Αποκαλυπτήρια για την υβριδική έκδοση του Dacia Jogger

H Dacia συμπληρώνει το παζλ για την νέα υβριδική έκδοση του Jogger η οποία θα προσφέρει ισχύ 140 ίππων και θα είναι διαθέσιμη από τις αρχές της νέας χρόνιας

Αποκαλυπτήρια για την υβριδική έκδοση του Dacia Jogger

H Dacia συμπληρώνει το παζλ για την νέα υβριδική έκδοση του Jogger η οποία θα προσφέρει ισχύ 140 ίππων και θα είναι διαθέσιμη από τις αρχές της νέας χρόνιας

Το Jogger συγκαταλέγεται ήδη στα πιο προσιτά επταθέσια και πιο χρηστικά μοντέλα της αγοράς και πλέον ετοιμάζεται να προσθέσει έναν ακόμα τίτλο στο παλμαρέ του, χάρη στην προσθήκη υβριδικής έκδοσης η οποία αποτελεί και την πρώτη αντίστοιχης τεχνολογίας από μέρους της Dacia.

Σύμφωνα με τις νεότερες συστάσεις της Dacia που πλέον δίνει λίγες παραπάνω πληροφορίες για την υβριδική έκδοση, αυτή θα είναι διαθέσιμη προς παραγγελία στην Ευρώπη από τις αρχές του 2023 με την προοπτική οι πρώτες παραδόσεις να πραγματοποιούνται από τον Μάρτιο του νέου έτους.

Όπως και οι μέχρι σήμερα γνωστές εκδόσεις κινητήρα του Jogger, η HYBRID 140 όπως ονομάζεται θα είναι διαθέσιμη τόσο στην πενταθέσια όσο και στην επταθέσια εκδοχή αμαξώματος του μοντέλου της Dacia.

Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά της έκδοσης, σύμφωνα με την νεότερη ενημέρωση της φίρμας το σύνολο με το οποίο εφοδιάζεται το Jogger HYBRID 140, είναι ανάλογο του Renault Clio και συνδυάζει την παρουσία ενός τετρακύλινδρου κινητήρα εσωτερικής καύσης 90 ίππων με τη λειτουργία δύο ηλεκτρικών μοτέρ, ένα ισχύος 50 ίππων και ένα με την μορφή High Voltage Starter Generator 15 kW. Ως αποτέλεσμα η συνδυαστική ισχύς όπως υποδηλώνει και η ονομασία της έκδοσης διαμορφώνεται σε 140 ίππους.

Το σύνολο συμπληρώνει αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων με δύο από αυτές να αντιστοιχούν στον ηλεκτροκινητήρα και τέσσερις στο ατμοσφαιρικό μοτερ, καθώς και μπαταρία 1,2 kWh που τοποθετείται κάτω από το δάπεδο του αυτοκινήτου. Να σημειωθεί ότι οι παραπάνω μεταβολές δεν επηρεάζουν την ευρυχωρία του Jogger ούτε την χωρητικότητα του χώρου αποσκευών που ξεκινά από τα 213 λίτρα (επταθέσια διαμόρφωση) και από τα 712 (πεντάθεσια) φτάνοντας έως και τα 1.819 λίτρα με την αφαίρεση της τελευταίας, τρίτης σειράς καθισμάτων.

Το αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύνολο υπόσχεται έως και κατά 40% μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις με κινητήρα εσωτερικής καύσης καθώς και τη δυνατότητα εκπλήρωσης έως και του 80% των καθημερινών μετακινήσεων με την χρήση ηλεκτρικής ενέργειας. Αξίζει να σημειωθεί ότι η υβριδική έκδοση υπόσχεται συνδυαστική αυτονομία 900 χλμ. ενώ με δεδομένο ότι ανήκει στην κατηγορία των αυτοφορτιζόμενων υβριδικών, η αναπλήρωση της ενέργειας των μπαταριών δεν απαιτεί επίσκεψη σε πρίζα καθώς επαναφορτίζονται μέσω του κινητήρα εσωτερικής καύσης, αλλά και με την συμβολή του συστήματος ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση. Το συγκεκριμένο σύστημα μπορεί να μεγιστοποιήσει τον «παρεμβατισμό» του αλλά και τα οφέλη εξοικονόμησης-ανάκτησης ενέργειας με την επιλογή B στο αυτόματο κιβώτιο.

Σε ό,τι αφορά το «κρίσιμο» των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, περιορίζεται σε 108 γρ./χλμ. Παράλληλα η έκδοση επωφελείται από νέες ενδείξεις στον ψηφιακό πίνακα οργάνων των επτά ιντσών, οι οποίες και αναλαμβάνουν να προσφέρουν στον οδηγό την απαραίτητη ενημέρωση για τη λειτουργία του συνόλου και τη ροή ενέργειας ενώ στον βασικό εξοπλισμό της έκδοσης περιλαμβάνεται ως standard ηλεκτρικό χειρόφρενο.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!