, o Biermann δήλωσε: «Ένα μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο Ν, αυτό είναι κάτι που πρέπει να κάνουμε, διαφορετικά, αφήνουμε τους πελάτες μας στο σκοτάδι. Πρέπει να κατέβουμε με κάτι μικρότερο και πιο προσιτό». Με αυτό κατά νου, τι μπορούμε να περιμένουμε από την τελευταία προσθήκη στη σπορ οικογένεια N; Ο ίδιος ο Biermann παραδέχθηκε ότι μετά τα βενζινοκίνητα μοντέλα Hyundai i20N και i30N, η μάρκα έχει «θέσει το σημείο αναφοράς πολύ ψηλά».

Γνωρίζουμε ότι όλα τα μελλοντικά ηλεκτρικά μοντέλα της Hyundai, συμπεριλαμβανομένων των παραλλαγών N υψηλών επιδόσεων, θα χρησιμοποιούν την τελευταία αρχιτεκτονική 800V, η οποία επιτρέπει εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση. Δεδομένου ότι το επερχόμενο μοντέλο θα είναι αρκετά μικρότερο από το Ioniq 5 N και επομένως δε θα είναι συμβατό με την τεράστια μπαταρία των 84 kWh, η γρήγορη φόρτιση θα είναι βασικός παράγοντας που θα επιτρέψει στους οδηγούς να αξιοποιήσουν τις επιδόσεις του αυτοκινήτου, χωρίς να έχουν άγχος για την αυτονομία.

«Αν πρόκειται για αυτοκίνητο Ν, θέλεις να πας στην πίστα, έστω και για 15-20 λεπτά», δήλωσε ο Biermann. «Αν πας στα 400 volt, διπλασιάζεις το ρεύμα και τετραπλασιάζεις την απαγωγή θερμότητας. Η απόδοση είναι κακή. Αν σκέφτεστε ένα αυτοκίνητο τύπου i30, τα 400 volt δεν είναι κατάλληλα». Δεδομένου ότι έχει επιβεβαιωθεί από τη Hyundai πως το Ioniq 5 είναι το μικρότερο μοντέλο που θα βασίζεται στην πλατφόρμα eGMP του ομίλου, υποψιαζόμαστε ότι το νέο μικρότερο αυτοκίνητο N θα χρησιμοποιήσει αντ’ αυτού την πλατφόρμα IMA (Integrated Modular Architecture) της εταιρείας.

Δεδομένης της πρόσφατης διακοπής παραγωγής του i20 N, η Hyundai έχει να καλύψει ένα κενό στο χαμηλότερο άκρο της γκάμας των αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων και θέλει το επόμενο μοντέλο N να έχει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη απήχηση. Έχοντας αυτό κατά νου, το νέο μοντέλο θα είναι πιθανώς κάπου μεταξύ του i20 N και του i30 N όσον αφορά το μέγεθος, και θα μπορούσε ίσως να ενσωματώσει κάποια crossover στυλιστικά στοιχεία για να προσελκύσει τις ορδές των αγοραστών SUV που διαφορετικά θα επέλεγαν το βενζινοκίνητο Kona N.

Όλα αυτά όμως είναι αρκετά μακριά, καθώς ο ίδιος ο Biermann δήλωσε ότι υπάρχει «δουλειά που πρέπει να γίνει». Η πλατφόρμα IMA αναμένεται ούτως ή άλλως να κάνει το ντεμπούτο της το 2025, με το μελλοντικό αυτοκίνητο N να έρχεται σχεδόν σίγουρα μετά από ένα πιο προσιτό μοντέλο της Hyundai.

Αποκλειστική συνεργασία: Driving Electric

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!