Το Hyundai Ioniq 6 στο σπορ σύμπαν των N εκδόσεων

To επιβλητικό τετράθυρο μοντέλο που μόλις αποκάλυψαν οι Κορεάτες θα αποκτήσει μια έκδοση επιδόσεων αλλά και μια πρακτικότερη έκδοση με τη λογική των shooting brake.

Το Hyundai Ioniq 6 στο σπορ σύμπαν των N εκδόσεων

To επιβλητικό τετράθυρο μοντέλο που μόλις αποκάλυψαν οι Κορεάτες θα αποκτήσει μια έκδοση επιδόσεων αλλά και μια πρακτικότερη έκδοση με τη λογική των shooting brake.

Μπορεί η Hyundai να αποκάλυψε μόλις το Ioniq 6 χωρίς καν προς το παρόν να δίνει διευκρινίσεις για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, ωστόσο ο επικεφαλής του σχεδιασμού της κορεατικής φίρμας, SangYup Lee, δημιουργεί ήδη υψηλές  προσδοκίες για όσα θα επακολουθήσουν μετά την τετράθυρη έκδοση.

Αναλυτικότερα, όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο ίδιος «μπορώ να δημιουργήσω ένα εξίσου συναρπαστικό hatchback από το Ioniq 6. Για την ακρίβεια μια shooting brake έκδοση», επιβεβαιώνοντας κατά κάποιο τρόπο ότι μια πρακτικότερη έκδοση βρίσκεται ήδη στα σχέδια της Hyundai.

Εξάλλου η ομογάλακτη και πλέον δραστήρια και στην Ευρώπη, μάρκα Genesis έχει ήδη στο οπλοστάσιο της τo shooting brake λογικής Genesis GV70, κατ΄επέκταση το είδος δεν είναι διόλου ξένο για τις upmarket συνήθειες τoυ ομίλου Hyundai.

Μια άλλη εξέλιξη που επιφυλάσσει η Hyundai με «αντικείμενο» το Ioniq 6 είναι η δημιουργία μιας έκδοσης επιδόσεων Ν καθώς όπως τόνισε ο επικεφαλής σχεδιασμού της κορεατικής φίρμας «από το Ioniq 6 θα μπορούσε εξίσου να προκύψει μια συναρπαστική έκδοση επιδόσεων».

Δεν αποτελεί μυστικό ότι η Hyundai εξελίσσει ήδη μια Ν έκδοση για το Ioniq 5 η οποία αναμένεται το 2023. Η τεχνολογία υπάρχει ήδη και κυκλοφορεί «ανάμεσα μας» με δεδομένη την παρουσία της έκδοσης GT στην γκάμα του KIA EV6. Yπενθυμίζεται ότι η συγκεκριμένη έκδοση αποδίδει 585 ίππους, ολοκληρώνοντας τη διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα σε χρόνο μικρότερο από τέσσερα δευτερόλεπτα ενώ, αξίζει να σημειωθεί ότι τόσο το Ioniq 5 όσο και τα KIA EV6 και Ioniq 6 μοιράζονται την ίδια πλατφόρμα και ηλεκτρική τεχνολογία.

Μια άλλη ενδιαφέρουσα πτυχή που ανέδειξε ο επικεφαλής σχεδιασμού της Hyundai με αφορμή την αποκάλυψη του Ioniq 6 είναι ότι με φόντο την ηλεκτροκίνηση, στο μέλλον τα μοντέλα θα μπορούσαν να έχουν μικρότερο κύκλο ζωής αλλά και να μην ανανεώνονται με το σκεπτικό που ίσχυε μέχρι τώρα για τα αυτοκίνητα καθώς η συντριπτική πλειονότητα των βελτιώσεων θα μπορούσε να εφαρμοστεί μέσω αυτόματων αναβαθμίσεων (ΟΤΑ).

«Η εξέλιξη διαχρονικών ηλεκτρικών μοντέλων θα καταστήσει στο μέλλον πολύ ευκολότερη τη διαχείριση του κύκλου ζωής ενός αυτοκινήτου», τόνισε ο SangYup Lee.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!