Η σπορ έκδοση M135i της BMW Σειράς 1 εντοπίστηκε σε δοκιμές

Η BMW αναμένεται να εξοπλίσει με υβριδικό σύστημα κίνησης την ανανεωμένη Σειρά 1, σε συνδυασμό με αναβαθμισμένη τεχνολογία στο εσωτερικό.

Η σπορ έκδοση M135i της BMW Σειράς 1 εντοπίστηκε σε δοκιμές

Η BMW αναμένεται να εξοπλίσει με υβριδικό σύστημα κίνησης την ανανεωμένη Σειρά 1, σε συνδυασμό με αναβαθμισμένη τεχνολογία στο εσωτερικό.

Εντοπίσαμε την επερχόμενη ανανεωμένη BMW Σειρά 1 σε δοκιμές εξέλιξης για άλλη μια φορά, γεγονός που επιβεβαιώνει ότι η πλήρης αποκάλυψη θα γίνει τους επόμενους μήνες. Το εστιασμένο στις επιδόσεις κορυφαίο μοντέλο M135i που παρουσιάζεται εδώ, θα αντιμετωπίσει τα νέα Honda Civic Type R και Audi S3 στον τομέα των hot hatch.

Έχοντας εντοπίσει τη Σειρά 1 να δοκιμάζεται σε πολλαπλές μορφές τον τελευταίο χρόνο, εκτιμάται ότι η BMW θα παρουσιάσει σύντομα το facelift για το εισαγωγικό της μοντέλο. Η τρίτη γενιά της Σειράς 1 είναι μαζί μας από το 2020, οπότε μια ανανέωση στα μέσα της ζωής της είναι σχεδόν απαραίτητη. Έχουμε ήδη εντοπίσει μια σειρά από εσωτερικές και εξωτερικές βελτιώσεις που θα έχουν ως στόχο να τη διατηρήσουν ανταγωνιστική στον τομέα των premium hatch.

Το αυτοκίνητο δοκιμών που εικονίζεται εδώ είναι η έκδοση M135i και μπορούμε να εντοπίσουμε νέες τετραπλές απολήξεις εξατμίσεων, μια φαρδύτερη μάσκα, παρόμοια με αυτή της νέας Σειράς 2, και νέους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω. Οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στο εμπρός μέρος ίσως σημαίνουν ότι η M135i χρειάζεται πρόσθετη ψύξη για το σύστημα υπερτροφοδότησης, ενδεχομένως ως αποτέλεσμα της μεγαλύτερης ισχύος που αντλεί από τον 2λιτρο 4κύλινδρο turbo κινητήρα 305 ίππων. Το σύστημα κίνησης θα παραμείνει το ίδιο, με μετάδοση ισχύος και στους τέσσερις τροχούς.

Εντοπίσαμε επίσης σε δοκιμές και την ανανεωμένη έκδοση της στάνταρ Σειράς 1. Μια νέα εμπρός μάσκα θα είναι η μεγαλύτερη σχεδιαστική αλλαγή, όπως και ο συνδυασμός νέων προφυλακτήρων με μία βελτιωμένη υπογραφή εμπρός και πίσω φωτιστικών σωμάτων.

Στο εσωτερικό της νέας Σειράς 1, μπορούμε ήδη να δούμε αλλαγές σε σχέση με την τεχνολογία του σημερινού αυτοκινήτου. Αντί για το πάνελ infotainment 10,25 ιντσών και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,7 ιντσών της νέας X1, είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα έχουμε την ίδια οθόνη οδηγού 12,3 ιντσών και την οθόνη αφής 10,25 ιντσών που προέρχονται από τη νέα Σειρά 2. Το περιστροφικό χειριστήριο iDrive θα αφαιρεθεί για χάρη μιας οθόνης αφής. Η BMW σκοπεύει να διαφυλάξει την επιλογή του iDrive για τα μεγαλύτερα μοντέλα της. Ο επιλογέας ταχυτήτων έχει επίσης συρρικνωθεί.

Η τρέχουσα BMW Σειρά 1 βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα UKL2 με το SUV δεύτερης γενιάς X1. Πρόσφατα παρουσιάστηκε η τρίτη γενιά της X1, η οποία βασίζεται σε μια ανανεωμένη έκδοση της ίδιας πλατφόρμας. Δεν θα δούμε ακόμα ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο Σειράς 1, με την BMW να τοποθετεί το επερχόμενο iX1 ως το μικρότερο EV της.

Ωστόσο, είναι σίγουρα πιθανό ότι το facelift της Σειράς 1 θα διαθέτει για πρώτη φορά κάποια μορφή υβριδικής τεχνολογίας. Η γκάμα της Σειράς 1 θα μπορούσε να επεκταθεί, και να περιλαμβάνει μια plug-in υβριδική έκδοση, βασισμένη στην -υποστηριζόμενη από μπαταρία 10 kWh– διάταξη της απερχόμενης X1. Αυτό θα μπορούσε πιθανότατα να προσφέρει περισσότερα από τα 50 χλμ. αμιγώς ηλεκτρικής αυτονομίας της παλιάς X1, χάρη στις μικρότερες αναλογίες και την καλύτερη αεροδυναμική απόδοση της Σειράς 1.

Η νέα X1 διαθέτει ήπια υβριδική τεχνολογία 48 Volt σε ορισμένους από τους κινητήρες της. Αυτή η επιλογή θα μπορούσε να περάσει και στην ανανεωμένη Σειρά 1. Οι υβριδικές επιλογές θα συμπληρώσουν μία γκάμα 3κύλινδρων και 4κύλινδρων κινητήρων βενζίνης και diesel, στη γκάμα συστημάτων κίνησης της νέας Σειράς 1, όταν το αυτοκίνητο θα αρχίσει να πωλείται κάποια στιγμή εντός του 2023.

Αποκλειστική συνεργασία: Auto Express

Απόδοση: Φαμπρίτσιο Λαζάκις

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!