Το SsangYong J100 φιλοδοξεί να γίνει ανταγωνιστικό στα ηλεκτρικά SUV

Το δυναμικό στην εμφάνιση ηλεκτρικό SUV μεσαίου μεγέθους έχει προγραμματιστεί να παράγεται τον επόμενο χρόνο. Μάλιστα, θα συνοδεύεται από ένα μοντέλο pick-up

Το SsangYong J100 φιλοδοξεί να γίνει ανταγωνιστικό στα ηλεκτρικά SUV

Το δυναμικό στην εμφάνιση ηλεκτρικό SUV μεσαίου μεγέθους έχει προγραμματιστεί να παράγεται τον επόμενο χρόνο. Μάλιστα, θα συνοδεύεται από ένα μοντέλο pick-up

Η SsangYong ανακοίνωσε τα σχέδιά της να εισέλθει στην αγορά των μεσαίου μεγέθους αμιγώς ηλεκτρικών SUV, με ένα μοντέλο, το οποίο θα προσελκύσει όσους έχουν δείξει πως κλίνουν προς τα Skoda Enyaq και Volkswagen ID.4, αλλά με μια αρκετά πιο χαμηλή τιμή. Με «εσωτερικό κωδικό» “J100”, το νέο αυτοκίνητο έχει θεαθεί σε teaser εικόνες, αλλά και συνοδευτεί από μικροπληροφορίες ότι οι προοπτικές του λανσαρίσματός του «δείχνουν» το έτος 2022.

Για το αυτοκίνητο παραγωγής δεν έχουν ανακοινωθεί τεχνικά χαρακτηριστικά, αν και το 2018 η SsangYong αποκάλυψε σχέδια για μια ειδικά σχεδιασμένη πλατφόρμα αμιγώς ηλεκτρικών SUV, κατάλληλη για C και D-SUV, δηλαδή του ίδιου μεγέθους, που έχει «υπαινιχθεί» τώρα για το J100.

Βέβαια, η οικονομική κατάσταση της φίρμας έχει αλλάξει σε σημαντικό βαθμό από τότε, που δημοσιεύθηκαν σχέδια για την πλατφόρμα ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Επίσης, η SsangYong πέρασε σε καθεστώς πτώχευσης και ανάληψης της τύχης της στα τέλη του 2020, με το πρώτο όχημα που θα κυκλοφορήσει στη νέα πλατφόρμα να υπολογίζεται για το 2024. Ταυτόχρονα, δεν είμαστε σίγουροι αν το J100 θα χρησιμοποιήσει μια ειδική αρχιτεκτονική για ηλεκτροκίνητα οχήματα ή μια προσαρμοσμένη πλατφόρμα για κινητήρες εσωτερικής καύσης, όπως συμβαίνει με το Korando e-Motion.

Μια επιλογή από teaser εικόνες κυκλοφόρησε για την προεπισκόπηση του οχήματος. Εκεί, λοιπόν, φαίνεται να έχει σχεδιαστεί ως ένα στιβαρό ηλεκτρικό SUV, που δείχνει τις προθέσεις του για κίνηση εκτός δρόμου. Άλλωστε, η σχεδίαση του μοντέλου ενσωματώνει πολλά περισσότερα παραδοσιακά στοιχεία από SUV, όπως η τετραγωνισμένη γρίλια της πρόσοψης, που εφοδιάζεται με φαρδιά οριζόντια πτερύγια και ανθεκτικά καλύμματα επένδυσης, καθώς και με κάλυμμα του εφεδρικού τροχού στην πίσω πόρτα. Μοιάζει πολύ αντίθετη με οτιδήποτε άλλο γνωρίζουμε στη σημερινή σειρά μοντέλων της SsangYong.

Όσον αφορά το μέγεθος, η φίρμα ορίζει το J100 ως SUV μεγάλου-μεσαίου μεγέθους, αν και θα είναι μικρότερο από το Rexton. Η SsangYong επιβεβαίωσε επίσης ότι εξελίσσει ένα ηλεκτρικό φορτηγό, αλλά δεν έχει επιβεβαιώσει αν το τελευταίο θα είναι παράγωγο του νέου J100.

Φωτογραφίες: Auto Express

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!