Renault Solo & Duo: Ντάμπλ EV μικροκινητικότητας

Η νεοσύστατη φίρμα της Renault, Mobilize, η οποία θα διαθέτει οχήματα με βάση το σκεπτικό του διαμοιρασμού και μέσω συνδρομής παρουσιάζει δύο νέα μοντέλα που θα πλαισιώσουν την γκάμα της

Renault Solo & Duo: Ντάμπλ EV μικροκινητικότητας

Η νεοσύστατη φίρμα της Renault, Mobilize, η οποία θα διαθέτει οχήματα με βάση το σκεπτικό του διαμοιρασμού και μέσω συνδρομής παρουσιάζει δύο νέα μοντέλα που θα πλαισιώσουν την γκάμα της

H γαλλική φίρμα ανακοίνωσε πέρυσι την σύσταση της τέταρτης φίρμας που θα αποτελέσει μέρος του ομίλου Renault, προσφέροντας υπηρεσίες μικροκινητικότητας και διαμοιρασμού αυτοκινήτων.

Αυτό σημαίνει ότι η Mobilize όπως ονομάζεται η φίρμα θα διαθέτει τα οχήματά της αποκλειστικά μέσω συνδρομής αλλά και ότι η έμφαση θα δοθεί σε αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα τα οποία θα καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα αμαξωμάτων και επιλογών.

Ήδη από πέρυσι η γαλλική φίρμα έχει παρουσιάσει ένα τετράθυρο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο με την ονομασία Limo το οποίο θα τοποθετηθεί στο άνω άκρο της νεοσύστατης γκάμας της Mobilize και αναμένεται να προσφέρεται από το 2023, στην Ισπανία «επανδρώνοντας» στόλους ταξί.

Στο άλλο άκρο της γκάμας της Mobilize θα πάρει θέση το Solo, ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα μικροκινητικότητας με μήκος μόλις 1,37 μέτρα και το οποίο όπως προδίδει και η ονομασία του είναι μονοθέσιο.

Με δεδομένο ότι πρόκειται για τρίκυκλο, η οδήγησή του δεν απαιτεί δίπλωμα οδήγησης. Εφοδιάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο αναλαμβάνει να κινεί τους δύο μπροστινούς τροχούς ενώ η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα 25 χλμ./ώρα. Μια ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια είναι ότι το Solo δεν διαθέτει τιμόνι αλλά joystick.

Παρά το μικρό του μέγεθος το Solo επωφελείται από έναν αερόσακο καθώς και διακόπτη έκτακτης ανάγκης το οποίο μπορεί να ενεργοποιήσει ο οδηγός με μια κίνηση του ποδιού. Από τη στιγμή που ο διακόπτης ενεργοποιηθεί το Mobilize Solo ακινητοποιείται.

Το μικροσκοπικό όχημα διαθέτει ανακλινόμενο κάθισμα το οποίο μετακινείται εξασφαλίζοντας περισσότερο χώρο αποσκευών ενώ, αξίζει να σημειωθεί ότι το σύνολο του εσωτερικού του είναι αδιάβροχο, ενώ συμβαδίζοντας με την περιβαλλοντική συνειδητότητα, αποτελείται κατά 50% από ανακυκλωμένα υλικά.

Παράλληλα όπως σημειώνει η Renault, όταν ολοκληρωθεί ο κύκλος ζωής του τα υλικά τα οποία το συναποτελούν μπορούν να ανακυκλωθούν σε ποσοστό 95%.

Τις διαστάσεις του, εκτός από το μήκος του 1,37 μέτρου συμπληρώνουν το πλάτος του 0,9 μέτρου και το ύψος του 1,75 μέτρου κάτι που σημαίνει ότι μία τυπική στάθμευσης μπορεί να φιλοξενήσει έως και έξι Solo.

Ακόμα σημαντικότερο είναι ότι η μπαταρία του Solo μπορεί να φορτιστεί με τον παραδοσιακό τρόπο, μέσω πρίζας ή και επαγωγικά ενώ σε απόλυτη συμφωνία με τον προορισμό του μοντέλου, η μπαταρία μπορεί και να αντικατασταθεί με νέα, φορτισμένη.

Εκτός από το Solo, η Renault παρουσίασε και το διάδοχο του μοντέλου το οποίο στο παρελθόν γνωρίσαμε ως Twizy. Το Duo όπως πλέον ονομάζεται, είναι ένα διθέσιο με διάταξη «εφ΄ενός ζυγού», ηλεκτροκίνητο μοντέλο με μήκος 2,43 μ. πλάτος 1,3 μέτρων και 1,46 μ. ύψος.

Σύμφωνα με τις συστάσεις το Duo θα προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία έως και 140 χλμ. ενώ θα διατίθεται σε δύο εκδοχές με μέγιστη ταχύτητα 45 χλμ./ώρα η οποία δεν απαιτεί επίσης δίπλωμα οδήγησης, αλλά και σε μια ισχυρότερη εκδοχή με μέγιστη 80 χλμ./ώρα.

Τα Solo και Duo θα παρουσιαστούν επισήμως στην έκθεση του Παρισιού, ενώ όπως έχει ήδη ανακοινώσει η Renault της γκάμας της Mobilize εκτός από το ήδη γνωστό Limo θα πλαισιώσουν το Hippo, ένα μικρό van για τα τελευταία χιλιόμετρα παραδόσεων και το Bento, το οποίο θα παρουσιαστεί το 2024, αποτελώντας την cargo έκδοση του Duo και διαθέτοντας ένα μόνο κάθισμα και χώρο αποθήκευσης ενός κυβικού μέτρου.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!