Η BMW ενισχύει την οικογένεια των compact μοντέλων της, λανσάροντας την επόμενη γενιά της Σειράς 2 Coupe εντός του 2021. Θυμίζουμε πως το μοντέλο θα κάνει πρεμιέρα στις 8 Ιουλίου στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood, όμως μια πρώτη φωτογραφία του μικρομεσαίου δίθυρου αυτοκινήτου έχει πλέον διαρρεύσει στο διαδίκτυο λίγο πριν από την επίσημη παρουσίασή του.
Μέχρι στιγμής, ήταν διαθέσιμες μόνο εικόνες του «κατασκοπευτικού» μοντέλου, οι οποίες, παρά το καμουφλάζ, έχουν ήδη αποκαλύψει ότι η BMW θα λανσάρει το sport coupe της με μια επιθετικά σχεδιασμένη πρόσοψη (ποδιά και προβολείς), που εισέρχονται αρκετά στα φτερά. Τώρα μπορεί να φανεί καθαρά ότι η γρίλια του ψυγείου με τα «νεφρά» και το μαύρο περίγραμμα παραμένει χαμηλά και δε βασίζεται στην τεραστίων διαστάσεων εναλλακτική της Σειράς 4 κτλ.
Η ποδιά έχει βαθιά τριγωνικά ανοίγματα αέρα, το κεντρικό άνοιγμα κάτω από την πινακίδα είναι αρκετά μικρό, ενώ και το μπροστινό καπό δε διαθέτει ένα εμφανές περίγραμμα. Στο πλάι, οι βαθιές αυλακώσεις κάτω από την πόρτα και πάνω από το μαρσπιέ είναι εντυπωσιακές, όπως και η δυναμική γραμμή κάτω από τα παράθυρα. Το τελείωμα της οροφής προς τα πίσω ξεχωρίζει για το σπορτίφ χαρακτήρα του και μαζί με την πανοραμική οροφή «πιέζει» την BMW προς τα πίσω. Τα έντονα φτερά και οι εξωτερικοί καθρέφτες με το αεροδυναμικό σχήμα παρέχουν στο μοντέλο μια εντυπωσιακή πλάγια όψη.
Η BMW Σειρά 2 Coupe είναι πισωκίνητη
Το χαμηλού ύψους πίσω παράθυρο οδηγεί το βλέμμα του παρατηρητή στο κοντό καπό του χώρου αποσκευών, το οποίο διαθέτει ένα μικρό χείλος spoiler. Από την ορθογώνιου σχήματος πίσω πλευρά μπορούν να φανούν τα επίσης ορθογώνιου σχήματος τελικά της εξάτμισης. Αυτά είναι τα διακριτικά της έκδοσης M240i που περιλαμβάνει ειδικές ζάντες ελαφρού κράματος και έγχρωμες δαγκάνες φρένων. Στα άλλα μοντέλα (π.χ. 220i), από την πίσω ποδιά ξεχωρίζουν οι στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης.
Η BMW Σειρά 2 Coupe, γνωστή εσωτερικά ως “G42”, σε αντίθεση με τα μεγαλύτερα αδέλφια της, θα εμφανιστεί χωρίς ευμεγέθη «νεφρά» στην πρόσοψή της. Όπως και η Σειρά 3 ή η Z4, το μικρομεσαίο μοντέλο βασίζεται στην πλατφόρμα CLAR, κάτι που σημαίνει πως η δύναμη του κινητήρα της μεταδίδεται στον πίσω άξονα. Τα… συγγενή BMW Σειρά 2 Gran Coupe και BMW Σειρά 2 Active Tourer, από την άλλη πλευρά, βασίζονται στην πλατφόρμα για προσθιοκίνητα μοντέλα, την UKL. Επίσης, το μεταξόνιο της Σειράς 2 Coupe έχει αυξηθεί κατά 51 χιλιοστά και φτάνει τα 2,74 μέτρα, ενώ και το μετατρόχιο είναι μεγαλύτερο κατά 31 χιλιοστά.
Περισσότερη ισχύς και υψηλότερη τιμή σε σχέση με τον προκάτοχό της
Από την πλευρά των κινητήρων, κορυφαία έκδοση είναι η M240i xDrive με τον εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα των 3,0 λίτρων, ο οποίος είναι γνωστός από την M340i και έχει απόδοση 374 ίππων χάρη στην υπερτροφοδότηση διπλού turbo. Ο κινητήρας συνδυάζεται με μια έξυπνη τετρακίνηση, που δίνει βαρύτητα στον πίσω άξονα και ένα αυτόματο κιβώτιο, οκτώ σχέσεων. Πιο κάτω θα βρίσκονται η BMW 220i (184 ίππων) και αργότερα η 230i με 245 ίππους, αμφότερες με τετρακύλινδρα turbo μηχανικά σύνολα. Φυσικά, αργότερα η BMW M2 στην έκδοση Competition και η M2 CS θα βρεθούν στην κορυφή της γκάμας των μοντέλων.
Η BMW 218i Coupe με τους 136 ίππους ξεκινά σήμερα στην Ελλάδα από τα 32.645 ευρώ, ενώ η M240i με τους 340 ίππους από τα 62.350 ευρώ. Εκτιμούμε ότι οι πρώτες δύο εκδόσεις της νέας γενιάς θα ξεπεράσουν εύκολα το όριο των 65.000 ευρώ. Η έναρξη της παραγωγής για τη νέα σειρά 2 Coupe θα πραγματοποιηθεί στα τέλη του καλοκαιριού του 2021. Οι εργασίες αναμένεται να γίνονται αποκλειστικά στο μεξικανικό εργοστάσιο στο San Luis Potosí.