Αντίστροφη μέτρηση για την νέα Porsche Cayenne

H ανανεωμένη εκδοχή της Cayenne δίνει το στίγμα της από τα πεδία δοκιμών εξέλιξης σε όλο τον πλανήτη, προσφέροντας μια γεύση από την πιο εκτεταμένη αναβάθμιση που έχει γίνει ποτέ σε μοντέλο Porsche

Αντίστροφη μέτρηση για την νέα Porsche Cayenne

H ανανεωμένη εκδοχή της Cayenne δίνει το στίγμα της από τα πεδία δοκιμών εξέλιξης σε όλο τον πλανήτη, προσφέροντας μια γεύση από την πιο εκτεταμένη αναβάθμιση που έχει γίνει ποτέ σε μοντέλο Porsche

Η διαδικασία διαδοχής της Cayenne με την βελτιωμένη εκδοχή της ξεκίνησε με την Porsche να δίνει στη δημοσιότητα εικόνες καμουφλαρισμένων αυτοκινήτων από τις δοκιμές εξέλιξης του αυτοκινήτου στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα και σε πολύ διαφορετικά περιβάλλοντα.

Σε αντίθεση ωστόσο με ό,τι θα περίμενε κανείς με δεδομένο ότι η τρέχουσα γενιά του μοντέλου παρουσιάστηκε το 2017, δεν θα πρόκειται για μια νέα γενιά αλλά για μια ανανεωμένη εκδοχή της ήδη υφιστάμενης.

Προφανώς η συγκεκριμένη επιλογή έχει να κάνει με την ηλεκτροκίνητη μετάβαση της Porsche και το σχετικό σχεδιασμό. Όπως και να έχει όπως σημειώνει η Porsche, οι αλλαγές θα είναι τόσο εκτεταμένες που η νέα Cayenne θα «επωφεληθεί από τις μεγαλύτερες αναβαθμίσεις που έχουν εφαρμοστεί σε μοντέλο σε όλη την ιστορία της Porsche».

Στα νέα χαρακτηριστικά της Cayenne θα συγκαταλέγεται ένα ημι-ενεργό πλαίσιο, νέα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας HD-Matrix LED καθώς και αερανάρτηση δύο θαλάμων με ενεργό σύστημα διαχείρισης του βαθμού απόσβεσης από τα αμορτισέρ.

Σε ό,τι αφορά τις δοκιμές εξέλιξης, πραγματοποιούνται σε τέσσερις ηπείρους και τα πρωτότυπα έχουν ήδη διανύσει τέσσερα εκατομμύρια χιλιόμετρα εκ των οποίων πολλά έχουν γίνει σε συνθήκες ψύχους στον Αρκτικό Κύκλο, στην ζέστη της ερήμου του Μαρόκου καθώς και σε διάφορες τοποθεσίες με διαφορετική μορφολογία των ΗΠΑ και της Ισπανίας όπου πραγματοποιήθηκαν οι off-road διαδρομές.

Αν και προς το παρόν η Porsche δεν δημοσιοποιεί τεχνικά χαρακτηριστικά, σύμφωνα με διαθέσιμες πληροφορίες η βασική έκδοση θα εφοδιάζεται με ένα ισχυρότερο V6 3,0 λίτρων ο οποίος αναμένεται να αποδίδει 355 ίππους ενώ η S αναμένεται να επωφεληθεί από ένα νέο V8 με διπλή υπερτροφοδότηση και ισχύ 475 ίππων. Η έκδοση Turbo GT θα εξακολουθήσει να προσφέρει μόνο στην coupe SUV έκδοση αμαξώματος της Cayenne και αναμένεται να αποδίδει 660 ίππους και 850 Nm ροπής.

Οι «βασικές» plug-in υβριδικές εκδόσεις αναμένεται να επωφεληθούν δεδομένα από μεγαλύτερες μπαταρίες 25,9 kWh οι οποίες θα αυξήσουν σημαντικά την ηλεκτρική αυτονομία τους ενώ παράλληλα θα προσφέρουν και υψηλότερη ισχύ η οποία θα φλερτάρει με τους 470 ίππους. Στην κορυφή των plug-in υβριδικών θα τοποθετηθεί η έκδοση Turbo S E-Hybrid η οποία αναμένεται να ξεπεράσει κάθε προηγούμενο σε ό,τι αφορά την απόδοση ισχύος.

Όλα τα παραπάνω θα συνοδεύονται από τις απαραίτητες σχεδιαστικές αναβαθμίσεις αλλά και την ανανέωση του ψηφιακού εξοπλισμού με κυρίαρχη την προσθήκη δύο νέων οθονών, 12,6 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και 12,3 ιντσών για το infotainment το οποίο θα υπακούσει στις ίδιες δυνατότητες με τα αντίστοιχα συστήματα των 911 και Taycan χωρίς βέβαια να λείπουν οι βελτιώσεις και οι προσθήκες που θα άπτονται του πιο περιπετειώδους χαρακτήρα της Cayenne. Παράλληλα ως προαιρετική επιλογή θα προσφέρεται η δυνατότητα προσθήκης μιας τρίτης οθόνης μπροστά από τον συνοδηγό.

Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα, η ανανεωμένη Porsche Cayenne αναμένεται να πραγματοποιήσει την πρεμιέρα της τον προσεχή Απρίλιο.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!