Δύο ηλεκτρικά SUV σχεδιάζει η Alpine

O επικεφαλής της γαλλικής φίρμας επιδόσεων, δίνει μια γεύση από τα μελλοντικά σχέδια της Alpine και της αναμόρφωσής της σε ηλεκτρική φίρμα επιδόσεων με πολυδιάστατη γκάμα προϊόντων

Δύο ηλεκτρικά SUV σχεδιάζει η Alpine

O επικεφαλής της γαλλικής φίρμας επιδόσεων, δίνει μια γεύση από τα μελλοντικά σχέδια της Alpine και της αναμόρφωσής της σε ηλεκτρική φίρμα επιδόσεων με πολυδιάστατη γκάμα προϊόντων

H Αlpine σκοπεύει να παρατείνει την διάρκεια ζωής της A110 μέχρι το 2026, οπότε και θα αντικατασταθεί από ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο sportscar το οποίο θα εξελιχθεί με την συνδρομή της Lotus.

Ωστόσο, πλην των μελλοντικών σχεδίων της γαλλικής φίρμας επιδόσεων για την κατηγορία των sportscar όπως επιβεβαίωσε για ακόμα μια φορά ο επικεφαλής της φίρμας, Laurent Rossi, η γκάμα της Alpine που, στο μέλλον, θα αναλάβει, «υποκαθιστώντας» την Renault Sport, όλες τις εκδόσεις επιδόσεων του ομίλου Renault με έμφαση την ηλεκτροκίνηση, σκοπεύει να απεμπολήσει την μονοθεματική γκάμα της.

Σύμφωνα με τα όσα είναι ήδη γνωστά, το πρώτο νέο μοντέλο, δια χειρός νέας Alpine θα είναι η έκδοση επιδόσεων του ηλεκτρικού Renault 5 το οποίο αναμένεται το 2024. Το δεύτερο θα είναι το SUV GT X-Over το οποίο ήδη βρίσκεται ήδη σε διαδικασία δοκιμών εξέλιξης.

Εκτός από τα παραπάνω, σύμφωνα με αποκαλύψεις του Laurent Rossi, η γκάμα της γαλλικής φίρμας επιδόσεων θα εμπλουτιστεί στη συνέχεια με δύο ακόμα SUV τα οποία έχουν προγραμματιστεί να λανσαριστούν το 2027 και 2028. Κατά την δήλωση του στελέχους της γαλλικής φίρμας θα πρόκειται για «δύο SUV στην κατηγορία των Porsche Macan και Cayenne» τα οποία θα είναι σπορ προσανατολισμού, εμπνευσμένα από το μηχανοκίνητο αθλητισμό αλλά και θα παραμένουν SUV με όλα τα πλεονεκτήματα και όλα τα μειονεκτήματα που αυτό συνεπάγεται.

«Θα πρόκειται για αυτοκίνητα με μήκος πέντε μέτρων και βάρος δύο τόνων. Δεν θα πρόκειται σίγουρα για sportscar καθώς η κατηγορία δεν το ευνοεί, εκτός βέβαια αν “είσαι η Ferrari”», τόνισε ο ίδιος.

Παρ΄όλα αυτά, σύμφωνα με τον Rossi, το μικρότερο SUV θα είναι πιο σπορ προσανατολισμού, ενώ το μεγαλύτερο θα εστιάζει περισσότερο «στα premium χαρακτηριστικά και λιγότερο στην ευελιξία».

Προς το παρόν δεν έχει αποφασιστεί ποια θα είναι αφετηρία για τα δύο παραπάνω SUV αν και η Alpine έχει στη διάθεσή της πολλαπλές επιλογές. Ήδη από το 2021 συνεργάζεται με την Lotus για την εξέλιξη του sportscar που θα αντικαταστήσει την A110 και θα μπορούσε δυνητικά να εκμεταλλευτεί την τεχνογνωσία της βρετανικής φίρμας στα ηλεκτρικά SUV με φόντο το Lotus Eletre.

Παράλληλα, η Renault έχει ήδη ενεργή συνεργασία με την Nissan και η πλατφόρμα που φιλοξενεί το Ariya, έχει ήδη αξιοποιηθεί και στην περίπτωση του Megane E-Tech Electric.

Όποια και να είναι η τελική επιλογή, «Ένα C-Segment SUV θα υιοθετήσει μια εντελώς διαφορετική και σύμφωνα με τις προδιαγραφές της Alpine εμφάνιση, ενώ θα διαθέτει δικής μας εξέλιξης κιβώτιο και μπαταρίες όποια και να είναι η βάση του», δήλωσε ο επικεφαλής πωλήσεων της Alpine, Emmanuel Al Nawakil.

Σημαντικότερη για τα δύο νέα SUV της Alpine θα αποτελέσει η αγορά των ΗΠΑ καθώς όπως σημειώνει ο Rossi και επιβεβαιώνει ο Emmanuel Al Nawakil ο στόχος είναι 150.000 μονάδες πωλήσεων ετησίως έως το 2030, και οι HΠΑ αναμένεται να συνεισφέρουν σημαντικά σε αυτό το μέγεθος.

Για την ιστορία, οι πωλήσεις της Alpine, παρά το γεγονός ότι διαθέτει στην γκάμα της αποκλειστικά την A110 σε διάφορες παραλλαγές και εκδόσεις, έχουν σημειώσει αύξηση 132% τα τελευταία δύο χρόνια, από 1.527 πωλήσεις το 2020 σε 2.546 το 2022.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!