Σε τροχιά διαδοχής με ηλεκτρικές προεκτάσεις το C3 Aircross

To μικρότερο crossover της γαλλικής φίρμας ετοιμάζεται να υποδεχτεί τη νέα γενιά του η οποία θα συμπεριλάβει στις επιλογές της και μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση

Σε τροχιά διαδοχής με ηλεκτρικές προεκτάσεις το C3 Aircross

To μικρότερο crossover της γαλλικής φίρμας ετοιμάζεται να υποδεχτεί τη νέα γενιά του η οποία θα συμπεριλάβει στις επιλογές της και μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση

Το C3 Aircross έκανε την πρώτη του εμφάνιση το 2017 και πλέον βρίσκεται σε διαδικασία διαδοχής, επιφυλάσσοντας σημαντικές αλλαγές για τη νέα γενιά του, στις οποίες θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη η παρουσία μιας αμιγώς ηλεκτροκίνητης έκδοσης.

Σε ό,τι αφορά τον χρονικό ορίζοντα άφιξής του με δεδομένο ότι αυτή είναι η πρώτη εμφάνιση της νέας γενιάς του γαλλικού crossover ως δοκιμαστικού πρωτοτύπου, η πρεμιέρα του δεν θα πρέπει να αναμένεται πριν τα τέλη του 2023 με την προοπτική να διατεθεί από το 2024.

Δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η μετάβαση σε μια νέα αρχιτεκτονική η οποία θα επηρεάσει το σύνολο των χαρακτηριστικών του καθιστώντας παράλληλα εφικτή και την προσθήκη αμιγώς ηλεκτρικής τεχνολογίας.

Επικρατέστερη υποψήφια είναι η πλατφόρμα CMP/e-CMP η οποία φιλοξενεί ήδη πολλά μοντέλα του ομίλου Stellantis η οποία στην περίπτωση της ηλεκτρικής έκδοσης αναμένεται να φιλοξενεί μπαταρία 50 kWh και μοτέρ 136 ίππων, προσφέροντας αυτονομία 350 χλμ. Αναμενόμενα η νέα ηλεκτρική έκδοση θα ακολουθήσει την νεότερη ηλεκτρική πολιτική ονομασιών της γαλλικής φίρμας η οποία επιβάλει την ονομασία e-C3 Aircross.

Yπάρχει βέβαια και η εκδοχή αξιοποίησης της αρχιτεκτονικής EMP2 η οποία θα επιτρέψει την χρήση μιας μεγαλύτερης μπαταρίας 54 kWh η οποία θα υπόσχεται αυτονομία έως και 415 χλμ. καθώς και ενός ισχυρότερου ηλεκτρικού μοτέρ 154 ίππων.

Ταυτόχρονα με την ηλεκτρική έκδοση το νέο C3 Aircross θα εξακολουθήσει να είναι διαθέσιμο με κινητήρες εσωτερικής καύσης με επίκεντρο τον turbo 1,2 λίτρων που γνωρίζουμε σε πολλαπλές εφαρμογές σε μοντέλα του ομίλου Stellantis.

Σε επίπεδο σχεδίασης, αν και προς το παρόν το καμουφλάζ δείχνει να καλύπτει κάθε επιφάνεια είναι σαφές ότι το νέο C3 Aircross θα μεγαλώσει σε μέγεθος εξασφαλίζοντας περισσότερη άνεση στο εσωτερικό του. Από αισθητικής πλευράς αναμένεται να υπακούσει στις νεότερες σχεδιαστικές προδιαγραφές της Citroen όπως αυτές εμφανίζονται στο C4. Σημείο διαχωρισμού ανάμεσα στα δύο μοντέλα η σαφώς πιο περιπετειώδης και πιο τετραγωνισμένη σχεδίαση του C3 Aircross το οποίο θα προσφέρει περισσότερη πρακτικότητα και αυξημένη απόσταση από το έδαφος.

Σημαντικές προδιαγράφονται οι αλλαγές και στο εσωτερικό, όπου αναμένεται μια μεγαλύτερη οθόνη για το infotainment με βάση τα τελευταία πρότυπα που έχουμε δει σε μοντέλα του ομίλου Stellantis σε συνδυασμό με ένα νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων, που αμφότερα θα επιφυλάσσουν περισσότερες δυνατότητες σε επίπεδο λειτουργικού και εφαρμογών.

Αυτό που θα πρέπει να θεωρείται εξίσου δεδομένα είναι η γνώριμη εναλλακτική σχεδιαστική γραμμή της Citroen που θα προσφέρει ένα μείγμα προσιτότητας και παιχνιδιάρικης διάθεσης, μένοντας μακριά από περίτεχνες κατασκευές και εξοπλιστικές επιλογές. Εξάλλου όπως έχει δηλώσει κατά το παρελθόν ο Pierre Leclerq, επικεφαλής σχεδιασμού της γαλλικής φίρμας «είμαστε ευτυχείς που δουλεύουμε για μια μάρκα η οποία δεν στοχεύει στα premium και αυτό είναι που την κάνει δημοφιλή και ενδιαφέρουσα για εμένα».

Η παραπάνω δήλωση σημαίνει επίσης ότι το C3 Aircross προδιαγράφεται πιο προσιτό σε όλες τις εκφάνσεις του από τα ομογάλακτα αντίστοιχου μεγέθους μοντέλα των Opel και Peugeot.

Αποκλειστική συνεργασία ΑutoExpress

Απόδοση: Νατάσσα Τσεγρένη

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!